Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Jag är inte den som är den, givetvis kan jag ha missuppfattat ditt ursprungsmeddelande! Jag trodde du syftade till att Dompa och Pedram hade olika inställning till att bli röstade på.
Jag menar att det är två olika situationer vilket även genererar två olika reaktioner.
Dompa är soft med att Madde la poäng på honom.
Pedram är inte soft med att Emelie manipulerat en av hans närmaste att lägga poäng på honom.
Menade du något annat så ber jag om ursäkt. Natti natt, nu är det dags att slagga.
Ps, jag är inte patetisk, jag är bara rak med mina tankar och åsikter. Försöker aldrig någonsin fånga några poänger i den här tråden utan skriver bara hur jag tycker och tänker. Fullt medveten om att det stundom kan vara impopulära skrivelser.
Det var en insikt jag ville skriva när Dompa sa "om ni inte vet vem ni ska rösta på, så vill jag att ni röstar på mig, jag bryr mig inte liksom, det är tittarna som bestämmer ändå"
Är det okej för dig då att jag skriver att han har en väldigt olik inställning till hela kalaset i jämförelse med Pedram? Eller är det du som bestämmer vilka situationer som
mina inlägg refererar till?
Patetiskt. Låt mig vara nu.