2021-04-27, 13:27
Medlem
Ridnes avatar
Hoppas att tittarna får bestämma vem som ska bli blockad från immunitetstävlingen..
Risken är väl att humanoiden ändå inte får några röster på sig... Han förstör stämningen
så jävla mycket. Jag står inte UUUUT. Drar ner stämningen för alla och Madde skulle leva
ut och bli gladare och roligare också om tönten drog.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror det var till att BB säger till. Men har inte hört nån info om att dom nu får bikta sig tillsammans?

Nej, de borde fått in ett brev isf om att det är som vanligt. Gällde tiils vidare då. Ja men då är det ju fel att gå in två men konstigt att BB ens öppnar bikten?
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Så fruktansvärt tråkigt att de sitter och pratar om hur det var förra året och stålsätter sig och planerar att vara "snälla". Ugh.

På tal om det! Inga SpEkUlAtIoNeR hittills från Emelie, va? Undrar varför.

Fyfan, in med Mergim igen. Nu är det bara gullegull igen.
2021-04-27, 13:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Undrar hur dom tänker egentligen om dom kan tänka 😂
Det är en nyhet för denna säsong: Pedofilveckan!
Sponsrad av Fredrik Federlay
Medlem
Tycker det är skrämmande att förstå att folk avskyr Adrian pga
1. Hans besatthet med att ha något på skallen..? Och?
2. Uppenbarligen gillar att äta? Vad är problemet med att man tycker om mat?
3. Att han är den enda som verkar vara normal mer eller mindre..? Dricker inte skadligt mycket o vill helst inte göra bort sig? So what?
4. Han vill inte såra en tjej som är besatt i honom, så han friendzonar henne istället för att vara en idiot som sårar skallen av henne? Dåligt eller?

Helt seriöst?
Varför hatas Adrian? Fattar absolut ingenting

Kan förstå rage mot Emelie (lögnare och manipulerande), Nardos(Alltmänt skrikig), Pedram(Lite halvskev snubbe), Simon (Kappvändare) o Judith (tafsare) - Men mot Adrian förstår ja absolut inte mer än att ja bara tror flashbackare stör sig på en normalt fungerande snubbe!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Så Dompa lade sig i tävlingen för att han inte pallar att vara ifrån surkartet ett par dagar...
TOFFLA!!!!

då ska toffeln ut fort som fan
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Adrian kan vara den mest konstiga och mystiska dokusåpadeltagare genom tiderna. Fan vad jag skrattade när hans syrra var där och man trodde att hon skulle försvara honom med att han minsann hjälpte till hemma, istället står hon där och slår fast att han är exakt likadan utanför huset och lägenheten? Börjar fundera på om han ens bor där själv? Kan han ha lånat den av någon? Fanns väl typ två personliga grejer och varför hade han inte ens några sängkläder i sängen? Så mycket frågor jag vill ha svar på.

Han bor inte där ännu iaf, han bor hos mamsen och hon har väl inte hunnit fixa lägenheten ännu. Bädda sängen, fylla kyl- och frys med matlådor osv. Han har säkert en frysBOX som behöver fyllas på en gång i veckan.
2021-04-27, 13:29
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är en nyhet för denna säsong: Pedofilveckan!
Sponsrad av Fredrik Federlay
😂😂😂😂pk4 har ställt till det 😂
2021-04-27, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag fattar inte heller? Vad är grejen med deras kläder? Om det är storebrorsor dom ska föreställa så är det inte så jag tänker mig att en storebror ser ut...
nej ibte jag heller isf är det den brorsan som inte längre är bjuden på släktträffarna för att han fortfarande vill leka med lego i rummet med småkusinerna ... trots att han nyss firade sin 40-årsdag.
2021-04-27, 13:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ahaa ok..trodde det skulle gälla säsongen ut. Varför bara förra veckan??

Nej jag kan ha fel och som en sa här att de borde fått in någon bekräftelse att biktregeln var upphävd isf. Konstigt dock att BB släpper in dem?
Medlem
haha så simon den sjuke fan har luktat på sin morsas dildo när han var mindre
Medlem
Shtre1s avatar
Varför, VARFÖR pratar Simon så lättsamt att han luktat på sin mamma dildo. That’s a new level of nasty även för honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in