Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Måste man ha på sig en för liten tröja så tuttarna nästan hänger utanför?
Om flickstackar´n inte förstår det här med smak, vett o etikett så måste ju någon lära henne detta.
Anständighet i all sin ära. Är man ute bland folk så kan man faktiskt klä sig lite bättre än sådär.
Ja, hon har fått ett par bröst, men måste man trycka upp dem i nyllet på alla man möter?
Dessutom sedan kontakta en tidning där man fortsätter o trycka ut brösten.
Som om jag skulle sy en kroppsstrumpa med en snabel för snorren och sedan gå runt o tycka det är ledsamt att folk vill att jag skall skyla mig.
Efterblivet delux.
Sicket trams.
Tjejens byst ser ut att hålla sig rätt stadig och stabilt där bakom det snäva blusmaterial som också är anpassat för att ge stöd och bära upp vissa kroppsdelar.
Är ganska vanligt att kvinnor tänker mer praktiskt när det handlar om att framhäva bysten på ett snyggt och "säkert" sätt så att de inte gör just detta - trillar ut.
Sen så är det faktiskt inte oanständigt att ha en viss del av brösten synliga som en smakfull liten halvmåne.
Egentligen är inte fullt synliga bröst med hela vårtan blottad något fult eller oanständigt det heller. Åtminstone inte mer så än en svettstinkande yngling som springer runt med sin taniga bara överkropp på skolans idrottsplan under en varm sommardag.
För att inte tala om en del manliga joggare med hela bajspaketet (ja, det liknar faktiskt avföring) avgjutet under ett par svintajta träningsbyxor. Hur många - i rättvisans namn - klagar på att dessa exhibitionistiska herrar vägrat ett par fluffiga shorts över den högst "utmanande" underkroppsklädsel de valt att blotta för sin omgivning som äkta fulgubbar?
Pinsamt med den skara av aplika töntar som upprörs över något så obetydligt som ett halvt bröst utputande.
So frickin what om det skulle råka kännas sexigt och lite upphetsande för vissa att se på? Är ni just det ovannämnda? Hårlösa gorillor som inte klarar av att bevittna lite kvinnlig skönhet utan att bli alldeles ifrån er på kuppen? Där kan vi snacka lättkränkthet och känslostyrda våp i ordens rätta bemärkelse