2021-04-27, 02:30
Medlem
embargos avatar
AD var tydligen på toa när han hörde någon säga till Madde att hon förtjänar någon bättre.
2021-04-27, 02:31
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Han har alltid nya ess i grodärmen, det perverterade lilla fanskapet <3
Juddan tassarna bort från damerna nu, för h-e!

Allt är så olyckligt.
En hint, det handlar om Pang i Bygget.
2021-04-27, 02:32
Medlem
Rudiebois avatar
Ska lille skvallertanten Juel skallra loss om Mmmadde nu, den snikna saken.
AD har fan öron i varje vägg och vrå i det dårhuset, djävla fantyget!

"Har jag gjort någonting" - autismAD
Nej du har INTE gjort någonting åt saken, din fega gris.
2021-04-27, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos är lite FÖR intresserad av Adrians och Maddes business för att hon ska vara ointresserad av mössfjanten.
100% sant. Nu i slussen avstyrde dom samtalet dom egentligen skulle ta med Adrian för dom märkte att DC var på dom....snakes.
2021-04-27, 02:33
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Vi kan väl ändå vara enade att hon inte ska se efter AD utanför huset? Inte ens en blick skall den karlsloken få!

Javisst.
2021-04-27, 02:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ja, jag vågar inte spekulera i vad det är som hon antyder när hon blir obekväm i vissa situationer och säger det finns så mycket hon vill prata om, men inte gör det pga. sin familj.
Men det jag "råkade" skåda på nätet idag, var fan ingen "vacker syn". Ilade i hela kroppen på mig.
Klickade snabbt som attan ner bilderna, och detta var ändå "bara" Google.

Jag vet, och det görs på små,små flickor utan någon form av bedövning. Förstååå det traumat att utsätta en 4-6 åring för. Har stackars Nardos råkat ut för det brister mitt hjärta för henne.

Jävla Joel! Nu har han avslöjat för mycket! Hatte inte Nardos inte varit där hade han sjungit som en liten papegoja till Adrian. "Om hon har något problem får hon ju komma till mig" ELLER SÅ GÅR DU TILL HENNE DIN JÄVLA NOOB när du är så nyfiken på vad det handlar om! Idioten borde söka till polisen som förhörsledare!
2021-04-27, 02:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
100% sant. Nu i slussen avstyrde dom samtalet dom egentligen skulle ta med Adrian för dom märkte att DC var på dom....snakes.

Alltså.. Adrian verkar ju upprörd? Det lät som att han sa något om att han hade hört Madde säga utanför toan att "X sa att jag förtjänar bättre och det vet jag ju att jag gör".. någon som vet mer? Skönt om Madde har insett.
2021-04-27, 02:35
Medlem
Adrian känner på sig att Madde är ledsen för något som har med honom att göra. Han vill höra av Nardos och Joel vad som hänt och säger samtidigt att han har sagt att Madde ska prata med honom istället för att det snackas runt. GÅ OCH SNACKA MED HENNE DÅ!
2021-04-27, 02:36
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Allt är så olyckligt.
En hint, det handlar om Pang i Bygget.

Så länge det inte är pang från gorillaarslet.
Fått nog med hennes smällfeta brakare som hon släpper titt som tätt, i tid och otid.
Väggarna här hemma har för fan skakat och gluggen mellan Empas tänder är från ett skarpt skott, ryktas det om i den lille byn i Yyyistaud
2021-04-27, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Adrian känner på sig att Madde är ledsen för något som har med honom att göra. Han vill höra av Nardos och Joel vad som hänt och säger samtidigt att han har sagt att Madde ska prata med honom istället för att det snackas runt. GÅ OCH SNACKA MED HENNE DÅ!
Haha, ja men så mkt man är han tyvärr inte.
2021-04-27, 02:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Dom borde använda AD's mun som en kompostcontainer som även fungerar som en avfallskvarn. Två flugor i en smäll!
Även AD börjar få en rejäl tunna, nu när jag slängde ett getöga på magpartiet.

Exakt! Som stackarn i Flintstones som satt under deras diskho, år rester och rapade jag älskade den! Men absolut INTE Adrian!

https://www.google.com/search?q=flintstones+waste+disposal&oq=flintstones +waste+disposal&aqs=chrome..69i57.12410j0j8&client =tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=CH45pFDyALtgkM
2021-04-27, 02:38
Medlem
varför går inte bara emelie o dompa till turkosa rummet? har de sex där så hör ändå inte simon, de få va ifred.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in