2021-04-26, 17:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPD
Jag vill ta upp och markera en sak som jag hörde Madde säga idag under liven, när jag gick runt på jobbet och lyssnade i lurarna.

om hon kunde få barn ville hon ha två.
Det är helt allvarligt första gången jag hört en kvinna vara så pass ödmjuk att hon inser att barn inte är en rättighet.

Jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. I normala fall brukar det vara JAG SKA HA TVÅ ST. eller EN KILLE SKA VA SÅ OCH SÅ ANNARS KAN HAN DRA

Det är någonting jag som cis man (incel) tänker på varje gång jag hör pratet runt det. För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Och den lilla formuleringen gjorde så mycket för mig om min uppfattning om henne.
Kan bli noll barn eftersom papegojan bet av snoppen? Madde kommer aldrig komma över Adrian då hon blev som galen redan innan hon mött bögen. Otroligt hur man kan bli kär i en TV-bild.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-26 kl. 17:38.
2021-04-26, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Han kan hålla sig till styling. ”Salong Strykbräda.” Strykjärn i loggan. PERFEKT!
JAAA! Jättebra! Men han kan locka hår...😃👍
2021-04-26, 17:37
Medlem
Ghandis avatar
Någon som vet om tv4 kristiserats för deras dryga halvtimmes cencur igårkväll?

Antar att ingen attackerat dom och att dom själva inte ens tar upp det. Såg att dom tagit med Jo-Els sammanbrott i 2 sekunder men inte anledningen till det trots att det var uppbyggt runt just det.
2021-04-26, 17:38
Medlem
Svart-Skalles avatar
Är det fortfarande bara en som åker ikväll?
2021-04-26, 17:38
Medlem
Pedram, totalt ointressant, tråkig. Inte underhållande alls. Tycker pakt sekten Tanja, Judith, Petram är tråkigast därinne och leker följa John med varann bara... Inga vinnare
2021-04-26, 17:39
Medlem
Mouchinos avatar
Fattar inte hur folk tänker som vill rösta kvar Pedram? Han är med AD, Judith och Nardos. Ni såg Judiths sorgsna blick nyss när Pedram packade. Vill ni se deras glädje om Pedram kommer tillbaka in från annexet ikväll? Tror inte de bryr sig ett skit om Simon och jag får känslan av att han känner sig utanför ibland. AD gillar inte Simon alls, det vet vi.
2021-04-26, 17:40
Medlem
Citat:
Jag vill ta upp och markera en sak som jag hörde Madde säga idag under liven, när jag gick runt på jobbet och lyssnade i lurarna.

om hon kunde få barn ville hon ha två.
Det är helt allvarligt första gången jag hört en kvinna vara så pass ödmjuk att hon inser att barn inte är en rättighet.

Jag vet inte hur jag ska förklara det närmare. I normala fall brukar det vara JAG SKA HA TVÅ ST. eller EN KILLE SKA VA SÅ OCH SÅ ANNARS KAN HAN DRA

Det är någonting jag som cis man (incel) tänker på varje gång jag hör pratet runt det. För att jag har insett att familjelivet är någonting som jag faktiskt alsrig kommer att få uppleva.

Och den lilla formuleringen gjorde så mycket för mig om min uppfattning om henne.

Oj. Så fint och sant! Det är verkligen de små enkla sakerna som exempelvis en formulering som kan betyda så mycket för någon som hör det och säga så mycket om personen som yttrar det.

Tycker det verkligen går i linje med hur jag uppfattat henne som person.
2021-04-26, 17:41
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Det är inte meningen att diskutera det över huvud taget. Inte det som var meningen med inlägget utan bara orsaken.

Okej. Med tanke på att du ändå skrev att du är en incel som gett upp tankarna på familjeliv så tänkte jag bara ge dig lite pepp.
2021-04-26, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
"Alternativ hårvård" a la bögrim!!!! Zero, 0, kunder dock...🤣🤣🤣🤣

Och känns spontant väldigt obehagligt med alla strykjärn i salongen..
2021-04-26, 17:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Någon som vet om tv4 kristiserats för deras dryga halvtimmes cencur igårkväll?

Antar att ingen attackerat dom och att dom själva inte ens tar upp det. Såg att dom tagit med Jo-Els sammanbrott i 2 sekunder men inte anledningen till det trots att det var uppbyggt runt just det.
Skulle inte förvåna om Adrian gått över gränsen och antastat lille Joel. TV4 vill inte ha fler skandaler på ett tag och helst inte av detta slag. Man har ju sett hur förtjust Adrian är i den lille.
Medlem
Enligt de omröstningar jag sett så ryker Mergim ikväll. (Ryker två stycken så blir det Mergim + Dennis.)

Mergim har INTE betett sig bra i år heller. Men senaste veckan har han varit go.

Jag har två teorier kring Mergim jag ville dryfta med er.

Den ena är en hård dom. Mergim är ondsint psykopat som manipulerar, mobbar, styr, backstabbar bäst han vill för egen vinning.

Den andra är betydligt snällare. Mergim är en i grunden godhjärtat själ med ett tio ton tungt självtvivel i sitt inre. Han behöver en Julia vid sin sida som kan berätta för honom när det är hans hjärnspöken som får honom att tänka orimliga, ologiska, osanna tankar om sina medmänniskor och om folket utanför huset. Det kan räcka med en liten liten puff på Mergim i fel riktning så ilar han iväg flera mil ner i berggrunden varifrån han har svårt att ta sig ur på egen hand.
Den här veckan har han dock klarar det utan någon nära vän vilket är ett sjukt jäkla framsteg i hans resa.

Som ni kan ana av längden på text i teori nummer två så lutar jag åt att det är den Mergim som är den sanna Mergim. Vill absolut inte försöka övertala någon att rösta kvar honom iom ovan skrivna, men jag hoppas innerligt att gan inte möts av ett berg av hat när han kommer ut.

Mergims beteende när han svartnar är allt annat än okej. Men jag är en sådan där märklig individ som tror att kärlek föder kärlek och att hat föder hat.

Skillnaden på Mergim och Viktoria är att Mergim faktiskt har folk i sin omgivning som han lyssnar på som vågar säga till honom vad i hans beteende som skevar. Och stt han vill förändras även om han fortfarande har en lång jävla väg att gå.

Viktoria har INTE kommit så långt enligt min bedömning. Hon lever ännu i förnekelse och slår ifrån sig all kritik med himlande ögon och en vändabladretorik.

Ikväll går det som det går. Med största sannolikhet ryker Mergim och allt jag kan önska är att hatet avstannar där det är nu (där det är nu, då menar jag att allt som redan skrivits faktiskt finns kvar och att inget ytterligare tillkommer). Allt annat vore bara kontraproduktivt om man på riktigt vill att en människa på sikt skall kunna växa och förändras.

Tjo!
Medlem
Mouchinos avatar
Tar vi bort Pedram så kommer Tanja och Simon komma närmare varandra också. AD har inte Pedrams skydd längre då en av hans närmaste åker, vi måste spela ut smart nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in