2021-04-26, 18:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Bögrims förtjänst! Lockade Tanja i dag! Fint 😍

Tanja är alltid fin meneee nja de där lockarna var väl inte min smak direkt 😳
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag har inte glömt! Folk har sån jävla dubbelmoral. Jag lovar dig att större delen av de här som nu skriver att Pedram ska vara kvar är samma personer som rasade över hans sätt mot Tess, då skulle han minsann sparkas ut ur huset direkt.

Men NU när vi äntligen kan ta ut en man som gör saker mot kvinnors vilja, som utövar härskarteknik mot kvinnor och som inte kan ta att en kvinna är bättre än han, DÅ RÖSTAR FOLK HÄR KVAR HAN?

Fy fan öppna aldrig era käftar en gång till om vad Judith gjort eller om vad Dennis gjorde mot Emelie, för det Pedram har gjort är tio resor värre.

+1
Det finns ingenting som motsvarar hans beteende.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nardos går bara på Emelie i det här, pga hon känner att Emelie är svag.. Mycket av dom saker som hoppar ur hennes mun till just Emelie (samt blickar) hade hon aldrig vågat ge till ngn annan.

Sant det.. Hon vet nu att när hon klagar på Tanja så reagerar tittarna. Tror inte att hon skulle våga klanka på Tanja överhuvudtaget något mer faktiskt. Hon smörar istället för henne nu.
2021-04-26, 18:46
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Diggar Tanja som fan men unnar Simon vinsten mer. Tanja är redan tillräckligt stor och kan bli hur tät hon vill via Instagram och skit.
Öh...jag har aldrig sett människan innan. Klarar inte av hennes gälla och tillgjorda skratt. Dessutom är hon otroligt ofräsch och igår när hon låg med solkiga strumpor på Judits muff mådde jag illa. Det är bara instatrollen som tror att hon är så populär. Förblindade av en dokusåpafigur som är lika slaskig som Pedran. I er fantasi att hon kommer vinna då inte alla är imponerade.

Genomskinligt att hon gått in för att låtsas vara den glada, snälla, positiva, hurtiga, vänskapliga knullatrappen för att manipulera tittarna. Hur många som köper detta skådespel återstår att se. Tacka vet jag Simon som är naturlig och mänsklig.
2021-04-26, 18:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Jag tänkte exakt samma sak. Och mössan har ingen mössa? Har han fått en stroke?! 🙀

Ja vad händer??? Har någon klippt sönder den när han sov kanske..kan väl aldrig vara frivilligt :P
2021-04-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja är alltid fin meneee nja de där lockarna var väl inte min smak direkt 😳
Med glasögonen ser hon ut som Maj-Britt 75. 🙃😮
2021-04-26, 18:51
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja vad händer??? Har någon klippt sönder den när han sov kanske..kan väl aldrig vara frivilligt :P

Madde förbjöd honom igår att använda mössa.
2021-04-26, 18:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag har inte glömt! Folk har sån jävla dubbelmoral. Jag lovar dig att större delen av de här som nu skriver att Pedram ska vara kvar är samma personer som rasade över hans sätt mot Tess, då skulle han minsann sparkas ut ur huset direkt.

Men NU när vi äntligen kan ta ut en man som gör saker mot kvinnors vilja, som utövar härskarteknik mot kvinnor och som inte kan ta att en kvinna är bättre än han, DÅ RÖSTAR FOLK HÄR KVAR HAN?

Fy fan öppna aldrig era käftar en gång till om vad Judith gjort eller om vad Dennis gjorde mot Emelie, för det Pedram har gjort är tio resor värre.

Nej Judith och Dompas felsteg når inte ens hälften av det Pedram gjort och det är beklagligt hur man kan vara så jävla noga med att syna deras misstag med lupp när Pedram ger sig på tjejer som knappt "KAN" försvara sig och sen glöms det bort och han upphöjs till skyarna. Jag röstade efter mina värderingar för jag skiter just nu i taktiskt röstande då detta är viktigare för mig.

Sånt här sänder verkligen ut skeva signaler då man är jävligt noga att trycka till vissa i huset när regelbrott upptäcks men man friar Pedram som ger sig på tjejer som har blackout, tjejer som sover för att tillfredställa sig själv??? Så jävla lågt av Tv4 Produktionen så jag kräks. Vad är det för skillnad på dessa incidenter? Varför går inte BB igenom Pedram/Tanja och Pedram/Tess materialet igen och försök säg sen att det är rättvist att Dompa och Judith ska hängas ut Media???
2021-04-26, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja. Han väntade på att Simon skulle steka kyckling. Hur många portioner blir det nu då? På tal om mat ska jag beställa en enorm beställning indisk. Ja, eller en halv portion för Adrian men räcker till flera dagar för mig.

Givetvis. Viktigt med pruttein.

LOL. Han kanske måste bo hemma för att hans ekonomi inte går ihop på grund av det extrema matintaget. Det i kombination med att han inte kan städa och tvätta. HAN ÄR ETT BARN, ett FAKKING matvraksbarn.
2021-04-26, 18:53
Medlem
Helt off topic. Ursäkta språkbruk i dag. Är Dubbelt irriterad, som om inte (icke)bekymmer i huset vore nog, heeelt plötsligt är min bostad invaderad av, nu mer fd, särbo som bråkar om en jävla jacka. Jackan skiter jag i, men inte ton och argument. NU hade jag egen omröstning: 7 år gick i graven i kväll. Det sista han skrek: DU höjer inte tonen! Jag satt här och skrev om annat, ton??? Hej då var allt jag svarade... Singel solokvist? Ja 🤔..😀!
On Topic: Go Tanja! ❤
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Haha ja .. Tanja gå och "platta håret"!!!!!!
Medlem
Citat:
Näe...söt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in