Vilket bolag?
Kanske du la spelet tidigt och fick betta mer än 400kr, även om det är småsummor.
Betsson. La det för 30 min sen, manuell granskning men ja. Småsummor. Därav att jag tror att de förlorar pengar på det. De väljer att minimera maxinsatsen för att många spelar och vinner.
Senast redigerad av Halshuggning 2021-04-26 kl. 11:20.
Tror du fattar fel, du kan inte betta så mycket på Big Brother eliminering, kanske på övrig sport, men inte heller tillåts då såna summor utan tillstånd.
För mig står det jag måste ansöka om att få satsa mer än 400kr, just på Big Brother.
På annat kan jag betta tusenlappar utan problem.
Men det finns 3 bolag som erbjuder spel på detta, är man säker på sin sak, bara regga konto och maxa på alla 3, det gjorde jag 👮🏽♀️✌️
Så kan det naturligtvis vara, jag är rätt ny när det gäller betting. Vilka andra bolag har odds på BB?
Vanligtvis tycker jag också att drömmar är skittråkiga att lyssna på, men Madde lyckades faktiskt berätta så det blev intressant?
Det där med att hon såg sina vänner sitta som i På spåret, genom ett litet hål i ett köksskåp. Kafka!
Jag slutade lyssna efter hon sa att hennes hund slitit sig. Klarar verkligen inte av det. Har en kompis som brukar drömma helt sjuka drömmar som han delar med sig i en gruppchatt. Jag orkar inte ens läsa första meningen. Tror att det är någon störning jag har utvecklat.
Mycket kloka resonemang från dig i vanlig ordning. Undermedvetet har jag nog redan bestämt mig för att rösta på Pedram av just de anledningar du nämner men samtidigt känns det så fel. Uh. MEN som det ser ut nu så är det ju med största sannolikhet Mergim som ryker och då är det hugget som stucket. Kände mig mer kluven då en röst på Pedram eller Dennis skulle kunna vara avgörande på ett annat sätt.
Började resonera i hur de kan komma tänkas lägga sina nomineringspoäng framöver men kändes bortkastat. Efter ikväll är det fyra veckor kvar och tio personer kvar i huset. Om det ska vara fyra kvar till finalveckan innebär det att två måste ryka varje vecka fram till dess.
Rösta på Dennis. Pedram klarar sig ändå. Men risken finns att Dennis får färre röster än Mergim.
Förvånad över att Pedram kan ha sånt stort stöd, hatar inte honom på nåt sätt, men skulle inte märka om han försvann från huset, tillför ingenting 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Förvånad över att Pedram kan ha sånt stort stöd, hatar inte honom på nåt sätt, men skulle inte märka om han försvann från huset, tillför ingenting 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Har läst att både Jullan, Steph och vissa Nardos fans uppmuntrar folk att rösta Peddie denna omgången så beror nog på det.
Vaknade lycklig i tron om att det var tisdag morgon, jag hade somnat varm i kroppen av att se Mergim & Pedram lämna huset hand i hand. Emelie & Dennis firade med ett segerknull som fick kamerorna att rodna.