2021-04-26, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Han arbetar så underligt. Till och med Åkl säger han märkliga saker till.
- Beskriv din relation till Len*a.
- Som din och min, nja, fniss fniss, inte direkt så.

Även i förhör med PS drar han iväg nåt om att de skulle kunna vara vänner.

Han är f*n inte frisk någonstans!
Han kan inte stoppa sig själv.
Hans mognadsnivå är som ett barns.
Godag Herr Domkraftskaft!
Citera
2021-04-26, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Var har KJ spridit vidare lögner och förtal år efter LWs död?

Här i tråden såklart, och på hennes kramkalas hemma hos sig där kärleken hänger i luften. Hd var mycket nöjd de gånger hon gick ifrån karjirs kramkalas.
Säkert hade de inte bara kramats utan lispat i sig varandras hat om Lena som en kattunge på grädde.

Känner du inte vämjelse och avsmak mot en kristen, religiös människa som sprider sådant hat mot en mördad trebarnsmor och umgås flitigt med hennes mördare?
Citera
2021-04-26, 19:10
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja vad ska man säga?
Denna Karjir verkar lita på allt en superlögnare som Sd säger, helt otroligt faktiskt.
Trodde inte religiösa, ensamstående nukkor kunde bli så hatiska emot en annan ensamstående kvinna, blott för att hon var desto mer framgångsrik både inom geocaching och män.
Att Karjir direkt efter mordet börjar umgås mer med den misstänkte mördaren visar på en häpnadsväckande brist på insikt.
Att Karjir sprider vidare Sds lögner och förtal av LW år efter hennes brutala död kan bara förklaras med att hon är en mycket störd människa.

Man kan visst ha synpunkter på hur LW levde sitt liv, men detta hat... detta ständiga fokus på offret är fullständigt galet. Och som kristen människa... Jesus vänder sig på korset!

Vet du (eller någon annan) var man kan läsa chatt-konversationen mellan LW och PJ? Någon påstod att den finns med i FUP men jag hittar den inte.
Citera
2021-04-26, 19:25
Medlem
Citat:
Vet du (eller någon annan) var man kan läsa chatt-konversationen mellan LW och PJ? Någon påstod att den finns med i FUP men jag hittar den inte.

Jodå den finns där.
Men du svarade aldrig?
Känner du inte avsmak och vämjelse inför en kristen religiös människa som sprider hat och lögner om en mördad trebarnsmor och umgås med hennes mördare?
Senast redigerad av Sh.Holmes 2021-04-26 kl. 19:27.
Citera
2021-04-26, 19:35
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Här i tråden såklart, och på hennes kramkalas hemma hos sig där kärleken hänger i luften. Hd var mycket nöjd de gånger hon gick ifrån karjirs kramkalas.
Säkert hade de inte bara kramats utan lispat i sig varandras hat om Lena som en kattunge på grädde.

Känner du inte vämjelse och avsmak mot en kristen, religiös människa som sprider sådant hat mot en mördad trebarnsmor och umgås flitigt med hennes mördare?

Jag vet inte något om att hon sprider hat eller lögner om LW. Varken i tråden eller IRL. Hon kanske är en god vän till HD som försöker stödja henne i en mycket svår tid? Tre år efter mordet på makens älskarinna så är HDs liv fortfarande påverkat av LW och hon utmålas här som GM eller medskyldig. Kommer hon någonsin att bli fri från LW?
Citera
2021-04-26, 19:42
Medlem
Citat:
Jag vet inte något om att hon sprider hat eller lögner om LW. Varken i tråden eller IRL. Hon kanske är en god vän till HD som försöker stödja henne i en mycket svår tid? Tre år efter mordet på makens älskarinna så är HDs liv fortfarande påverkat av LW och hon utmålas här som GM eller medskyldig. Kommer hon någonsin att bli fri från LW?

Så Hds liv är fortfarande påverkat av LW, inte Sd?
Det är oerhört talande att du är så besatt av LW att du inte ens vill tänka på eller nämna Sds ansvar eller hur han påverkat Hds liv och mående.
Citera
2021-04-26, 19:44
Medlem
Citat:

En riktig vän säger ifrån när man ljuger...
Eller menar du att HD har ”frikort” för att ljuga?
Hon riktigt duktig på det, varvat med demens, som jag uppfattar förhören.
Citera
2021-04-26, 19:46
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Jodå den finns där.

Bekräftar den konversationen att han var i Göteborg när LW mördades?
Citera
2021-04-26, 19:51
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Det kommer hon inte att bli så länge hon döljer vad hon vet.
Det enda sättet hon kan bli fri på är om hon berättar allt hon vet för polisen.
Kanske inser hon det en dag, men troligen inte.
Citera
2021-04-26, 19:53
Medlem
Citat:
Bekräftar den konversationen att han var i Göteborg när LW mördades?
Varför ska jag svara på dina frågor när du inte svarar på mina?
Svara på den om vämjelse och avsmak så svarar jag dig.
Citera
2021-04-26, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det kommer hon inte att bli så länge hon döljer vad hon vet.
Det enda sättet hon kan bli fri på är om hon berättar allt hon vet för polisen.
Kanske inser hon det en dag, men troligen inte.
Hur vet du att hon vet nått?
Citera
2021-04-26, 20:01
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Men hur mycket skuld kan du lägga på Lena som redan har fått betala ett fruktansvärt pris.
Proportionerna är ju helt skeva!

Du tycker inte ens att sjutton slag mot ansikte och huvud så att huvudet spricker och Lena dör räcker?

Det helt utan diskussion allvarligaste brottet här är ett brutalt mord, ett helt onödigt mord. Det finns absolut inget som Lena har gjort som varken kan ursäkta mordet eller jämföras med det brottet!!

Hur kan du ens lägga skulden på Lena för inte bara hennes egen död, utan fortsatt skuld i tre år till?

Du tycker inte att det är mördaren som har förstört livet för en enormt många människor?
Och då pratar vi om i generationer!

Tillägg:
Det är ju SD som har förstört livet för HD genom att första vara otrogen i sex år, precis när HD behövde honom som mest. Sedan är han (den trolige) mördaren som förstör för alla, precis alla som är involverade på båda sidor. Då gäller det ju både hans barn och HD också!

Det här har du hört så många gånger, men ändå friskriver du SD.
Jag kan inte förstå hur du tänker. Inte alls.
Senast redigerad av notknapparen 2021-04-26 kl. 20:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in