2021-04-26, 16:13
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Cockblockern Joel MÅSTE tydligen borsta tänderna frenetiskt precis när Emelie och Dompa duschar

Juel och "tummen upp" är de största cockblockerna i reality-historien.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
BB borde bara gå in och säga att Judith blir autonominerad om hon lagar mer mat och Madde blir autonominerad om hon diskar mer.
Samma sak med Adrian och Pedram. Diskar de inte och lagar de inte mat ska de också bli autonominerade.
BB är för mjäkiga vad gäller sådant.

Jag tycker att Pedram och AD:s egon speglar rätt mycket i det du beskriver här för den egenskapen synkar väldigt bra med orättvisa. Skulle BB gå in och ge Madde och Judith Auto för att de gör Pedram och AD:s uppgifter så skulle det inte vara så gosigt längre och varför inte markera sånt här? BB låter de ju bara hållas, vad är det för trams?

Skicka in det förslaget för det var bra och faktiskt är det så, "ALLA" regler ska följas för det är väl BB som bestämmer att de ska ha husmöte? Så det som bestäms där och då skall följas, annars är det regelbrott!
Medlem
Citat:
Ja just det.. det är ju hinnes heumooor
Som ingen förstår, hela Ystad kallar henne bitch, hon är så missförstådd den fd. tjocka flickan.
2021-04-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Noll självinsikt.

Brukar förresten Emelie duscha topless? Eller är det en måndag-och-jag-hänger-löst-specialare?
Ja så det är inget nytt för hon hänger löst
2021-04-26, 16:18
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Tror nästan mer på att han är asexuell/ eller rent av en android. :P

Du ligger nog rätt nära sanningen. Skulle vilja veta namnet på tjejen som han, enligt egen utsago, har varit sambo med.
2021-04-26, 16:23
Medlem
Citat:
Noll självinsikt.

Brukar förresten Emelie duscha topless? Eller är det en måndag-och-jag-hänger-löst-specialare?
Haha det är något djävulskt måndag-och-jag-hänger-löst-specialare. Emelie brukar duscha med en baddräkt på så topless är extremt för att vara henne.
2021-04-26, 16:27
Avstängd
Betsson tog bort oddsen, har det hänt förut ?

edit : verkade bara vara tillfälligt
Senast redigerad av Malmens1 2021-04-26 kl. 16:32.
2021-04-26, 16:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Joel fick brev häromdagen från sin familj. I brevet hade pappan skrivit att han ”var död för honom”... Det var anledningen till att Joel var så ledsen..
NEJ! Det pappan hade skrivit publicerade Joel på sin instagram två dagar innan han gick in i huset. Sprid inte fake news!
2021-04-26, 16:30
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Noll självinsikt.

Troligtvis är det Lill Vickans tanke.
2021-04-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Haha det är något djävulskt måndag-och-jag-hänger-löst-specialare. Emelie brukar duscha med en baddräkt på så topless är extremt för att vara henne.
Det där är inte sant, hon har duschat förut utan ngt på överkroppen. Så sluta sprida lögner
2021-04-26, 16:35
Medlem
Zingo2s avatar
Hoppar kvällens program.
Jag hoppas Lill Vickan åker, men det gör hon nog inte. Då hoppas jag Dennis eller Mergim åker. Pedram ska vara kvar och förpesta tillvaron för Lill Vickan.
2021-04-26, 16:36
Medlem
Shtre1s avatar
Vem är ägaren av den blå teddyjackan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in