2021-04-25, 23:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hur kan Tanja verka så pigg, hon åt väl också harakiri? Övriga verkar ju ha blödande tarmar och ont i magen, men Tanja ser helt obekymrad ut?
Hon är gjord av stål.😁
2021-04-25, 23:30
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Emelie är det!
Som sagt lyssna inte på den där, beter sig som en överkörd groda som fått en stroke?
Men slangen vad har det tagit åt dig.
Sleuuutaaa neuuuuu.
2021-04-25, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte alls än. Väntar till imorgon, det kan hända mycket på ett dygn (nåja, det sker ju egentligen inte mycket i huset, men det kan ske mycket med skitsnacka och sånt), så har nu lärt mig att spara min röstning till måndagen

Så brukar jag oxå gör , spara rösterna tills måndagen , allt kan hända innan.

Men denna gång vete fan, bry mig inte så mycket vem som åker . Så kanske inte ens lägger en röst
2021-04-25, 23:31
Medlem
1754s avatar
23:30 och dom ska redan sova....
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hur kan Tanja verka så pigg, hon åt väl också harakiri? Övriga verkar ju ha blödande tarmar och ont i magen, men Tanja ser helt obekymrad ut?

Hennes korv var nog inte lika illa. Det såg ut som en veggokorv med harakirisås så jag tror inte den var lika stark men sen bröstar hon ju saker som andra inte gör.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HAHAHA

Vem vet
bara Lil ZD and Lil P har koll
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag är så cynisk att jag tror det här med psykologsamtal hit och dit är bullshit de söker upp folk som kan bli bra underhållning oavsett hur skeva de är.Så ta dig i arslet nalle puh
Så är det ju säkert.
Troligen/tydligen är ju psykisk ohälsa snarare en förutsättning att få vara med?
2021-04-25, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Känns bara som att nästan ingen kommer våga nu nominera pedram nu efter hans utbrott sist. Så känns som detta är chansen, mergim kommer bli lättare nästa gång tror jag.Men hellre mergim ut än dompa iaf.
Precis!!
2021-04-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag såg det med. Det gick över efter en stund.
Klart att det är jobbigt ibland, livet. Då gråter man, pratar av sig, bearbetar det. Precis som han gör därinne.
Har det sen inte gått över efter en längre tid så ska man såklart söka hjälp för vägledning, men det här handlar om några dagars gråt.

Ja fast han är i en ovanligt utsatt situation eftersom hela hans mående är utfläkt i direktsändning (nåja...) 24/7. Det inkräktar på hans integritet. Lägg därtill att han nyligen kommit ut och hans far har förkastat honom. Det är mer än vad som låter rimligt att orka hantera när han är bland människor han inte känner SÅ väl och så ska han dessutom delta i ett socialt sammanhang, prestera i tävlingar och få ont i magen av att nominera.

Det är mycket för finaste Joel!
2021-04-25, 23:33
Medlem
wolfiess avatar
var är joel och nardos?
2021-04-25, 23:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Mössan är av! Jag repeterar: Mössan är AV! 🤯

Japp men han hade lagt sig i sängen och bäddat ner sig när han plötsligt reser sig upp, går till garderoben och hämtar sin vita keps och lägger den på sängbordet bredvid honom innan han kryper ner under täcket igen 😂

Vem gör så? Är en huvudbonad något slags substitut för en snuttefilt som han inte tog med in i huset?
2021-04-25, 23:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag är så cynisk att jag tror det här med psykologsamtal hit och dit är bullshit de söker upp folk som kan bli bra underhållning oavsett hur skeva de är.Så ta dig i arslet nalle puh
Benägen att hålla med. Det är ingen slump att flera deltagare tvingats lämna pga psykbryt, samt att deltagare tagit livet av sig. De VILL ha in instabila och sköra individer för att skapa drama. Sen några dominanta narcissister på det, och tittarsiffrorna är hemma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in