2021-04-26, 17:50
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Håller helt med. Trodde inte Micke skulle ha en chans mot Clara i finalen men han gjorde det bra då också. Året innan vann Klas som såklart var hygglig fysiskt men långt från de atleter som då utmanade (Nick, Adnilson och Lucas). Han var ju också en mästare på det sociala, var juste mot alla men inte mesig. Gillade Tobias det året också.

NU håller vi väl oss till årets Robinson!? Har inte sett tidigare Robinson på minst 15 år förutom detta år.
2021-04-26, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Tror inte att Sophia har varit något mobboffer i sitt liv. Först var hon en pojke, sen flyttade familjen och Sophia vart en tjej och ingen förutom familjen visste sanningen. Så hon har ju blivit behandlad som vilken tjej som helst under sin uppväxt. Hon var säkert en elak fjortis, som hon fortfarande är än idag.

Det är ju bara nu på senare år som hon berättat sanningen om sexualiteten och tror de flesta stöttar henne förutom lite troll på internet som är emot henne. Jag har inget emot att hon varit en kille innan, men jag tycker hennes personlighet är förskräcklig.

Håller med dig helt. För egen del har nästan alla fått ett liv genom en seger i ett simlopp och göra va dom vill med. Sen att bete sig grisigt och begära respekt tillbaka osv av andra är illa. Precis som jag när jag sitter här å grisar.
2021-04-26, 18:39
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRJesus69
Hahaha det är inte vad din ip adress säger gubben. Försök med något annat är bara patetisk att leka tuff bakom en dator. Speciellt om man tror man är anonym, men det är ganska enkelt att se vart du befinner dig när du skriver på nätet.

Intressant men sist jag kollade så låg i alla fall Fredriksdalgatan i Hammarby Sjöstad. No secrets.

Believe it or not.

Nu hoppas jag i alla fall på seger för Tova-Sophia eller Elias. De spelar spelet på rätt sätt. Ludde är iof oxå en backstabber men han saknar den rätta feelingen, då han högg Elias i ryggen för att rädda kvar en gammal värdelös tant som sabba deras vinst. Man måste spela för att vinna!

Tova-Sophia är fortfarande favorit, that's for sure.

Men Elias knappar in, gillar honom mer & mer för varje program. Alex har potential men värdig vinnare är han inte.
2021-04-26, 19:03
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
NU håller vi väl oss till årets Robinson!? Har inte sett tidigare Robinson på minst 15 år förutom detta år.

Trodde jag försökte få fram min poäng att det ofta är socialt begåvade spelare som vinner och inte de som vinner alla fysiska tävlingar men jag håller med om att det drog iväg.
2021-04-26, 19:12
Medlem
Zyxel04s avatar
2021-04-26, 19:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Trodde jag försökte få fram min poäng att det ofta är socialt begåvade spelare som vinner och inte de som vinner alla fysiska tävlingar men jag håller med om att det drog iväg.

Du är medveten om att i detta forum - kan allt hända?!

Jag håller med dig att det sociala spelet är Prio 1.
2021-04-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du är medveten om att i detta forum - kan allt hända?!

Jag håller med dig att det sociala spelet är Prio 1.
Är du inte socialt uppskattad så ryker du när de redan utslagna röstar innan finalen.
2021-04-26, 19:38
Medlem
RunningFreees avatar
Fråga: Vart sover man nånstans när man blivit utröstad i örådet, alltså natten innan man kommer till Gränslandet?
Örådet är ju på kvällen när det är mörkt. Och dom anländer till gränslandet när de gör ny dag och ljust. Och dom har alltid med sig alla sina grejer till örådet. Hmm?
2021-04-26, 19:54
Medlem
Wads avatar
Fan vad tråkigt att äcklet Johanna vann.
2021-04-26, 19:56
Medlem
Feministen får makten. Kan bli svettigt nu.
2021-04-26, 20:00
Medlem
RunningFreees avatar
Jag tror användaren Adonis är Tova-Sophia.
2021-04-26, 20:01
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Intressant men sist jag kollade så låg i alla fall Fredriksdalgatan i Hammarby Sjöstad. No secrets.

Believe it or not.

Nu hoppas jag i alla fall på seger för Tova-Sophia eller Elias. De spelar spelet på rätt sätt. Ludde är iof oxå en backstabber men han saknar den rätta feelingen, då han högg Elias i ryggen för att rädda kvar en gammal värdelös tant som sabba deras vinst. Man måste spela för att vinna!

Tova-Sophia är fortfarande favorit, that's for sure.

Men Elias knappar in, gillar honom mer & mer för varje program. Alex har potential men värdig vinnare är han inte.

Intressant att se hur olika man kan uppfatta människor. Jag tycker Sophia och Elias är bland de mest osympatiska deltagarna i årets säsong, speciellt Sophia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in