2021-04-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Han hade ångest i badrummet i natt för han hade ätit för mycket. Han hade ätit nån nattmat med bacon tror jag och sa helaflera gånger att jag har ätit för mycket. Så han kanske vilar magen lite idag?

Nejdå, nu är han igång
2021-04-27, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Juddan får ändå pluspoäng nu av mig.

Hur ska man kunna vinna om man är rädd eller allergisk mot allt? Och om du ville skulle du kunna vara bra på allt. Kunde du åka inlines skulle du vara bäst.

Ändå kul att Nardos tog när Juddan drev med henne. Men det är nog för att Juddan inte brukar vara direkt elak.
Ja, ibland är Ojudith lite kul. Hon drev ju skapligt med Narcos nu om allergier, synfel mm.

Nu är ordningen återställd. Adrian äter lunch!
2021-04-27, 12:29
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Mäh. Hade velat ha Simpan som lillebror. Men men. Blir nog bra detta ändå!

Ändå kul att Nardos fortsätter att komma sist på typ alla tävlingar. Vi får se det som så. Och förhoppningvis får vi en glad Simon så att Adrian inte kan ha att han är dålig förlorare som försvar att inte tycka om Simon.

Nu ska Madde bli en del av det turkosa gänget! Hon är egentligen fin. Bara för snäll för sitt egna bästa! Blir bra för henne att hänga med lite dramalösa och sköna människor ett tag.
2021-04-27, 12:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Juddan får ändå pluspoäng nu av mig.

Hur ska man kunna vinna om man är rädd eller allergisk mot allt? Och om du ville skulle du kunna vara bra på allt. Kunde du åka inlines skulle du vara bäst.

Ändå kul att Nardos tog när Juddan drev med henne. Men det är nog för att Juddan inte brukar vara direkt elak.

Precis, Tanja har färgat av sig men det är ju även Judiths tänk och det är därför jag gillar henne.
2021-04-27, 12:30
Medlem
hittanemoos avatar
Har Nardos fotografiskt minne?! Alltså nu får hon ge sig.
2021-04-27, 12:31
Medlem
så det finns en chans att paddan får leva på barnmat den här veckan....mmmm myser
2021-04-27, 12:32
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ändå kul att Nardos fortsätter att komma sist på typ alla tävlingar. Vi får se det som så. Och förhoppningvis får vi en glad Simon så att Adrian inte kan ha att han är dålig förlorare som försvar att inte tycka om Simon.

Nu ska Madde bli en del av det turkosa gänget! Hon är egentligen fin. Bara för snäll för sitt egna bästa! Blir bra för henne att hänga med lite dramalösa och sköna människor ett tag.
Sant. Att Adde blivit lillebror är det jag får leva på. Det är guld! Håller helt med om Madde. Hon är en turkosa rummare! Bra att hon får hänga lite extra med dom.
2021-04-27, 12:32
Medlem
Citat:
Har Nardos fotografiskt minne?! Alltså nu får hon ge sig.

Åh herregud.
Allergisk mot mörker också tydligen.
Är besticken slut, eller tror hon att hon är i Eritrea där man slafsar i sig maten med fingrarna?
2021-04-27, 12:34
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis, Tanja har färgat av sig men det är ju även Judiths tänk och det är därför jag gillar henne.

Är väl främst Simon som driver om Nardos alla allergier osv. Tror nog snarare det är han som smittat av sig på Juddan när det kommer till det .

Nu fick jag ett roligt minne: när det var hockeyvecka och Nardos hävdade starkt att det inte kunde vara en tävling på inlines för att ge bort immunitet för att alla inte kunde åka inlines.

Simin drev med henne.

Sedan blev det en tävling där de skulle åka inlines (Nardos kom såklart sist, efter Katti som var gravt överviktig, närmare 60 år och med artros.

Simon utbrister "meeen det kan ju inte vara tävlingen. De kan ju inte ha en tävling där man ska åka inlines och Nardos inte kan det".
2021-04-27, 12:38
Medlem
Citat:
Är väl främst Simon som driver om Nardos alla allergier osv. Tror nog snarare det är han som smittat av sig på Juddan när det kommer till det .

Nu fick jag ett roligt minne: när det var hockeyvecka och Nardos hävdade starkt att det inte kunde vara en tävling på inlines för att ge bort immunitet för att alla inte kunde åka inlines.

Simin drev med henne.

Sedan blev det en tävling där de skulle åka inlines (Nardos kom såklart sist, efter Katti som var gravt överviktig, närmare 60 år och med artros.

Simon utbrister "meeen det kan ju inte vara tävlingen. De kan ju inte ha en tävling där man ska åka inlines och Nardos inte kan det".
Det var hysterisk kul eftersom att Narcos var så sjukt övertygad om att det inte kunde vara inlines. De hade ju för fan åkt inlines hela veckan.
2021-04-27, 12:38
Medlem
hittanemoos avatar
Har Emelie vaknat på fel sida?! Vad har hänt?! Simon frågar snällt om han kan få lite av hennes mat. Skriiiiiiiker att alla äter maten av en. Hon får nämna Adrian vid namn, ta inte ut all din ilska över Simon. Tack! Och så röt hennes försvarsadvokat Dompa in. Ångrar nästan att jag röstade på honom igår.

Hur kan de göra det legitimt att vara så jävla oartig som hon är? Nardos kan iallafall bjuda lite på sig själv när hon är jobbig och de vågar driva med henne. Emelie däremot... Men är väl hennes humor antar jag? Humorn som inte ens jag som är en sarkastisk skåning förstår.
2021-04-27, 12:39
Medlem
Adrian kan vara den mest konstiga och mystiska dokusåpadeltagare genom tiderna. Fan vad jag skrattade när hans syrra var där och man trodde att hon skulle försvara honom med att han minsann hjälpte till hemma, istället står hon där och slår fast att han är exakt likadan utanför huset och lägenheten? Börjar fundera på om han ens bor där själv? Kan han ha lånat den av någon? Fanns väl typ två personliga grejer och varför hade han inte ens några sängkläder i sängen? Så mycket frågor jag vill ha svar på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in