Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Jag är skum för att jag inte sitter och håller med er gamla kärringar?? Du har inte upplevt något hat mot Emilie men i samma andetag präntar du ner här att du minsann ogillar henne men tycker hon ser okey ut. Du är ett stort skämt.
Jag är 30 men absolut, i vissas ögon kan jag ju såklart vara en gammal kärring, allt är relativt, men vad är felet på dig? Har du sån låg IQ att du inte kan koppla ihop att man inte behöver hata en person för att man ogillar dennes beteende? Eller är det sammankopplat för dig att om man ogillar något med en person så måste man spy hat mot den? Det går inte bara ha en åsikt kring personers beteende utan man måste hata?
Du är en sjuk människa om du inte fattar att man kan tycka olika saker, både bra och dåliga utan att det ska bli synonmt med hat, kan du inte skilja på det så gå om skolan så du kan få lite perspektiv kring saker o ting innan du slänger dig med fåniga saker här. Du svarade inte på min fråga kring vad du gör här när du är den som spider mest hat mot både oss här inne och vissa deltagare som du rantat sönder om, håll isär hat och reflektioner/åsikter.