2021-04-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomis.1
Slog precis sönder och samman delar av min lägenhet. Varför då?

Har en skuld på 60.000 där räntan inte är god. Fick beviljat ännu ett skitlån med 32% effektiv ränta, summa 10 000. Tänkte att jag ska lösa allting med en dubbel i betting.

Australien A-league,

Wellington Phoenix - Adelaide United. X, (kryss), odds 4.10 gånger pengarna,

ovanpå det ett asian handicap på nykomlingarna i MLS, Austin Texas. X2, (Austin eller oavgjort), 2.20

Oddset totalt. 8.30 gånger pengarna med en insats på 10.000. Första matchen gick in inatt. Satt uppe hela natten för att följa den sista nu under morgonen.

Klockan slår 90 minuter och ställningen är 1-1. Känner den första oron när det blir ett faktum att det blir 5 tilläggsminuter. Minut efter minut går, svettet bara droppar då det blir hörna efter hörna.

94:50. Sista hörnan tilldelas. Bollen studsar på hands och Phoenix tilldelas straff.

På bara ett par sekunder raserades ALLTING. Känslan som finns inom mig nu är helt obeskrivligt vidrig. Jag var så enormt lycklig för en stund med tanke på att mitt lån skulle bli kvitt och t.om ha pengar över.

Pågrund av denna straffen sitter jag med ännu ett lån. Ännu högre ränta. Illamående så jag vill kräkas.

Lägenheten upp och ner. Det råder ingen tvekan om att vi snackar om ett beroende. Det spelar dock ingen roll om jag vunnit. Jag kan fortfarande inte tro att det här är sant. Tomheten som lämnats kvar är total.

Ser ingen annan utväg än att använda kreditkortet jag införskaffat mig. Där finns 20.000. Kommer i dag att ta ut pengarna på det kortet och sedan göra en sedelinsättning för att sedan ägna resten av dagen på att hitta fyra matcher där 10.000 lägga på två av dem, sedan 10.000 på de andra två matcherna.

Om inte det går vägen så vet jag inte, ta livet av sig känner jag spontant.

JAG FÖRTJÄNAR INTE DETTA.
Jag vann 123k på shnelwetten och spela bort 70k idag. som jag skrev till dig en missbrukare spelar tills allt e slut
Citera
2021-04-25, 16:50
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Sök hjälp? Tror alla kommuner har behandlingar även för spelmissbruk idag så det är nog dags att du tar tag i det.

Har sökt hjälp dussintals gånger. Vill sluta men samtidigt inte. Livet känns så jävla meningslöst utan dessa kickar, många gånger är det allt jag har. Varit clean månader åt gången men det var skit ändå, tänkte bara på livet som ekonomiskt oberoende och den tanken har satt sig fast sedan dagen jag fyllde arton och spelade för första gången. Vill bara vara ifred och göra det jag vill men som samhället inte tillåter sålänge man inte har pengarna...

Plågar samtidigt mig själv genom att kolla upp människor som vunnit på lotto, eurojackpot, m.m, är besatt av idén helt enkelt....
Citera
2021-04-25, 16:52
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Jag vann 123k på shnelwetten och spela bort 70k idag. som jag skrev till dig en missbrukare spelar tills allt e slut

Håller med men om jag vann dem 80 hade där inte funnits något annat just då än att betala av lånet och ha kvar resten att spela för. Hatar att vara en idiot de på lånesajterna skrattar åt, det är fan ta mig ett hån mot mig själv att sitta på privatlån med 35-40% ränta,

NÅGRA FÅ JÄVLA SEKUNDER OCH DETTA HADE INTE VARIT SÅHÄR NU, SMH
Citera
2021-04-26, 00:43
Medlem
nomis.1s avatar
För mina sista pengar hade jag oavgjort Atletico madrid, serieledare med bäst form, mest mål, minst insläppta. På andra lappen hade jag vinst atletico madrid. På bägge lapparna fanns ett par andra lag som redan gått in. 10.000 kronor insats på bägge. Tänkte att NU, NU händer det, innan matchen ens börjat stod jag redan som vinnare. Inte en risk att motståndet kommer vinna, de kan ta det till oavgjort om DE har tur, jag vinner ändå ju.

Matchen börjar och på motståndets första försök gör de 1-0. Mardrömsstart. Mitt lag spelade dock mycket bra och det är klart att de kommer ta denna matchen till oavgjort minst, framförallt med så mycket tid kvar på matchen. Läge efter läge tilldelas, ingentint händer. Vi spolar till 80e minuten, 1-1!!!!!! Känslan inom mig är totalt underbar, nu sitter jag på mycket, mycket pengar!! Kan betala av mina två privatlån inklusive de 20.000 jag gjorde ett uttag på via mitt kreditkort för att ha råd att lägga spelen. Det är två minuter kvar av matchen, motståndare får likt förra matchen en hörna. Jag fryser till is. Och så händer det. På mållinjen igen, jag förlorade.

Har tagit mycket lugnande preparat och alkohol just nu. Känner mig förnedrad. Det hände inte bara en gång, utan två gånger i dag. Det som skiljer förra guldgruvan jag satt på var att jag i slutminuten fick en straff emot mig efter hörnan.

