2021-04-27, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Rätt stor skillnad i inställning hos Dompa och Peddi. Natt och dag.

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag skrev att deras inställning är natt och dag. Har ingenting med äpplen och päron att göra. Det är du som kopplar det till situationer (länka när jag gjort det eller sluta hitta på för att tjäna poänger).

De är precis som du säger extremt olika, och har extremt olika inställning. Vad fan är det du ifrågasätter när du är på samma boll? Patetiskt TruthSeeker.
Jag är inte den som är den, givetvis kan jag ha missuppfattat ditt ursprungsmeddelande! Jag trodde du syftade till att Dompa och Pedram hade olika inställning till att bli röstade på av sina huskamrater (Madde och Nardos).

Jag menar att det är två olika situationer vilket även genererar två olika reaktioner.

Dompa är soft med att Madde la poäng på honom.

Pedram är inte soft med att Emelie manipulerat en av hans närmaste att lägga poäng på honom.

Menade du något annat så ber jag om ursäkt. Natti natt, nu är det dags att slagga.

Ps, jag är inte patetisk, jag är bara rak med mina tankar och åsikter. Försöker aldrig någonsin fånga några poänger i den här tråden utan skriver bara hur jag tycker och tänker. Fullt medveten om att det stundom kan vara impopulära skrivelser.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-27 kl. 01:35.
2021-04-27, 01:30
Medlem
1754s avatar
Pallar fan inte med att höra Dennis och Emelies smaskande.
Emelie ska ut nästa gång chansen ges!
2021-04-27, 01:31
Medlem
Adrian drog till utegården och gömde sig när han fattade att Madde var ledsen. Snäll kille
Medlem
Rudiebois avatar
Återigen: Är det någon här som vet vad BB-huset i annat fall är, när BigBrother inte sänds?
Medlem
FishGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Det är rätt så konstigt att man i ett program där man ska kunna följa varenda deltagares alla steg endast kan se hälften av dem i kamerorna. Var är alla dessa blind spots? Bikten? Toan? Utegården? Man ska väl inte kunna gömma sig i BB.

Håller med dig till 100%
Big Brother har tappat ursprungskonceptet helt.
Plus all cencur
Medlem
Mouchinos avatar
Så här tror jag kring Pedrams tänk, spekulationer alltså.

Pedram kör moralmästaren och vill inte att det ska paktas för då går hans egen lilla familje paktning åt helvete! Därför manipulerar han alla med snacket om Kärlek och Respekt för att hålla alla på det spåret.

Lite långsökt kan man tycka men jag litar inte på Pedram ö.ht
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrian skulle få panik om Madde gick fram och hånglade upp honom! UT med Adrian så Madde får växa. Inte fan sa väl Adrian att han skulle ta en kyss av Madde i köket!

Emelie fick nu veta att Madde röstat på Dompa, den tog, drama coming up!
Undrar hur hon kommer reagera när hon får veta att både Nardos och Joel lagt röster på Dompa.

Emelie vet redan att Madde röstat på honom..
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Bikten, slussen, gymmet, utegården är blind spots för oss.

I bikten, i slussen, i gymmet och ute, jag kommer! Jag kommer!
2021-04-27, 01:33
Medlem
Blaisens avatar
Dompa och Pedram kanske inte är så olika: "jag tar det jag vill ha" . Fast, det är ju säkert bara på skäuumt!
2021-04-27, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
I bikten, i slussen, i gymmet och ute, jag kommer! Jag kommer!
Å jag glömde, jag glömde, jag glömde...nuggen & hålet i väggen!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Rediga spermafläckar på den blå kudden

Inte dregelfläckar då? Verkar udda med sperma på en kudde, eller?
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Återigen: Är det någon här som vet vad BB-huset i annat fall är, när BigBrother inte sänds?

Säkert Samhall. De behöver inte ens byta personal för att sända BB, både vad gäller deltagare och anställda. Tro mig. Och vems fel är det....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in