2021-04-29, 10:23
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Kan inte den äckliga feta flatan hålla käften nån gång, jag åker snart ut till Farsta och skjuter aset.
Hur mycket än jag vill ha ut Pedram och Adrian så väljer jag att ta ut Judith 1000000000 gånger hellre 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hur fan kan man vilja ha ut Adrian före Pedram????

Ja Adrian är en lat, självfokuserad diva.
Men Pedram är en otrevlig idiot som konstant beter sig illa och behandlar de andra dåligt när han inte får precis som han vill.

Pedram ut före Adrian alla dagar i veckan!

Ja! Jag håller med dig. Enda anledningen till att jag kanske hellre vill ha kvar Pedram är för att slippa se Madde/Adrians icke-existerande relation. Sååååå trött på den.

Pedram kan verkligen inte lyda order. Han tror fan alltid att han är någon fackrepresentant. Han är så sjukt egoistisk och att han försätter sina vänner i såna situationer att han ber dem bryta mot reglerna?

Urk, Urk, Urk på honom. Tror verkligen han är herren på täppan.

När han igår gick ut på rökrutan och pratade om hur jääääävla god Donken var, utan att alls ha dåligt samvete. Men när han blev nedflyttat grät han i en timme över att han inte skulle få sin jävla Donken.

Oavsett vem Adrian och Pedram sitter mot kommer jag behålla den andra. T.o.m. Emelie.
Medlem
"Det kanske är över imorgon. Vi kommer aldrig kunna göra det här på utsidan." Freudiansk felsägning när den är som bäst, Nardos ääälskar denna lilla maktposition. Pedramatikern är perfekt som motaktör.
Medlem
Men geeeeeeeeeee dig Simon.
2021-04-29, 10:24
Medlem
Men ge han inte tandborstjäveln😂 han klarar väl sig några timmar utan att borsta tänderna...
2021-04-29, 10:24
Medlem
Simon, nu sjunker du i mina ögon. Ge honom inte möjlighet att ta tandborsten!
2021-04-29, 10:25
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Men...men du kan ju inte prata så om Peddgram S. Patton, husets store fältherre och genialiska strateg! 😡
Fan. Jag bara hugger och slår hejvilt här på morgonkvisten känner jag. Får ta och meditera lite och köra lite yoga tror jag. Pedram (är inte det också namnet på den antika Strategi-Guden?) skall icke mer underskattas!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om Dennis spottat åt Nardos kallat henne smuts och sagt att hon var död för honom hade Instagram sprängts.
Nu var det roliga Simon som betedde sig som ett svin mot Tanja då är det okey.
Tanja ska kunna ta vad skit som helst, Simons ilskamot henne när hon inte lägger sig i en tävling, Nardos snack med henne att hon är för positiv, skitsnacket bakom hennes rygg, ständiga gliringar att hon är en influencers mm.

Hade Tanja varit blatte hade de gormats rasism men nu är det en svensk tjej från Frändefors så henne kan man behandla hur som helst.

+1

Simon Äckeltoft aka Simon Fakertoft är också den mest tillgjorda i huset sedan dag 1.

-Kollar alltid på kamerorna så att dom är med med när han ska göra nåt.
-Världens sämsta skådespelare när han låtsasgråter. Så jävla överdramatisk.
Igår var ett typexempel. När Joel ska lämna vill han först inte ens ge en kram pga uppdelningen storebror/lillebror. Totalt känslolös.
När Joel sedan är borta går han för sig själv, tittar mot kamerorna och bölar "åh han är borta" buhuuuu...

I övrigt är Adrian världens största mes. Vågar aldrig ta initiativ till något. Och när något ska ske måste han alltid dra sig i lillsnorren och springa in på toa så att inte pissar på sig av rädsla.

Pedram är en äcklig översittare som tror att han är gudfadern själv. Han tror att han är cool, men är en tönt. Dramaqueen deluxe...

Nardos är genuin, men totalt intelligensbefriad. Omöjligt att hålla vettiga konversationer med en sådan människa. Hon saknar dessutom självinsikt vilket bäddar för kaos.
Trots allt har hon lugnet ned sig, så något kanske gått in i den lilla hjärnan efter 70+ dagar i huset.

Jag tyckte om Joel. Väldigt godhjärtad. Oerhörd emotionell intelligens för att vara så ung. Också rolig många gånger. Men lite för ung/omogen. En Joel 25-30 år hade vart kul att följa. Men troligen har han viktigare saker för sig då. Kanske som programledare?
Senast redigerad av Plantfjant 2021-04-29 kl. 10:27.
Bannlyst
Feta Judith tror att bara för hon blivit storebrorsa är hon lekledare.
Medlem
Ghandis avatar
Varför ska dom nu ge han tandborsten ?!?!

In mED reaktoons monstret direkt o vidsa att dom är för snälla ! ! ! ! !

Han ska INTE INTE ha sin lyx elektriska tandborste där inne ! ! ! !

Horhåål

BREEEV NUU ! ! !
Medlem
Conny63s avatar
In med brevet
2021-04-29, 10:26
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Varför ska dom nu ge han tandborsten ?!?!

In mED reaktoons monstret direkt o vidsa att dom är för snälla ! ! ! ! !

Han ska INTE INTE ha sin lyx elektriska tandborste där inne ! ! ! !

Horhåål

BREEEV NUU ! ! !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in