2021-04-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han kommer slita sin transplanterade lugg, säga att det gör unt i jartat och att han haur chinslor medan de får bära ut honom
Han kommer även springa fram till kylen för att gå med sig lite ust på vägen.
2021-04-26, 15:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Man hoppas väl att fler gaddar mot honom på kommande tävlingarna. Alla borde ju göra sitt yttersta för att han inte ska få tävla om extrapoäng och immunitet. Han tror säkert att han är omtyckt men de flesta ser ju igenom hans falska fula personlighet.

Ja..är de inte HELT tappade bakom en vagn så gör de alla gemensam sak och blockar honom. Det värsta är att de vågar väl inte eftersom fjanten kör med känslomässig utpressning och säger att han blir chockad och mår dåligt när någon röstar på honom. Trots att han borde förstå VARFÖR... Han unnar ingen annan att få vinna nån enda gång.
2021-04-26, 15:07
Medlem
Citat:
Han kommer slita sin transplanterade lugg, säga att det gör unt i jartat och att han haur chinslor medan de får bära ut honom
Men min familj och jag hade ju en plan...
2021-04-26, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Lär dig skriva svenska och gör inte en enda lång mening av ett stycke. Det går knappt att läsa vad du skriver men det behövs inte heller. Vad har hänt i ditt liv då du i din ålder sitter och är så avundsjuk på en ung vacker tjej i en dokusåpa? Stackare. Drick inte upp hela boxen nu utan spar lite till kvällen.

jag förstår att man kan ha problem med att läsa långa meningar om man har problem med läsförståelsen, men jag kommer inte att anpassa mig efter folk som har svårt för att förstå och läsa längre meningar så du får helt enkelt hoppa över mina inlägg!
Förstår absolut att de kan vara för komlicerade för en sån som dig! Men du får hoppa att läsa mina inlägg om de nu är för komplicerade för dig, detta är ju ett diskussionsforum och det kan bli långa inlägg, skiljer sig grovt från de pekböcker du är van att kolla och "läsa" i antar jag.

Sluta hata och vara så arg så ska du se att du får ett bättre liv! Pussåkram och massa kärlek till dig (obs: ta mina inlägg med en nypa salt, säkrast att jag tydliggör detta när du visat så tydligt att du har "lite svårt att hänga med")
2021-04-26, 15:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

HAHAHA jaa.. han kommer konfiskera all mat och smyga ner i resväskorna. Som ett sista farväl till de andra i huset.
2021-04-26, 15:10
Medlem
ziggarillens avatar
Ska bli coolt ikväll när vackra Emilie röstats fram som säker och slipper sitta i väntrummet. Jag hoppas att Nardos brorscha åker ut ikväll då han verkar mer aggressiv än fjanten Mergim. Nu röstar förstås alla batikhäxor på broschan så han blir väl kvar. Tror flertalet ruggugglor här i forumet slickar sig runt munnen när dom ser Peddot.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:

Risken finns att han får syntax error i sin polsk-sovjetiska programmerade bot-hjärna och käkar upp Arantxa den dagen han vandrar ut i studion.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Men min familj och jag hade ju en plan...

Den där millen skulle bara räcka en månad för honom ändå.. Han skulle bränna allt på mössor, samt förmodligen äta ihjäl sig :P
2021-04-26, 15:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag förstår att man kan ha problem med att läsa långa meningar om man har problem med läsförståelsen, men jag kommer inte att anpassa mig efter folk som har svårt för att förstå och läsa längre meningar så du får helt enkelt hoppa över mina inlägg!
Förstår absolut att de kan vara för komlicerade för en sån som dig! Men du får hoppa att läsa mina inlägg om de nu är för komplicerade för dig, detta är ju ett diskussionsforum och det kan bli långa inlägg, skiljer sig grovt från de pekböcker du är van att kolla och "läsa" i antar jag.

Sluta hata och vara så arg så ska du se att du får ett bättre liv! Pussåkram och massa kärlek till dig (obs: ta mina inlägg med en nypa salt, säkrast att jag tydliggör detta när du visat så tydligt att du har "lite svårt att hänga med")

+1000000
2021-04-26, 15:12
Medlem
Citat:
Ja..är de inte HELT tappade bakom en vagn så gör de alla gemensam sak och blockar honom. Det värsta är att de vågar väl inte eftersom fjanten kör med känslomässig utpressning och säger att han blir chockad och mår dåligt när någon röstar på honom. Trots att han borde förstå VARFÖR... Han unnar ingen annan att få vinna nån enda gång.
Emelie sa väl till Adrian efter pristävlingen att det inte är så smart att vinna alla tävlingar och att man bör lägga sig i såna tävlingar som inte spelar någon roll. Vet inte om han begrep vad hon försökte säga med det, men ska bli intressant att se om han förlorar med flit någon gång.
2021-04-26, 15:12
Medlem
Var tog Emelies lösa och lediga sommarhippiestil vägen, blommigt och skirt som hon dagligen tjatade om före vårväskorna kom in?
Lånar det mesta av andra eller klär sig enbart svart, just nu Tanjas lusekofta som inte är direkt billig.
2021-04-26, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Dessutom använder hon "har inte lärt känna så bra för vi sover i olika sovrum" som argumen för nominering. Sa inte hon att det inte spelar någon roll var man sover för man lär känna folk på dagen? Eller är det bara Nardos som sagt det?

Det är Nardos som har sagt detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in