2021-04-26, 18:23
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Varför åker bara 1 person? Ska BB ha 29 personer i finalen eller? Bara det gör programmet ovärt att kolla på.
Produktionen vill inte ha tittare det kan vi klart konstatera av årets BB ! Hoppas det är sista gg TV4 har BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Du är ju verkligen sjuk i huvudet som skriver sådär.
Ingenting ger ngn rätten att någonsin bete sig som han gjorde. Att han ens är kvar är otroligt. Fy fan vad äcklad jag blir av normalisering av sånt beteende.
Du har exakt noll (0) rätt att kalla någon annan sjuk. Att normalisera Emelies psykiska misshandel som du gör är ännu äckligare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooddays10
Varför kan inte folk tänka själva? så tråkigt med stora influencer konton som pushar på sina kompisar. Tänk lite själv och rösta på den du inte vill se i TV eller en person du inte vill se vinna finalen och detta ska ingen jävla influencer påverka.

för min del så vill jag ha ut adrian. Mergim får gärna stanna, inte för att jag gillar människan utan för att jag är självdestruktiv och gillar att se på drama och bli irriterad.

Hoppas alla flashbackare mår bra! Ni gjorde denna säsong sebar med era brilijanta sågningar av samtliga deltagare. Fortsätt!
Rättning: först bögrim. Sedan idiot.
2021-04-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Tess kommer ju inte ihåg någonting mer än att hon hade en jävlig skum mardröm och hon hade svarat när folk berättade att han låg i mörkret och stirrade på henne samtidigt som han låg och flinade för sig själv. Hon sa själv att det lät creepy!

Ja hon får väl heja på Pedram hur mycket hon vill. Jag och många med mig vet vad vi såg iaf och även grejen med Tanja i poolen, hon sa ifrån precis lika mycket som Emelie och hon kände sig bedrövlig för hon ville inte hennes Pappa med familj skulle se. Detta sa hon flera gånger men Pedram brydde sig inte ett endaste skit. Så skulle också ha haft en ännu fetare artikel i nöjesbladet. Hon sa även till Mergim att hon inte minns poolgrejen då hon ibland får blackouts.

och det man inte vet om, mår man inte dåligt av

+1.
Hon känner dessutom inte honom på riktigt. OM dom nu ses efter - ge det några månader utanför huset (max) och sedan är Pedram, om allt går BRA (hoppas), absolut blockerad från hennes följarlista.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Han rakade sig 5 ggr när Tanja och Judith duschade😁

HAHAHA tur för Tanja kanske
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Bjuder hon in Edward Blom istället för Arga Snickaren, tro? Spännande att se vad för stackars sate som de ska ställa mot väggen och låta bära hundhuvudet för -insert valfritt samhällsproblem-.

Edward Blom blir perfekt, de kanske kan göra en låt ihop Sannerligen!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tess visste redan att hon var den snygga av dom två så den teorin håller inte. Men håller med om att Pedram är sliskig och har moralkod noll.
Jag skrev inte att Tess var ful men hon var inte direkt den smartaste och hade djävligt svårt att fullfölja en mening. Att hon blev Peddots slaskhink föll sig naturligt.
2021-04-26, 18:25
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Du är ju verkligen sjuk i huvudet som skriver sådär.
Ingenting ger ngn rätten att någonsin bete sig som han gjorde. Att han ens är kvar är otroligt. Fy fan vad äcklad jag blir av normalisering av sånt beteende.

Du har skrivit att du önskar livet ur Ponne och skulle spränga Nardos trapp. Nu kallar du mig sjuk i huvudet för att jag tyckte Peddi/Emelie gate var underhållande. Hahahaha. Vänta tillåt mig att en gång till

Ignored.
Sök hjälp.
2021-04-26, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du har exakt noll (0) rätt att kalla någon annan sjuk. Att normalisera Emelies psykiska misshandel som du gör är ännu äckligare.

Jag säger vad jag vill, utan din tillåtelse. Om man rättfärdigar eller tycker att det fanns något som helst roligt i det beteendet som han visade upp mot Emelie, är man inte frisk. Och likaså om man uttrycker EMELIE i samma mening som den som visade tendenser till psykisk misshandel.
2021-04-26, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
ALLA ÄR HOT. Idioten är där för millen, håller sig under radarn. Madde stör hans plan, måste agera, ormar sig ut med ickelöften. Vänder svar till fråga. Han vinner tävlingar. Tyvärr kommer han gå långt. Alla i huset har öppnat upp och visat sitt jag. Han går inte den väģen. Han ställer frågor, dumma må vara, men normala människor tror det bor genuint intresse och öppnar upp. Så beväpnar han sig. Nästa sekund hittar han ett sätt att nyttja mot person. Viiiiider!!!!🤬🤬🤬
Absolut! Även om jag kanske föredrar att formulera det hela med ett han är där för spelet samt han är en ytterst ointressant individ.
Medlem
Citat:
Trolltyg i tomteskogen...inhale, exhale! 😍
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

+1

Vad i hela helvete.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in