2021-04-26, 11:26
Medlem
Emmelie har ju sagt att Madde står henne så nära. Men på sistånde så ser man att Madde vill vara mer med Judith och Tanja. Tror inte att Emmelie kan lita på Madde vänskap.. Har granskat Madde och sett de. Tror Madde är lite falsk mot Em
2021-04-26, 11:28
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Finns det nån stort insta konto som uppmanar folk att rösta kvar Mergim?
Inte vad jag sett, den enda som hetsar är hans syrra på hans konto.
2021-04-26, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
100%. Mergim kommer åka i morgon. Tror verkligen det.

Tror du? Vad sjukt. Kul att folk känner så olika, det lugnar en.

Hoppas verkligen. Absolut man kan tycka vad mn vill om Pedram, men Mergim eller Emelie måste vara först. Detta skriver jag främst för jag vet att vi är så många Simon fanatiker här.

Pedram må inte vara NÄRMST Simon av alla - men han är närmsta kill kompisen Simon har utan snack. Speciellt när Simon är så låst på att det är turkosa mot rosa.
2021-04-26, 11:29
Bannlyst
Liten ledvisning om hur det går ikväll 🤷🏻‍♂️

https://imgur.com/a/n1evyUm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Emmelie har ju sagt att Madde står henne så nära. Men på sistånde så ser man att Madde vill vara mer med Judith och Tanja. Tror inte att Emmelie kan lita på Madde vänskap.. Har granskat Madde och sett de. Tror Madde är lite falsk mot Em

Är det två stycken som inte skulle svika varandra så är det de två.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten

Menar du att Madde ska sitta som ett konstant tredje hjul bredvid Emelie och Dennis för att hon ska vara en riktig vän? En riktig vän finns där oavsett vad, som t.ex när hon låg på golvet häromdagen och tröstade Emelie.
2021-04-26, 11:31
Bannlyst
Redan nya odds..

Mergim Feka
1.50
Dennis Asteson
2.50
Pedram Aghabeh
4.50
Emelie Svensson
7.00

/Sting 👮🏽‍♀️✌️
2021-04-26, 11:33
Avslutad
Citat:
Redan nya odds..

Mergim Feka
1.50
Dennis Asteson
2.50
Pedram Aghabeh
4.50
Emelie Svensson
7.00

/Sting 👮🏽‍♀️✌️

Men fan, ska man lita på sånt här? Jag vet att man alltid litar på odds, men hur fan räknar dom
2021-04-26, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Men fan, ska man lita på sånt här? Jag vet att man alltid litar på odds, men hur fan räknar dom

Nu räknar dom efter att så många satsat på Mergim och Pedram, dom har ingen inside info.
Medlem
Judith: jag har alltid tyckt att jag har en stor röv
Simon: du har en OTROLIGT stor röv

Medlem
Citat:
Finns det nån stort insta konto som uppmanar folk att rösta kvar Mergim?
Diana Moseni med 142k. Svårt att tro att det påverkar särskilt mycket dock.
Senast redigerad av Tusstusstuss 2021-04-26 kl. 11:39.
2021-04-26, 11:36
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Förvånad över att Pedram kan ha sånt stort stöd, hatar inte honom på nåt sätt, men skulle inte märka om han försvann från huset, tillför ingenting 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️
Nä, fast tycker ändå sjukt nog att han kan vara lite tragiskt lustig när han låsas vara Scarface.

Och är ju lyteskomik på allra högsta nivå när han ska "tända till" inför tävlingar, och skriker trötta patetiska floskler han hört i amerikanska filmer och slår sig för bröstet som den stenhårda krigarsjäl han är, för att sedan ALLTID misslyckas totalt och sedan börja grina som ett barn!!😂😂😂

Men han är ju ändå betydligt mindre jobbig än den andra nyttiga idioten Judith, som på allvar håller på att driva mig till vansinne med sitt konstanta svammlande och horribla jävla gorilla-skratt!!

Man hör ju hennes vidriga stämma hela jävla tiden!🤬

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in