2021-04-27, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tror inte hon mår så bra händer inget på hennes Instagram fast hon kanske inte använder den så mycket, ingen maxade den när hon var i huset heller.
Inte för att jag är så inne på Insta, men är det inte ett sundhetstecken att man inte måste uppdatera där?
2021-04-27, 02:14
Medlem
Ridnes avatar
Sitter Nardos och ältar Madde&Adde med Joel i poolrummet nu..? Mickarna är på så lågt..
Hon måste ju vara dökär i honom som hon ältar deras icke-relation
2021-04-27, 02:16
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan inte Tjackie göra en healing på distans i detta nu.

Jag vet att du och Iknewit har lesbiska feelings gentemot min gourmand mussla, men den kommer inte ge er något gensvar.
Den tillhör grodan och enbart grodan. Vart fan är grodhelvetet förresten? Blir nästan förbannad nu

Maten som tillagas nu, liknar något ur gapet från Juddans arselhål, som hon skitit ut efter Farmenveckan.
2021-04-27, 02:16
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Haha.
Denna mindmap skulle innehålla endast två punkter på kartan en väg till Mergims arsle och den andra till Joels.

Hahahahahahahahha
2021-04-27, 02:17
Medlem
xrlpyts avatar
wtfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackkkkkkkkkkkk

oxpytt och grädde i ena pannan

bacon och ost i den andra

så jävla orättvist
2021-04-27, 02:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Boka in en tid med psykologen. Du är fan besatt med Pedram.

Behövs ingen Psykolog för att man reagerar på Pedrams beteende, tyder mer på att man är frisk och jag behöver inte acceptera eller tycka att han förtjänar att vara kvar för att du ska bli tillfredställd.

Stör du dig över andras åsikter så bör du lära dig att vi alla är fria att tycka och tänka vad fan vi vill och jag struntar fullständigt i vad du säger för om du hade kunnat komma med ett vettigt argument så hade du kanske fått min respekt men du skriver två korta meningar och ett påstående?

Han får skylla sig själv som väljer att bete sig som han gör och han är den som utmärker sig mest med
sina idiotiska uttalanden!
2021-04-27, 02:18
Medlem
Rudiebois avatar
Psykmadde har verkligen många olika känslor i den lilla kroppen.
2021-04-27, 02:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Något jag ångrar grovt är att jag googlade könsstympning på kvinnor idag.
Var nyfiken i en strut, hur en sådan vulva kan se ut.
Det finns tre faser. Den tredje är den värsta. Jag ryser bara av tanken av det lilla jag såg.
Kanske är det de som hon inte kan öppna upp sig om i huset? Vem vet. Sorgligt.

Jag vet, fullständigt vidrigt! Jag hävdar att det är väääldigt låga odds på att hon är omskuren. Operationen hon pratar om handlar nog om återställning. Pappan bor inte med mamman så det kan ju hända att det är pga att det uppdagades? Visserligen brukar mödrarna vara pådrivande i att det ska bli gjort. Det förbjöds i Eritrea 2005 först så de har hunnit ta henne, sen görs det ju fortfarande i skymundan. Dessa kulturella avarter stoppar man inte i första taget.
2021-04-27, 02:21
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag vet, fullständigt vidrigt! Jag hävdar att det är väääldigt låga odds på att hon är omskuren. Operationen hon pratar om handlar nog om återställning. Pappan bor inte med mamman så det kan ju hända att det är pga att det uppdagades? Visserligen brukar mödrarna vara pådrivande i att det ska bli gjort. Det förbjöds i Eritrea 2005 först så de har hunnit ta henne, sen görs det ju fortfarande i skymundan. Dessa kulturella avarter stoppar man inte i första taget.

Ja, jag vågar inte spekulera i vad det är som hon antyder när hon blir obekväm i vissa situationer och säger det finns så mycket hon vill prata om, men inte gör det pga. sin familj.
Men det jag "råkade" skåda på nätet idag, var fan ingen "vacker syn". Ilade i hela kroppen på mig.
Klickade snabbt som attan ner bilderna, och detta var ändå "bara" Google.
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-27 kl. 02:24.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sitter Nardos och ältar Madde&Adde med Joel i poolrummet nu..? Mickarna är på så lågt..
Halvt omöjligt att höra vad dom säger för PRODUKTIONEN sänkt deras micar nå grovt.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Så jävla dåligt att de inte kan ha en ljudtekniker som sköter mickarna utöver DC, om ens det.
Medlem
Mouchinos avatar
Bra att Madde kom på andra tankar än att köra fast på AD!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in