2021-04-27, 02:05
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Förmodligen skådespel för jag vet att Madde berättat det för Emelie tidigare, eller var hon chockad över att madde faktiskt berättat för Dompa

Ja, nej förvåningen lät mer riktad till att Madde röstat på honom men never mind, det lär visa sig.

Undrar hur många tumme upp-frågor det blir till Dompelie inatt..
Gräddpytt så vidrigt!
2021-04-27, 02:06
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Mmmmm Madde är en fin och genomsnäll själ. Vi får hoppas att sopan sitter löst så han kan åka hem och knulla Mergim som han är kär i.

Det är väl inte Adrians fel ifall han har homosex känslor? Eller kan det vara hans fel ändå? Ska vi bolla lite idéer? Kanske göra en mindmap?

Nu luktar det gris i hela huset, Narcos tar strax nödutgången.
2021-04-27, 02:07
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Dom borde använda AD's mun som en kompostcontainer som även fungerar som en avfallskvarn. Två flugor i en smäll!
Även AD börjar få en rejäl tunna, nu när jag slängde ett getöga på magpartiet.

Jag är dock rädd att även om man borrar upp ett extra hål i sopan så kommer de slänga mycket mat. Ett jävla kumbaya gäng som egentligen inte bryr sig om något än sina egna känslor och hela "vi älskar varandra" känns extremt påtvingat och slår bakut istället för ingen kan tricket att hantera känslor. Då är det bättre att spela med och lalla vidare som om inget har hänt och allt är så fint.
2021-04-27, 02:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
När Madde är ledsen så tröstar Joel henne.
När Joel är ledsen så tröstar Madde honom.
Emelie är aldrig där och tröstar men kräver samtidigt att både Joel & Madde ska vara hennes personliga terapeuter.

Japp annars blir hon uuuuutanfööuur!

Föschtår'u?
2021-04-27, 02:08
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Om en månad sitter vi här med tomma själar, känner oss tomma och ensamma, BB-huset nerstängt för denna säsong. Moderatorerna har låst denna tråd och hänvisar oss till en nyskapad tråd som döps till "Skvaller om deltagarna i Big Brother 2021".

Njut den tid vi har kvar trots att produktionen hatar oss och censuerar liven regelbundet.

😭

Vi alla säger hur mycket vi hatar produktionen och alla deltagarna men kommer gråta oss till sömns av tomrummet som då överöser oss.
2021-04-27, 02:08
Medlem
Rudiebois avatar
Något jag ångrar grovt är att jag googlade könsstympning på kvinnor idag.
Var nyfiken i en strut, hur en sådan vulva kan se ut.
Det finns tre faser. Den tredje är den värsta. Jag ryser bara av tanken av det lilla jag såg.
Kanske är det de som hon inte kan öppna upp sig om i huset? Vem vet. Sorgligt.
2021-04-27, 02:09
Medlem
embargos avatar
Pedram snackar om vilka sjuka grejer han hade gjort om han hade haft matvecka. Han har haft matveka? Och det mest avancerade han gjorde var att steka schnitzlar och pannkakor?

Edit: en gång på 11 veckor?
Senast redigerad av embargo 2021-04-27 kl. 02:15.
2021-04-27, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hur?

Vem fan är "poolen"? Citronen?

Humanoiden förhör nu Pedram om han vet vad som hänt med Madde, vill du veta FRÅGA HENNE då din fucktard,

Nu lagar Pedram mat åt honom också, eller värmer pytt.
Adrian MÅSTE sitta nästa vecka så vi kan bomba med frågor om hans beteende! Frågar många kan BB inte dissa dem! Alsing, rest his soul, hade ALDRIG låtit Adrian komma undan med det här och hade alla dagar i veckan skickat in oscarsstatyetten till Mergim.
Tanja & Oljudith gick till rosa sovrummet för att lägga sig, Tanja hoppade in på Mergims plats bakom Madde. Judith sa högt att hon, Madde & Tanja skulle sova i samma säng, men Tanja hänvisade Judith till Joels säng. Judith stod som förstenad mitt i rummet en lång stund.

Men nu är hon framme vid den sängen igen såklart.
2021-04-27, 02:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan inte Tjackie göra en healing på distans i detta nu.

Tror inte hon mår så bra händer inget på hennes Instagram fast hon kanske inte använder den så mycket, ingen maxade den när hon var i huset heller.
2021-04-27, 02:11
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det är väl inte Adrians fel ifall han har homosex känslor? Eller kan det vara hans fel ändå? Ska vi bolla lite idéer? Kanske göra en mindmap?

Nu luktar det gris i hela huset, Narcos tar strax nödutgången.

Haha.
Denna mindmap skulle innehålla endast två punkter på kartan en väg till Mergims arsle och den andra till Joels.
2021-04-27, 02:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Absolut och de frågorna måste gå igenom om vi formulerar de bra och gärna frågor som kan bli diskussioner och höjda ögonbryn!

Absolut!
2021-04-27, 02:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Tanja & Oljudith gick till rosa sovrummet för att lägga sig, Tanja hoppade in på Mergims plats bakom Madde. Judith sa högt att hon, Madde & Tanja skulle sova i samma säng, men Tanja hänvisade Judith till Joels säng. Judith stod som förstenad mitt i rummet en lång stund.

Men nu är hon framme vid den sängen igen såklart.

Det var ju verkligen inte läga att tränga ner sig 3 i den sängen när Madde är ledsen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in