2021-04-27, 01:36
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Säkert Samhall. De behöver inte ens byta personal för att sända BB, både vad gäller deltagare och anställda. Tro mig. Och vems fel är det....

Hahahahahahahaha ditt svin. Du fick mig att skratta för första gången. Du lyckades ditt sattyg! Brinn!
Tror du att Adrian är en av dom anställda där?
2021-04-27, 01:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Återigen: Är det någon här som vet vad BB-huset i annat fall är, när BigBrother inte sänds?

Ingenting, tomt, ska rivas/byggas om till bostäder. Var Telia förut och jag jobbade där tidigare.
2021-04-27, 01:37
Medlem
Det är två i gymmet, två på utegården men de filmar Emelie som är ensam?????
2021-04-27, 01:38
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Inte dregelfläckar då? Verkar udda med sperma på en kudde, eller?

Jag dregglar. Inte mycket. Men lagom. Och mina fläckar ser fan inte ut sådär. Såg riktigt snuskigt ut, det är en sak som är säker! Oavsett vad för fläckar det är. Kanske Juddans slidspår? Only god judge
Medlem
Jag tittar ganska mycket på DC och efter alla dessa veckor måste jag säga att det finns ingen som får lika mycket tid i DC som Emelie. Håller ni med? kamerorna är efter henne hela tiden.
Ja jag tycker hon är rolig och underhållande men lite variation vore väl bra.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är inte den som är den, givetvis kan jag ha missuppfattat ditt ursprungsmeddelande! Jag trodde du syftade till att Dompa och Pedram hade olika inställning till att bli röstade på.

Jag menar att det är två olika situationer vilket även genererar två olika reaktioner.

Dompa är soft med att Madde la poäng på honom.

Pedram är inte soft med att Emelie manipulerat en av hans närmaste att lägga poäng på honom.

Menade du något annat så ber jag om ursäkt. Natti natt, nu är det dags att slagga.

Ps, jag är inte patetisk, jag är bara rak med mina tankar och åsikter. Försöker aldrig någonsin fånga några poänger i den här tråden utan skriver bara hur jag tycker och tänker. Fullt medveten om att det stundom kan vara impopulära skrivelser.

Det var en insikt jag ville skriva när Dompa sa "om ni inte vet vem ni ska rösta på, så vill jag att ni röstar på mig, jag bryr mig inte liksom, det är tittarna som bestämmer ändå"

Är det okej för dig då att jag skriver att han har en väldigt olik inställning till hela kalaset i jämförelse med Pedram? Eller är det du som bestämmer vilka situationer som mina inlägg refererar till?

Patetiskt. Låt mig vara nu.
Medlem
Citat:
Inte dregelfläckar då? Verkar udda med sperma på en kudde, eller?

Inte hemma hos Rudieboi.
2021-04-27, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Så här tror jag kring Pedrams tänk, spekulationer alltså.

Pedram kör moralmästaren och vill inte att det ska paktas för då går hans egen lilla familje paktning åt helvete! Därför manipulerar han alla med snacket om Kärlek och Respekt för att hålla alla på det spåret.

Lite långsökt kan man tycka men jag litar inte på Pedram ö.ht

Så tråkigt att ingen någonsin mer kommer våga rösta på Pedram. Litar inte heller på honom.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ingenting, tomt, ska rivas/byggas om till bostäder. Var Telia förut och jag jobbade där tidigare.

Men hur i helvete har dom fått det att se ut exakt som förra säsongen? Bara mer färg.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nää asså.
Nä hörni. Jag har svårt att säga att jag inte gillar Empa asså. Visst att hon e grinig och bitter ibland och lite manipulativ så är hon ändå jävligt skön ibland
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Emelie vet redan att Madde röstat på honom..

Är du säker? När fick hon veta? Hon verkade uppriktigt förvånad med sitt: "hmm, gjorde hon?" Skådespel kanske men varför till honom av alla?
2021-04-27, 01:40
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hahahahahahahaha ditt svin. Du fick mig att skratta för första gången. Du lyckades ditt sattyg! Brinn!
Tror du att Adrian är en av dom anställda där?

Hahaha. Härliga Rudi.
Adrian är master mind bakom hela kalaset. En sjujäkla organisatör med fingertoppskänsla. Det är klart man lätt blir hatad när man har en så hög position.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in