2021-04-26, 14:29
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kommer ni ihåg bb sa dennis du ska äta ärtsoppa till tisdag är den en hint om att han stannar 🤣

Ända fram till tisdag. Dvs idag är det måndag och han måste käka ärtsoppa. Imorgon är det tisdag och är han kvar så får han äta annat. Annars hade det varit till och med tisdag.
2021-04-26, 14:30
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Varför tog du åt dig? Om man sitter dagar och nätter här och hejar på varandra att man ska hata Emilie då är man nog riktiga ruggugglor. Kärringar klarar inte av att se en ung vacker kvinna som vågar gå mot strömmen. Dessutom skriver dom om deras egna tarmsjukdomar och andra krämpor. Vidrigt. Ja du, jag ser framför mig en skock instagramföljare som är besatta av Tanja av någon anledning. Lika besatta av Emilie fast åt andra hållet. Dessa häxor skriver inte mycket mer än frossar i hur dom vill sänka Emilie. Läs igenom tråden om du orkar. Samma kärringar, samma skit rakt igenom.

Du har alldeles rätt. Det räcker att gå in på Facebook eller instagram och se vilka feta misslyckade kärringar som snackar skit om Emelie. Jag känner ingen sättet att skriva på och samma fläskberg sitter här inne
Det går inte att ta miste på.
2021-04-26, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag är skum för att jag inte sitter och håller med er gamla kärringar?? Du har inte upplevt något hat mot Emilie men i samma andetag präntar du ner här att du minsann ogillar henne men tycker hon ser okey ut. Du är ett stort skämt.

Jag är 30 men absolut, i vissas ögon kan jag ju såklart vara en gammal kärring, allt är relativt, men vad är felet på dig? Har du sån låg IQ att du inte kan koppla ihop att man inte behöver hata en person för att man ogillar dennes beteende? Eller är det sammankopplat för dig att om man ogillar något med en person så måste man spy hat mot den? Det går inte bara ha en åsikt kring personers beteende utan man måste hata?
Du är en sjuk människa om du inte fattar att man kan tycka olika saker, både bra och dåliga utan att det ska bli synonmt med hat, kan du inte skilja på det så gå om skolan så du kan få lite perspektiv kring saker o ting innan du slänger dig med fåniga saker här. Du svarade inte på min fråga kring vad du gör här när du är den som spider mest hat mot både oss här inne och vissa deltagare som du rantat sönder om, håll isär hat och reflektioner/åsikter.
2021-04-26, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu har det gått flera TIMMAR sedan Adrian åt en enorm tallrik med köttfärssås till "frukost". Sitter och väntar på att han ska komma in och fråga när det är mat... Kurrar nog i hans mage nu.
Nu är det matdags. Han har redan ätit upp första portionen, innan alla ens hunnit komma till bordet.
2021-04-26, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Har inte AD med matvecka?

Inte alls lika skoj att följa matlagningen när det inte är Joel och Emelie som sköter den. Det var ett nöje varje gång. Judith, sluta ha matvecka. Det är tråkigt.

+1

😁
2021-04-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu är det matdags. Han har redan ätit upp första portionen, innan alla ens hunnit komma till bordet.

Haha, alltså lol.
2021-04-26, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Haha, alltså lol.
Nu hämtar han portion nummer tre!
2021-04-26, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag är 30 men absolut, i vissas ögon kan jag ju såklart vara en gammal kärring, allt är relativt, men vad är felet på dig? Har du sån låg IQ att du inte kan koppla ihop att man inte behöver hata en person för att man ogillar dennes beteende? Eller är det sammankopplat för dig att om man ogillar något med en person så måste man spy hat mot den? Det går inte bara ha en åsikt kring personers beteende utan man måste hata?
Du är en sjuk människa om du inte fattar att man kan tycka olika saker, både bra och dåliga utan att det ska bli synonmt med hat, kan du inte skilja på det så gå om skolan så du kan få lite perspektiv kring saker o ting innan du slänger dig med fåniga saker här. Du svarade inte på min fråga kring vad du gör här när du är den som spider mest hat mot både oss här inne och vissa deltagare som du rantat sönder om, håll isär hat och reflektioner/åsikter.
Emelie har en personlighet som är ovanligt ocharmig har inget med hur hon ser ut eller hur jag ser ut, egocentriska, ogina, avundsjuka människor är inget annat än rent skräp oavsett utseende.
2021-04-26, 14:40
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu hämtar han portion nummer tre!
Blir nog 4 😂😂
2021-04-26, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Blir nog 4 😂😂
Där kom 4:an
2021-04-26, 14:42
Medlem
Någon som kan ladda upp videon när Therese gjorde en striptease på Pedram?

Edit. hittade den

https://streamable.com/s8zvt8
Senast redigerad av Kex.1 2021-04-26 kl. 14:53.
2021-04-26, 14:42
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Där kom 4:an
Kan det bli 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem