2021-04-27, 09:41
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Det första Mergim gjorde när han kom ut från BB. Var att avfölja Filip Dikmen på instagram

Bra gjort. han fick stå i direktsänd tv o hata på honom förra måndagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Är Kirsty porrig?

https://imgur.com/a/2USA3OQ

Ja, men inte på just den bilden. Hon hade fått ett knull.

Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Något jag ångrar grovt är att jag googlade könsstympning på kvinnor idag.
Var nyfiken i en strut, hur en sådan vulva kan se ut.
Det finns tre faser. Den tredje är den värsta. Jag ryser bara av tanken av det lilla jag såg.
Kanske är det de som hon inte kan öppna upp sig om i huset? Vem vet. Sorgligt.

Öppna upp sig om... LOL

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tyvärr stängde jag av liven ganska tidigt så jag har också missat natten

Ja kl 23.30 när cencuren kom, så sket jag i det. BB förstör så mycket. Missade bra saker nu verkar det som. O tv4 lägger ju inte upp bra klipp så man kan se det.
2021-04-27, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Sen har han Pontus fans Jespers fans steffies fans o även Kattis fans tror även jaqlines .Tess kom han väl med också louse var ju som mowgli o baloo så tror han går till final är stenklart iallafall !

tess har varit ganska öppen med att hon ser simon som hennes favorit så både hon och framförallt steffi kommer nog kampanja hårt när det väl gäller
2021-04-27, 09:42
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Hittar detta i nattens flöde. Du kommenterar ditt inlägg: "Jävlar vilket fyllesvammel, fattar knappt själv vad jag menar"

Min kommentar blir: Ett mycket insiktsfullt inlägg , tror att du faktiskt är rätt ute i din analys. Om det du skriver är fyllesvammel så rekommenderar jag dig att vara ständigt salongsberusad.

Hahaha tack! Då dricker jag upp resterande vin ikväll
2021-04-27, 09:44
Medlem
Antar att det blir tävling om vem som ska blir storebror vs lillebror?
2021-04-27, 09:47
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess har varit ganska öppen med att hon ser simon som hennes favorit så både hon och framförallt steffi kommer nog kampanja hårt när det väl gäller
Japp tror dom är bra på det 👍👍
2021-04-27, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Vad har duschen med munnen o göra? Eller duschar du munnen också? Vilket tvål?

Eeeh... svett smakar salt (och gammal svett är unken). Huden i ansiktet och läpparna smakar salt om du svettats och inte tvättar dig! Basal hygienkunskap...
2021-04-27, 09:52
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

synd dom ska va så blinda. Det drar ner dom en hel del...Väldigt nära tess får lämna tronen u för madde o Emelie.
2021-04-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Eeeh... svett smakar salt (och gammal svett är unken). Huden i ansiktet och läpparna smakar salt om du svettats och inte tvättar dig! Basal hygienkunskap...

Steph var nog inte heller så jävla renlig av sig, minns inte en gång jag såg henne i handduk när jag tänker efter.

Minns också under Stephs sista dagar när hon och Simon pratade om att de inte hade bytt sängkläder i den sängen sen innan Louis åkte. Fy fan så vidrigt.
2021-04-27, 10:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Även Alex har sagt att han vill att Simon ska vinna
2021-04-27, 10:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Alltså hänger Judith löst måste hon ju ut, skitsamma om det inte är bra för Tanja och Simon.
Hon är ju fullständigt outhärdlig!

Och blir ju bara värre och värre, dag för dag.
Hon överröstar ju till och med Nardos gapande och Emelies jävla gnällande!?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-27 kl. 10:07.
2021-04-27, 10:05
Medlem
Joel ser ju helt bedrövad ut, stackarn 😞
2021-04-27, 10:10
Medlem
Kan årets produktion inte komma med något nytt? Samma gamla jävla staket från förra året

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in