2021-04-26, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
«Øst politidistrikt ønsker ikke å svare på spørsmål om Tassen, eller om de kan ha gått glipp av viktige spor.

– Av hensyn til etterforskingen kan vi ikke kommentere hvilke undersøkelser vi har gjort eller ikke, eller spekulasjoner rundt dette, skriver politiinspektør Agnes Beate Hemiø i en e-post til NRK.»
https://www.nrk.no/norge/tassen-_2_-var-hjemme-da-anne-elisabeth-forsvant-_-ble-ikke-undersokt-for-dna-1.15141596

Her står det at TH fant hunden innesperret på et værelse. Det er jo bare hans utsagn. Hunden hadde gjort fra seg i 2 etage.
THs dna på hunden hadde ikke bevist så mye. Edit: Vi vet ikke at de ikke har gjort grundig undersøkelse av hunden.
Det vi vet, er at det ikke er spor i huset av fremmed gm.

Det er klart at det ikke er spor i huset fra ukjente gjerningsmenn hvis de har vaert fullstendig maskert fra fötter til hode og handsker på hendene.

Alt for å unngå å etterlate DNA.
Citera
2021-04-26, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Som politiet, mener jeg han er hovedmannen, og har også vært det bak brevet. Fått hjelp til bidragene om krypto.

Du viker overrasket over kjensgjerninger i denne saken, du kan ikke ha fulgt med så godt.

Man kan si at TH er oppdragsgiver i denne saken og at andre har utfört.
Citera
2021-04-26, 15:33
Medlem
Svartedikets avatar
Noen som har gjort seg noen tanker om funnet av beinrester i Lier?

Kripos er koblet inn, og funnet antas å være av "nyere dato":

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/LnREKR/funn-av-levninger-i-lier-kripos-bistaar-for-aa-fastslaa-identitet

Det interessante er at funnet er gjort rett ved siden av en tursti, i umiddelbar nærhet av en avkjørsel
fra E18, hvor turstien også starter. Lett å sette fra seg en bil, dumpe et lik, og kjøre videre.

Beinrestene var delvis over og delvis under bakken. Hvis tele og frost har presset dem opp, tenker
jeg det ikke trenger å være så veldig lenge siden de ble plassert der. Noen vintre, kanskje..?
Citera
2021-04-26, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Hva du tror er helt irrelevant.
og det du tror er legitimt. Gratulerer.
Citera
2021-04-26, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
TH bor i huset, men de finner ikke et eneste avtrykk. Høres ut som en usedvanlig dårlig undersøkelse.

Hvorfor skulle han lese alt kidnapperne skrev om Bitcoin og Monero kontoer ? Det hold vel med, vi har tatt kona di
Det er spor etter nedvask. Før dere svarer. Kidnapper har ikke vasket etter at th var hjemmom for å finne sin kone som rett før infarktet la et bakhon utenfor døren for å varsle th.
Senast redigerad av LH07 2021-04-26 kl. 15:44.
Citera
2021-04-26, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Noen som har gjort seg noen tanker om funnet av beinrester i Lier?

Kripos er koblet inn, og funnet antas å være av "nyere dato":

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/LnREKR/funn-av-levninger-i-lier-kripos-bistaar-for-aa-fastslaa-identitet

Det interessante er at funnet er gjort rett ved siden av en tursti, i umiddelbar nærhet av en avkjørsel
fra E18, hvor turstien også starter. Lett å sette fra seg en bil, dumpe et lik, og kjøre videre.

Beinrestene var delvis over og delvis under bakken. Hvis tele og frost har presset dem opp, tenker
jeg det ikke trenger å være så veldig lenge siden de ble plassert der. Noen vintre, kanskje..?
Det var en her som sa det garantert var arkeologiske funn og tråstarter mener det skyldtes kriging i forhistorisk tid. Jeg lukter tampen brenner....
Citera
2021-04-26, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Det var en her som sa det garantert var arkeologiske funn og tråstarter mener det skyldtes kriging i forhistorisk tid. Jeg lukter tampen brenner....
Hvorfor tillegger du meg og andre meninger og påstander vi ikke står for?
Citera
2021-04-26, 15:51
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

Vanskelig å garantere noe som helst, da. Arkeologen VG snakker med, sier forandringene
i området de siste 60 årene peker vekk fra et arkeologisk funn.

Men det er mange uoppklarte savnet-saker, så statistisk sett er vel sjansen for at dette
er AEH ganske liten. Vi får se.
Citera
2021-04-26, 15:58
Medlem
Citat:
Det er spor etter nedvask. Før dere svarer. Kidnapper har ikke vasket etter at th var hjemmom for å finne sin kone som rett før infarktet la et bakhon utenfor døren for å varsle th.

Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Vanskelig å garantere noe som helst, da. Arkeologen VG snakker med, sier forandringene
i området de siste 60 årene peker vekk fra et arkeologisk funn.

Men det er mange uoppklarte savnet-saker, så statistisk sett er vel sjansen for at dette
er AEH ganske liten. Vi får se.
kan være fraktet masse fra gravplass eller gammel bosetting.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pA8vOj/arkeolog-om-funnet-fra-lier-utbygging-taler-for-funn-fra-nyere-tid
Citera
2021-04-26, 16:11
Medlem
Citat:
Hvorfor skriver du det?
Eneste nedvasken det er spor etter her er i ditt hode!

Du har kanskje link til at det er spor etter nedvask?
Citera
2021-04-26, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hvorfor skriver du det?
Eneste nedvasken det er spor etter her er i ditt hode!

Du har kanskje link til at det er spor etter nedvask?
Det er bra ditt hode fungerer bedre enn mitt. Imponert. I ditt hode er th helt uskyldig viklet inn i dette. Hva med blodet.
Citera
2021-04-26, 17:54
Medlem
Citat:
Det er bra ditt hode fungerer bedre enn mitt. Imponert. I ditt hode er th helt uskyldig viklet inn i dette. Hva med blodet.
I mitt hode er saken uoppklart!!
Du mener ørsmå bloddråper som politiet skulle undersøke om var forsøkt vasket, som de uansett ikke kunne datere, - som i ditt hode blir prosessert til å bli "spor etter nedvask".

Jeg tror ikke ditt hode har så stor kapasitet som du innbiller deg så når du kommer med "fakta" om fattige russeres IQ som du har fablet om i tråden, så tror jeg at det er kunnskap du innbiller deg.

Du må gjerne komme med link til nedvask av S4 og fattige russeres IQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in