Citat:
Ursprungligen postat av
45Lokar
Måste man ha på sig en för liten tröja så tuttarna nästan hänger utanför?
Om flickstackar´n inte förstår det här med smak, vett o etikett så måste ju någon lära henne detta.
Anständighet i all sin ära. Är man ute bland folk så kan man faktiskt klä sig lite bättre än sådär.
Ja, hon har fått ett par bröst, men måste man trycka upp dem i nyllet på alla man möter?
Dessutom sedan kontakta en tidning där man fortsätter o trycka ut brösten.
Som om jag skulle sy en kroppsstrumpa med en snabel för snorren och sedan gå runt o tycka det är ledsamt att folk vill att jag skall skyla mig.
Efterblivet delux.
Jag är en varm förespråkare till att tjejen på bilden, och andra tjejer i hennes ålder, ska få gå klädda som dom vill, och den enda anledningen är att dom, på så sätt, dom är lättklädda, är ett perfekt runkmaterial,, inte f_an bryr jag mig om att dom typ kan hetsa sina jämnåriga, så att dessa tonårsgrabbar sen blir anmälda för övergrepp å skit, de bryr jag mig f_an i, utan i detta fall är jag helg egoist, låt tjejerna gå klädda som trasiga småhoror, bättre runkobjekt är svårt att hitta🤭, sen e de självklart att i en sån här fråga att man ser till att stödja kvinnorörelsen om att tjejerna ska få gå klädda som dom vill, annars e man ju idiot, eller bög😉.