2021-04-26, 18:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ALLA ÄR HOT. Idioten är där för millen, håller sig under radarn. Madde stör hans plan, måste agera, ormar sig ut med ickelöften. Vänder svar till fråga. Han vinner tävlingar. Tyvärr kommer han gå långt. Alla i huset har öppnat upp och visat sitt jag. Han går inte den väģen. Han ställer frågor, dumma må vara, men normala människor tror det bor genuint intresse och öppnar upp. Så beväpnar han sig. Nästa sekund hittar han ett sätt att nyttja mot person. Viiiiider!!!!🤬🤬🤬

Exakt så arbetar AD och detta är varför det hade varit så jävla bra att få ut Pedram ikväll! Som sagt, han vill gärna bli insläppt men han stänger sig själv med tillhållarlås. Genuint och ömsesidigt? Nej!
2021-04-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Edward Blom blir perfekt, de kanske kan göra en låt ihop Sannerligen!

SOM jag vill se hennes ansikte när hon kommer ut ur huset och googlar Edward Blom.
2021-04-26, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du har skrivit att du önskar livet ur Ponne och skulle spränga Nardos trapp. Nu kallar du mig sjuk i huvudet för att jag tyckte Peddi/Emelie gate var underhållande. Hahahaha. Vänta tillåt mig att en gång till

Ignored.
Sök hjälp.
Skit i!!!!!
2021-04-26, 18:28
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Så roligt ska vi inte ha, lilla zigarillgubben. Har du inte förstått varför på dem senaste 2000 sidorna där detta diskuteras så lär du inte förstå nu heller.

Sök din uppmärksamhet hos någon annan. Ignored.
Du menar att jag ska sitta och läsa allt dravel och därefter tycka som instatrollen? Jag kan faktiskt avgöra själv vad jag tycker om en person i dokusåpan och behöver inte hjälpmedel från troll. Skulle hellre köpa en snara än att gå igenom denna tråd.
2021-04-26, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag säger vad jag vill, utan din tillåtelse. Om man rättfärdigar eller tycker att det fanns något som helst roligt i det beteendet som han visade upp mot Emelie, är man inte frisk. Och likaså om man uttrycker EMELIE i samma mening som den som visade tendenser till psykisk misshandel.
Du är most def en av de sjukaste i den här tråden, då förlorar man sin rätt att stämpla alla som sjuka. Jag har aldrig rättfärdigat hans beteende, men vet däremot att du försvarar Emelies beteende. Hon visar inte "tendenser", hon psykiskt misshandlad Dompa framför ögonen på dig och du ser det inte. Spola tillbaka till första meningen så förstår man varför.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Skit i!!!!!

Ja fy fan. Måste lära att hejda mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
SOM jag vill se hennes ansikte när hon kommer ut ur huset och googlar Edward Blom.

+1 på den!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag säger vad jag vill, utan din tillåtelse. Om man rättfärdigar eller tycker att det fanns något som helst roligt i det beteendet som han visade upp mot Emelie, är man inte frisk. Och likaså om man uttrycker EMELIE i samma mening som den som visade tendenser till psykisk misshandel.
LÄS dina inlägg. Sluta håll på. Du slåss mot väderkvarnar med knäppa inlägg...😴
Medlem
Citat:

A preview: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/012/175/dissapointed.jpg
2021-04-26, 18:30
Medlem
Citat:
Rättning: först bögrim. Sedan idiot.

hahaha absolut. Misstolka mig inte, mergim är antagligen den sista jag vill se sätta sina vidriga spinkiga fingrar på miljonen. Eller aah, Adrian är
väl snäppet värre!
2021-04-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du är most def en av de sjukaste i den här tråden, då förlorar man sin rätt att stämpla alla som sjuka. Jag har aldrig rättfärdigat hans beteende, men vet däremot att du försvarar Emelies beteende. Hon visar inte "tendenser", hon psykiskt misshandlad Dompa framför ögonen på dig och du ser det inte. Spola tillbaka till första meningen så förstår man varför.
Joe labero on the thread...Just saying..
2021-04-26, 18:31
Medlem
Citat:
A preview: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/012/175/dissapointed.jpg
WATTAFAKK

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in