2021-04-26, 16:45
Medlem
Sååå, är alla redo för tittut om en kvart?
2021-04-26, 16:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Ja, konstigt den här säsongen att maten typ är en av de roligaste sakerna? Hur många portioner ska Adrian ta? Kommer han ta om innan någon tagit sin första portion? Kommer maten ta slut? Kommer han ta det vegetariska? Kommer folk vara lite passivt aggressiva om det?

Idag fick Judith vara noga med att alla skulle börja med en fiskbit.

Men de borde göra en omröstning där vi väljer att Emelie och Juel ska vara matansvariga säsongen ut.

"Det smakar toalett"
"Juuueeel du kan ente sätta varmt kastrull på plast"

Nej, hellre Emelie och Adrian så hon får visa prrouv pau sin äurligheit och visa honom var skåpet ska stå! Eller vänta, det kräver att hon pratar med honom, inte om honom. Never mind
2021-04-26, 16:46
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vaktar inte duschkameran men de gånger jag sett henne i duschen har hon haft bikini på sig. Dompa kanske lovade att täcka boobsen åt henne? Vad jag sett har hon varit lika försiktig med att visa dem som Nardos.

Det har väl gått sådär? Finns en bra bild på dom när hon flashar rakt framför spegelkameran någonstans här i tråden
2021-04-26, 16:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det får man väl 🙂🙂 röstar du på Dennis idag?
Nä, Pedram. Lill Vickan ska ha det tufft.👍
2021-04-26, 16:47
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vem är ägaren av den blå teddyjackan?
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Madde
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Madde.
Hade bränt den fortare än en höna skiter om det varit min jacka.
Måste lukta riktigt sunkigt efter alla turer i rökrutan på diverse personer.
2021-04-26, 16:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Jag vill gilla Simon men det går fan inte! Har tyckt det varit så skönt när han varit låg och inte gjort mycket väsen av sig.
Jag vet inte, jag tror inte jag gillar när folk försöker vara roliga och clownar sig. Tycker det mesta han gör känns tillgjort och krystat. Men vad fan vet jag om det är tacksam iaf att han bidrar med något annat än vad exempelvis bitterheten själv från ystad gör .😅

Något dock jag gillar med honom dock är när han pratar ofiltrerat som när han kommenterade juddans stora röv.

Jag gillar Simon och höll andan någon minut men sen la han till att han gillar stora rövar. Sant eller inte men man kan ju inte neka att hon har det.
2021-04-26, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Hade bränt den fortare än en höna skiter om det varit min jacka.
Måste lukta riktigt sunkigt efter alla turer i rökrutan på diverse personer.
Jag har tänkt på det innan. Måste lukta så förbannat mycket rök då alla använder den som din personliga rökrock. Hon som inte ens röker, hur fan står hon ut. 🤮🤮🤮
2021-04-26, 16:49
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag gillar Simon och höll andan någon minut men sen la han till att han gillar stora rövar. Sant eller inte men man kan ju inte neka att hon har det.

Ja den är en redig badonkadonk 😅
2021-04-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Sååå, är alla redo för tittut om en kvart?
Det värsta är att det inte ens finns någon unge som sitter och tittar utan det är något han hittat på för att se familjär och härlig ut.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Hörni, 4 härliga röster på Dennis. Mergrim komma efter alla konstens regler åka ikväll. Naturligtvis härligt i så fall. Men när han åker hur kommer folk rösta i fortsättningen. Dennis fick ju röster från Mergrim. Men han lär hänga löst även nästa vecka om han inte vinner en immunitet. Eller kommer de ta bort möjligheten till immunitet? Och när får vi börja rösta på den man vill ha ut som de i huset gör och även i gamla BB. Känns också rättvist än att behöva taktikrösta varje vecka.
Medlem
Zingo2s avatar
För många Lill Vickan fans här nu, så jag drar. Trevlig kväll.👍
2021-04-26, 16:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Det har väl gått sådär? Finns en bra bild på dom när hon flashar rakt framför spegelkameran någonstans här i tråden

Var det frivilligt? Nu när du nämner det har jag för mig att hon tappade handduken någon gång?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in