Två privatlån med extrem hög ränta samt kreditskuld sitter jag nu på, något som kunde betalas alltihopa plus ha 20000 tillgodo.

Känner bara för att dö.
Citera
2021-04-26, 20:56
Medlem
2.20×4.10 blir 9.02 i odds inte 8.30 men bra historia
Senast redigerad av Slutaspela 2021-04-26 kl. 21:06.
Citera
2021-04-26, 21:37
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaspela
2.20×4.10 blir 9.02 i odds inte 8.30 men bra historia

Stör honom inte nu när han håller på och skriver om sista sista chansen. Belånade sin själ för att gå all in på X mellan Nordsjälland och Midtjylland ikväll. (3-2 i 90:e)
Citera
2021-04-27, 07:59
Medlem
Hahaha hos dom farliga grabbarna
Citera
2021-04-27, 08:33
Medlem
Citat:
För mina sista pengar hade jag oavgjort Atletico madrid, serieledare med bäst form, mest mål, minst insläppta. På andra lappen hade jag vinst atletico madrid. På bägge lapparna fanns ett par andra lag som redan gått in. 10.000 kronor insats på bägge. Tänkte att NU, NU händer det, innan matchen ens börjat stod jag redan som vinnare. Inte en risk att motståndet kommer vinna, de kan ta det till oavgjort om DE har tur, jag vinner ändå ju.

Matchen börjar och på motståndets första försök gör de 1-0. Mardrömsstart. Mitt lag spelade dock mycket bra och det är klart att de kommer ta denna matchen till oavgjort minst, framförallt med så mycket tid kvar på matchen. Läge efter läge tilldelas, ingentint händer. Vi spolar till 80e minuten, 1-1!!!!!! Känslan inom mig är totalt underbar, nu sitter jag på mycket, mycket pengar!! Kan betala av mina två privatlån inklusive de 20.000 jag gjorde ett uttag på via mitt kreditkort för att ha råd att lägga spelen. Det är två minuter kvar av matchen, motståndare får likt förra matchen en hörna. Jag fryser till is. Och så händer det. På mållinjen igen, jag förlorade.

Har tagit mycket lugnande preparat och alkohol just nu. Känner mig förnedrad. Det hände inte bara en gång, utan två gånger i dag. Det som skiljer förra guldgruvan jag satt på var att jag i slutminuten fick en straff emot mig efter hörnan.

Två privatlån med extrem hög ränta samt kreditskuld sitter jag nu på, något som kunde betalas alltihopa plus ha 20000 tillgodo.

Känner bara för att dö.

Det måste ju ändå vara bättre med dessa skitlån till hög ränta än det lån till kriminella som du hade för knappt en månad sen?

Du skriver ju i en spelberoendetråd så självklart kommer du få rådet att sluta spela.
Citera
2021-04-27, 12:09
Medlem
nomis.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Det måste ju ändå vara bättre med dessa skitlån till hög ränta än det lån till kriminella som du hade för knappt en månad sen?

Du skriver ju i en spelberoendetråd så självklart kommer du få rådet att sluta spela.

Ja det är sjukt mycket bättre men ändå djupt frustrerande med tanke på att jag hade 80% chans att vinna då det ända som inte behövdes var att laget förlorade. Det kunde bli oavgjort t.om. På oavgjort skulle jag få över 100.000 och på ren vinst 70k

Kunde alltså betala alla skulder och ändå ha pengar
Citera
2021-04-27, 12:37
Medlem
Citat:
Ja det är sjukt mycket bättre men ändå djupt frustrerande med tanke på att jag hade 80% chans att vinna då det ända som inte behövdes var att laget förlorade. Det kunde bli oavgjort t.om. På oavgjort skulle jag få över 100.000 och på ren vinst 70k

Kunde alltså betala alla skulder och ändå ha pengar

Om spel vore så förutsägbart skulle det inte finnas någon som förlorade. Du har ju upplevt detta förut, om och om igen. Det spelar ingen roll hur mycket du vinner -du kommer ändå spela bort det igen, eftersom du är gravt spelberoende. Du kommer vinna, ja -men efter några veckor/månader/år kommer du ha ännu mer skulder, oavsett hur mycket du vinner.
Citera
2021-04-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Om spel vore så förutsägbart skulle det inte finnas någon som förlorade. Du har ju upplevt detta förut, om och om igen. Det spelar ingen roll hur mycket du vinner -du kommer ändå spela bort det igen, eftersom du är gravt spelberoende. Du kommer vinna, ja -men efter några veckor/månader/år kommer du ha ännu mer skulder, oavsett hur mycket du vinner.
+1
Citera
2021-04-28, 16:23
Medlem
Fan vad spelsugen man är nu. Tar varje fiber i kroppen att inte leta upp ny spelsida och spela bort pengar man inte har.

Det är vardagstristessen som är så lättbotad genom betting och den enorma adrenalinkick det ger som är jobbigast att kämpa emot.

Innerst inne vet jag ju att oavsett hur mycket pengar jag vinner slutar det alltid med förlust, men ändå blir man så lockad av att sätta in pengar för ett ”sista stort spel” som kan betala av skulderna.

3 dagar spelfri just nu, det är knappt något värt att nämna men åtminstone bättre än 0 dagar spelfri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in