2021-04-25, 23:25
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Bry dig inte om NÅGOT den idioten skriver!
Lill-Vicka är Emelie.
Det är ju Adrians fel.
2021-04-25, 23:26
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HAHAHA

Vem vet

Det här är Flashbacks version av deltagarnas Black magic!
2021-04-25, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Hur kan man sitta och hata på någon så mycket som du gör? T.o.m gjort ett konto med hennes namn, alltså hur mår du? Att du lägger ner så mycket av din tid på en människa du inte känner och som dessutom är genomgod är helt sinnessjukt.

Fast han är väl inte den första som gör så , finns ju en som hela tiden skriver om Emelie.

Visa är såna här i tråden , bara ute efter att hata en person.

Sen det där med Tanja är ju sant , sätt det själv många gånger och det är lite äckligt att se när hon gör så.
2021-04-25, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han satt även under en filt och bara bölade och sade typ "nej nej nej". Verkade även som han hade svårt att andas. Så det var illa med honom igår. Mer än lite "gråtstäd."
Jag såg det med. Det gick över efter en stund.
Klart att det är jobbigt ibland, livet. Då gråter man, pratar av sig, bearbetar det. Precis som han gör därinne.
Har det sen inte gått över efter en längre tid så ska man såklart söka hjälp för vägledning, men det här handlar om några dagars gråt.
2021-04-25, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är det dom du menar som inte skriver exakt som du vill? Personligen tycker jag tråden verkar bestå av gamla haggor som är besatta av Tanja. Nyöppnade konton i drivor och alla skriver samma fraser. Kallar du det moget? Ja, kärringarna är väl övermogna. Dessutom har ni Emilie som hatobjekt vilket knappast är moget. Då går det bra tydligen och du känner hur familjära ni är? Pajas!!

Hahhaha 🤣👍
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag såg det med. Det gick över efter en stund.
Klart att det är jobbigt ibland, livet. Då gråter man, pratar av sig, bearbetar det. Precis som han gör därinne.
Har det sen inte gått över efter en längre tid så ska man såklart söka hjälp för vägledning, men det här handlar om några dagars gråt.
Ziggisen är kär i Adrian så när Albanen kom in ställdes allt på ända.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Andra säger Emelie, du säger Tanya. Jag vet inte vad jag ska tro....
Emelie är det!
Som sagt lyssna inte på den där, beter sig som en överkörd groda som fått en stroke?
Medlem
Spajdors avatar
Mössan är av! Jag repeterar: Mössan är AV! 🤯
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Off topic men: Majoriteten av pingstkyrkans samfund är emot dop och medlemskap samt ha ledande roll om man är homosexuell. Det är en sekt, som jehovas.

Exakt! Detsamma gäller för de flesta frikyrkoförsamlingar men Jehovas tar det ett steg längre där homosexuella dör för familjen och de har begravningsfika med sina barn. Det är helt sjukt att det är så år 2021 i den s.k. civiliserade världen.

Hoppas Joel blir kvar men jag skulle kunna leva med att han lämnar också. Vill inte se honom må som han gjort senaste nätterna. Då med alkohol i kroppen iofs.
Medlem
Kan vi hjälpas åt att rösta ut Emelie..rösta pedram...så kommer jag in nästa säsong..mamma 59år 4 barn 🥰😂
2021-04-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Kan vi hjälpas åt att rösta ut Emelie..rösta pedram...så kommer jag in nästa säsong..mamma 59år 4 barn 🥰😂

Nej.
2021-04-25, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Brukar personer som har en ångestattack gå runt och städa och gråta en skvätt då och då?
Folk här överdramatiserar en hel del.
Ja, Joel är ledsen. Och han hanterar det fint. Deltagarna har tillgång till hjälp om de behöver det.
det är väl ett sätt att sysselsätta sig för att tänka på något annat så det är väl rätt så vanligt beteende.
Du menar att han skulle hitta på?Som han grinade igår ...nej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in