Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Lär dig skriva svenska och gör inte en enda lång mening av ett stycke. Det går knappt att läsa vad du skriver men det behövs inte heller. Vad har hänt i ditt liv då du i din ålder sitter och är så avundsjuk på en ung vacker tjej i en dokusåpa? Stackare. Drick inte upp hela boxen nu utan spar lite till kvällen.
jag förstår att man kan ha problem med att läsa långa meningar om man har problem med läsförståelsen, men jag kommer inte att anpassa mig efter folk som har svårt för att förstå och läsa längre meningar så du får helt enkelt hoppa över mina inlägg!
Förstår absolut att de kan vara för komlicerade för en sån som dig! Men du får hoppa att läsa mina inlägg om de nu är för komplicerade för dig, detta är ju ett diskussionsforum och det kan bli långa inlägg, skiljer sig grovt från de pekböcker du är van att kolla och "läsa" i antar jag.
Sluta hata och vara så arg så ska du se att du får ett bättre liv! Pussåkram och massa kärlek till dig (obs: ta mina inlägg med en nypa salt, säkrast att jag tydliggör detta när du visat så tydligt att du har "lite svårt att hänga med")