2021-04-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Var har du fått info om att han varit utanför?

Pappan skrev ju att "Du är död för mig". Jag tolkar det som att han kommer behandla honom som luft, som om han inte fanns. Eller var det ett dödshot? I så fall är ju Joel säkrast om han stannar i huset.

F ö skrev farsan också "Du kommer brinna i helvetet".
I Albanien är homosexualitet välldigt tabu. Under komunismen avrättades man av regimen och fortfarande så begås mängder av hedersmord på hbtq-personer. Gräsligt.
2021-04-25, 23:05
Medlem
Man kan hata och man kan ogilla . Men sprida så mycket skit om Joel...det är fan äckligt gjort av er . Han har fått skriftligt hat från sin far . Då blir det verkligt. Men det hat ni skriver här är tomma hat till nån ni inte ens känner. Man kan ogilla människor som jag gör. Tex Emelie...men hata skulle jag aldrig göra . Tänk på hur ni skriver . Jag kan va den nästa du hatar
2021-04-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Svårt där🤔😁

Varför svårt finns ju bara ett jävla namn han nämner jämt i denna tråd
2021-04-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
I Albanien är homosexualitet välldigt tabu. Under komunismen avrättades man av regimen och fortfarande så begås mängder av hedersmord på hbtq-personer. Gräsligt.
Nu är vi i Sverige
2021-04-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Man kan hata och man kan ogilla . Men sprida så mycket skit om Joel...det är fan äckligt gjort av er . Han har fått skriftligt hat från sin far . Då blir det verkligt. Men det hat ni skriver här är tomma hat till nån ni inte ens känner. Man kan ogilla människor som jag gör. Tex Emelie...men hata skulle jag aldrig göra . Tänk på hur ni skriver . Jag kan va den nästa du hatar

+1
2021-04-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Stackars lilla gubben. Han har ju varit uppe själv ganska många nätter på sistone då han mår nog inte så bra.
ja han var ju uppe och ångest kutade plockade städade och höll på. Så den här nalle puh kan ju inte ha någon större koll på hur de mår därinne förutom om de inte ber om hjälp själv
2021-04-25, 23:09
Avslutad
Mergim tror detta är hans sista natt i BB. 🌚
Medlem
Tycker så synd om dom som har det så fattigt med mat och typ framförallt dryckesalternativ på en söndag.

Hur kan dom typ inte ens få in kolsyrat smaksatt vatten åtminstone.
Fyfan för en bakfylla utan kolsyra till allt vatten man hinkar ändå.

Nästan lust att swisha produktionen så dom kan skicka in cola zero och bubbelvatten på söndagar, ser så ängsligt ut när dom sitter där med sina vattenflaskor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ni som inte gillar Lill Vickan akta så ni inte blir påhoppade som jag blivit.
Ska till psykolog imorgon och bearbeta alla påhopp.☹️

Vet du varför du blir på hoppas jämt. För att du nämner henne hel jävla tiden i varje mening du skriver här inne .

Andra folk som nämner henne här skriver inte bara om henne stup i kvarten. Ingen som är så besatt av att nämna en och samma person hela jävla tiden som du.

Där är skillnaden din tönt .
2021-04-25, 23:10
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Mergim tror detta är hans sista natt i BB. 🌚
Tror faktiskt han har rätt där.....
Medlem
Jag har helt och hållet missat de här med Joel, vad har han gjort då? På natten alltså !
Senast redigerad av Jimmy007 2021-04-25 kl. 23:11. Anledning: Glömde nämna natten
Medlem
Jag hade gärna viljat se AD äta korven synd att det ej hände . Men lika skoj att se Mergim oxå , som har bränn sladder i röven nu och även behöver ha binda för att det blöder i röven . Hahahha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in