2021-04-26, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är sadism.. Det håller jag med om. Inte alla klarar av stark mat pga diverse hälsoskäl. Att tvingas äta något som gör att man spyr, blöder och jag vet inte vad är inte roligt att titta på. Inte roligt straff Dompa fick heller med att bara äta ärtsoppa i flera dagar. De är inte direkt bra på idéer på produktionen.

Störde mig också igår på hur de gjorde narr nästan av när Joel mådde dåligt. Började spela någon snyftmusik när han var i poolrummet för att sedan skifta kamerorna och klippa mellan vad han gjort under sin ångestrunda. Tvättat, plockat burkar mm.. Det var som att dom nästan ville göra det till något kul att han bröt ihop.

Stackars Joel Plumpt sätt att de försökte lätta upp det hela på det viset.
2021-04-26, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Många har en teori som visat sig stämma dom två senaste gångerna nån fått lämna.
Den som åker ut får extra mycket tv-tid den dagen.
Så var det med Jackie förra måndagen och samma med Stephanie veckan innan.
Och i dag har Mergim synts väldigt mycket 👮🏽‍♀️✌️
/Sting 👮🏽‍♀️✌️

Hoppas du har rätt där! Även om jag helst av allt ser Gamnacken åka ut me huvudet före!

Tyvärr så har jag en känsla av att det blir Dompa som ryker ikväll 😭
2021-04-26, 12:12
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Vad betyder siffrorna. Aldrig fattat. 🤣

Det är om man satsar pengar på vem som kommer åka ut. Tex har mergim låga odds nu, 1.50. Det betyder att om du satsar 100 kr på att han åker så får du tillbaka 1,5x pengarna, dvs 150 kr.

Så någon med låga odds åker troligtvis och dom med höga odds blir kvar. Om det handlar om utröstning.

När frågan gäller vem som ska vinna BB så är det mer troligt att den med låga odds vinner.

Dvs man kan inte få mycket pengar tillbaka genom att satsa på den som är favorit på att vinna BB eller på den som är hatad i en utröstning.
2021-04-26, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Big Brother 2021
Nästa Eliminering
Vem åker ut härnäst? (Pengarna tillbaka om ingen åker ut den här veckan)
Mergim Feka
1.80
Dennis Asteson
1.90
Pedram Aghabeh
6.00
Emelie Svensson
6.00

Maxinsats var 400kr, vilket skämt.

/Sting 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️✌️
Men om man begär manuell granskning då kan man väl lägga mer?
2021-04-26, 12:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, VA?

När Simon (för nån vecka sen) förstod att DC och mupparna som klipper avsnitten har som praxis att filma Emelie och Nardos 85 % av tiden, och att rosa rummet paktade ut dom i turkosa en efter en, ville han ju att alla skulle sova i rosa rummet.

Men NÄÄEEE, det gick ju den sura jävla Ystadshäxan verkligen ENTE med på! Alla skulle ju ligga i sina respektive soouuuvrum minsann! Som det alltid varit, tyckte hon ju surare än någonsin!

Men när det (för en gångs skull) är idioterna i rosa rummet som blir nominerade, då jävlar passar det minsann för den bortskämda surfittan att flytta på sitt platta arsel OCH dessutom lämna kvar sina korkade och vilsna shackpjäser (Joel och Madde) ensamma i sitt gamla rum!

Stackars lilla radiostyrda Joel blir så lost in space att han bestämmer sig för att lämna.

FY FAN vilket surt beräknande svin hon är! 😂

Dessutom använder hon "har inte lärt känna så bra för vi sover i olika sovrum" som argumen för nominering. Sa inte hon att det inte spelar någon roll var man sover för man lär känna folk på dagen? Eller är det bara Nardos som sagt det?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Rösta ut Dennis, då blir det inte lätt för Lill Vickan i huset.

Rösta ut fucking Emelie helst men det är omöjligt. Det jag menar är att om EMELIE åtminstone sitter varje vecka - möta exempelvis Simon - så kommer hon ha större chans att ryka såklart än att inte sitta alls.

Vad menar jag med detta? JO, att PEDRAM måste stanna så Emelie får en röst extra.
Avstängd
rimmets odds 1.30
Hejdå
2021-04-26, 12:15
Medlem
Galoscher judith

Judith: Aa men. Advokater har dem
Nån ba: Aa såna där blåa plastpåsar på skorna?

hahaha. Såg några såna där som var kastade på en tunnelbaneperrong en gång. Stressad dagisförälder i morgontrafiken måntro
Senast redigerad av nudelfan 2021-04-26 kl. 12:17.
2021-04-26, 12:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag slutade lyssna efter hon sa att hennes hund slitit sig. Klarar verkligen inte av det. Har en kompis som brukar drömma helt sjuka drömmar som han delar med sig i en gruppchatt. Jag orkar inte ens läsa första meningen. Tror att det är någon störning jag har utvecklat.
Isåfall har då jag samma störning.😄

Finns ju inget värre än långa, utdragna och totalt ointressanta utläggningar om dessa jävla drömmar!

Är ju för helvete bara en dröm, önskar verkligen folk kunde lära sig att hålla dom för sig själva.
Eller skriva ner eländet, om dom nu tycker dom är så intressanta?
2021-04-26, 12:17
Avslutad
Mergim är den som måste ut. Han förstör kemin helt sen han kom in. När han lägger sig i Madde och AD's shit och man ba what the actual fuck har du med NÅGOT av det att göra?

Att dom LJUGER om att dom kysst i bikten? Som att dom gick in dit för att kyssas i SMYG? Dom gick dit och biktade sig, och kysste varann på vägen ut. Men dumhuvudet är för hjärndöd för att fatta det.

Usch. Ut med honom nu.

Pedram får inte åka före han
Medlem
Blaisens avatar
Bottiner/galoscher är hon väl ute efter?
Medlem
Spajdors avatar
Allvetaren Pedram: Om man inte tvättar sängkläder i 60 grader så får man kvalster 🤓

Om det ändå vore så enkelt
Senast redigerad av Spajdor 2021-04-26 kl. 12:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in