Citat:
Ursprungligen postat av
TruthSeeker2
Man hörde lite för lite för att veta säkert, jag uppfattade det han sa som att det kunde tolkas både som föregående och kommande tisdag. Men iom att han låg och laddade att berätta det hela för Emelie (han bad henne stanna i rummet och sen tig han typ mod till sig och berättade) så tycker jag det mer lutar åt kommande tisdag.
Hoppas dock inte, eller att han ändrar sig till dess, tycker att Joel behövs i huset. Han och Simon var en riktig bra kombo i tv-showen tex.
Jo jag tyckte också det lät som att han pratade om kommande tisdag. Men inte att han menade att han ska lämna då, utan att han först hade tänkt att lämna nu på tisdag men nu ändrat sig.
Men som du skriver är det svårt att veta, vad han än sa kan det vara taget ur ett sammanhang som man måste få höra för att veta vad han menade.
Edit: jag tänker att han kanske sagt att han vill lämna. Produktionen har bett honom vänta först sina 24 timmar och då skulle det bli imorgon kväll, när det är final. Eftersom så många röstat så kanske dom tycker det är bättre att han väntar så att den som skulle blivit utröstad av oss tittare faktiskt blir det. Och sen hade BB säkert plan på att en till skulle lämna denna vecka och då kan Joel få lämna frivilligt på tisdag.