Citat:
Ursprungligen postat av
WolfmanJackSr
Nationalencyklopedins förklarar kinematik så här:
Hur tillämpar man kinematik teknik för att upptäcka falska röster?
Hur ska de kunna skilja de valsedlar som printas ut i en röstningsmaskin när man röstar i via pekskärm från de falska? Då blir ju markeringen "tryckt", inte handskriven.
Allting som rör den här Hutton Pulitzer är så urbota korkat att det inte skulle gå att göra en parodi på det hela.
Pulitzer är en före detta misslyckad skattsökare och uppfinnare (som uppfann världens sämsta uppfinning, enligt många källor) och mytoman. Han kallar sig "Commander" utan att ha någon militär bakgrund, han påstår att han hackade Georgias röstningssystem utan att visa några som helst bevis, och nu är han helt plötsligt expert på valfusk.
Jag vet att det är lätt att uttrycka sig i superlativ när man går i polemik i sådana här debatter, men utan att överdriva kan jag
verkligen inte förstå hur man kan ta det här på allvar. Hur kan man som Scrollock och Nixter sitta och låtsas att detta är en legitim operation? Problemet är ju att oavsett vad Pulitzer eller Cyberninjas påstår sig hitta, blir ju inte resultatet det minsta trovärdigt, eftersom ingen av dom har några som helst meriter inom detta område, ingen tidigare erfarenhet, och framför allt finns det ju dokumenterat att dom har bestämt sig på förhand vad dom vill hitta, och att dom är pro-Trump? Pulitzer är ju inget annat än en ärkeskojare, en charlatan. För hundra år sedan hade man doppat honom i tjära och fjädrar och jagat ut honom ur staden. Ingenting han har gjort har varit framgångsrikt eller ärligt.
Jag tycker detta är ett väldigt konkret bevis på att Scrollock och Nixter inte är intresserade av neutral granskning, eller att hitta någon slags "sanning" - man betraktar bara det hela som ett krig, och alla knep är tillåtna.