2021-04-26, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Wanna bet?

Hade röstningen varit "vem vill du lämnar huset" hade jag kunnat betta en miljon på att mergim åker, men med nuvarande valmöjligheter så är det långt ifrån troligt han åker.

Hade det varit 3 nominerade hade det varit troligt han åkt. Men med 4 är det i princip omöjligt att rösta för att få ut någon
Medlem
Paladins avatar
Han har ångrat sig igen. Bra Joel. Kämpa!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Judith sitter och creepar och slickar sig om munnen (bildligt talat) när Tanja kör yoga.

Okej, det gör ju jag med, men som normalt och hederligt folk bakom en datorskärm...
Hahaha!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja de har jag inte hört talas om! Något snyggare än galoscher kanske.

Men jag vet inga advokater

Edit: oki nu känns det bättre om de är synonyma. =)

Hahaha inte jag heller men de var jättevanliga när folk använde mycket inneskor, i alla kretsar, nu är det kanske inte så vanligt längre. Min pappa kallade dem för bottiner
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Angående maxinsatsen på 400 kr. Man kan ju lägga 10 spel på att samma person lämnar med 400 kr i varje insats. Utan manuell granskning. Så det går att runda det om man vill lägga större summor även om det är drygt såklart.

Nej, det går inte.
Medlem
xrlpyts avatar
Joel har bestämt sig för att inte lämna frivilligt, tydligen var planen att lämna på tisdag beroende på hur det går för Emelie idag. Jag antar att han menar att om Emelie hade åkt idag så hade han definitivt tänkt gå ut.
2021-04-26, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Men hon har rätt stor byst till hennes korta kropp. Mycket möjligt att det orsakar ryggproblem.
hon får väl ringa katti om tips på en bra bh sen det kosmetiska får hon betala själv
2021-04-26, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det är om man satsar pengar på vem som kommer åka ut. Tex har mergim låga odds nu, 1.50. Det betyder att om du satsar 100 kr på att han åker så får du tillbaka 1,5x pengarna, dvs 150 kr.

Så någon med låga odds åker troligtvis och dom med höga odds blir kvar. Om det handlar om utröstning.

När frågan gäller vem som ska vinna BB så är det mer troligt att den med låga odds vinner.

Dvs man kan inte få mycket pengar tillbaka genom att satsa på den som är favorit på att vinna BB eller på den som är hatad i en utröstning.

Haha okej då hänger jag med! Tack för förklaringen! 👊🏽
Bannlyst
Finns många som inte gillar Emelie, men dom hämnas genom att rösta på Mergim.
Flashback stöttar Dennis.
Mergim har också alla dom emot sig som inte vill se gamla deltagare.
Medlem
xrlpyts avatar
Joel: "Jag har bestämt mig för att inte lämna."
Alla: "Nej du ska inte lämna! Tänk så här! Din familj är kvar! Man får ha dippar! Ge inte upp Joel!"

Joel: " ... "
2021-04-26, 13:03
Medlem
xrlpyts avatar
Två minuter senare har Nardos gjort det till att handla om henne. "Jag har gråtit under täcket, HUE HUE HUE HUE CHKK CHKK CHHK, jag vill inte nån ska se!"
2021-04-26, 13:03
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Hade röstningen varit "vem vill du lämnar huset" hade jag kunnat betta en miljon på att mergim åker, men med nuvarande valmöjligheter så är det långt ifrån troligt han åker.

Hade det varit 3 nominerade hade det varit troligt han åkt. Men med 4 är det i princip omöjligt att rösta för att få ut någon
Förstår hur du tänker. Men verkar vara extremt få som röstar på att ha kvar Mergim enligt diverse undersökningar och jag tror verkligen dom flesta tänker som dom flesta verkar tänka här inne. Han har varit med 97 dagar i förra säsongen (om nu någon missat det trots att han sagt det 200 ggr) och folk är trötta på honom. Nu har han hållit sig lugn för att han sitter löst. Annars är han same ol' Merg.

Han åker....

Förhoppningsvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in