2021-04-27, 02:38
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ska lille skvallertanten Juel skallra loss om Mmmadde nu, den snikna saken.
AD har fan öron i varje vägg och vrå i det dårhuset, djävla fantyget!

"Har jag gjort någonting" - autismAD
Nej du har INTE gjort någonting åt saken, din fega gris.

Trött på hans jävla förbannade råd. Skönt att Mergim är borta för gott ur huset så afrikanskan får köra allt skit själv. De två med Emelie och Dennis på kanten har gottat sig i det i flera veckor nu.
Medlem
embargos avatar
Efter allt rabalder kring Dompa i veckan har det blivit en parodi att han och Emelie får tumme upp så fort de kramas lite.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag vet, och det görs på små,små flickor utan någon form av bedövning. Förstååå det traumat att utsätta en 4-6 åring för. Har stackars Nardos råkat ut för det brister mitt hjärta för henne.

Jävla Joel! Nu har han avslöjat för mycket! Hatte inte Nardos inte varit där hade han sjungit som en liten papegoja till Adrian. "Om hon har något problem får hon ju komma till mig" ELLER SÅ GÅR DU TILL HENNE DIN JÄVLA NOOB när du är så nyfiken på vad det handlar om! Idioten borde söka till polisen som förhörsledare!

Problemet här är att gris-AD vet exakt vad han sysslar med.
Han har tjuvlyssnat i toaletten, medan Mmadde pratade om sina känslor.
Så imorgon blir det lätt för AD att skylla ifrån sig allt på att Juel skvallrat i slussen, istället för att säga sanningen att han tjuvlyssnat, den snikne bastarden! Se och lär.
2021-04-27, 02:39
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Så länge det inte är pang från gorillaarslet.
Fått nog med hennes smällfeta brakare som hon släpper titt som tätt, i tid och otid.
Väggarna här hemma har för fan skakat och gluggen mellan Empas tänder är från ett skarpt skott, ryktas det om i den lille byn i Yyyistaud

2021-04-27, 02:40
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Exakt! Som stackarn i Flintstones som satt under deras diskho, år rester och rapade jag älskade den! Men absolut INTE Adrian!

https://www.google.com/search?q=flintstones+waste+disposal&oq=flintstones +waste+disposal&aqs=chrome..69i57.12410j0j8&client =tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=CH45pFDyALtgkM

Haha där har vi det!
AD's nya profilbild till Facebook
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos är lite FÖR intresserad av Adrians och Maddes business för att hon ska vara ointresserad av mössfjanten.

Faktiskt och defenitivt nu när hon säger att han "inte gjort något" iofs är det problemet men inte som hon menar.
Medlem
FishGbgs avatar
Vill nån på riktigt höra Pedrums sagor?
Inte jag iallafall.
Godnatt,over and out.
2021-04-27, 02:41
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Trött på hans jävla förbannade råd. Skönt att Mergim är borta för gott ur huset så afrikanskan får köra allt skit själv. De två med Emelie och Dennis på kanten har gottat sig i det i flera veckor nu.

Dock har den albanska tanten gett mig många skratt här på Flashback. Kommer sakna att skratta åt honom, inte med honom. Hade hellre sett Dompa eller Predatorn åkt. Men man kan inte få allt här i livet.
2021-04-27, 02:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Jag vet, och det görs på små,små flickor utan någon form av bedövning. Förstååå det traumat att utsätta en 4-6 åring för. Har stackars Nardos råkat ut för det brister mitt hjärta för henne.

Jävla Joel! Nu har han avslöjat för mycket! Hatte inte Nardos inte varit där hade han sjungit som en liten papegoja till Adrian. "Om hon har något problem får hon ju komma till mig" ELLER SÅ GÅR DU TILL HENNE DIN JÄVLA NOOB när du är så nyfiken på vad det handlar om! Idioten borde söka till polisen som förhörsledare!

Precis allt ska hänga på Madde och om AD satt på muggen och lyssnade så får han ta steget och fråga Madde vad som menades med det som sades? Joel är ett klantarsel och taktlös och är inte rätt person att berätta något djupare för. Bara att säga JA eller NEJ kan kännas som man har sagt för mycket!
2021-04-27, 02:42
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Vill nån på riktigt höra Pedrums sagor?
Inte jag iallafall.
Godnatt,over and out.

Är det om Titanic så tackar jag inte nej i första taget. Det måste jag ge streckmunnen, att han har en mysig berättarröst. And that's it.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Faktiskt och defenitivt nu när hon säger att han "inte gjort något" iofs är det problemet men inte som hon menar.

Ja.. hon tar alltid Adrian i försvar. Till och med när han är en lat jävel
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Haha där har vi det!
AD's nya profilbild till Facebook
Ridne kanske kan byta sin bild från den stackars gojan som måste förknippas med praktarslet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in