2021-04-25, 22:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Det var ingen som skrek .in på Joels insta så ser du vad pappan skrev.... några inlägg neråt

Men det var för någon dag sedan någon/några skrev här att någon hade skrikit något till Joel på utegården?
Jag vet att det finns ett inlägg på Joels ig om vad hans pappa skrivit men det har även skrivits här om en händelse på utegården. Vem som skrek, vad dom skrek och om någon verkligen skrek vet jag inte.
2021-04-25, 22:51
Medlem
deadfisheyess avatar
Citat:
Om du är human så gå in på Joels instagram ... och se vad hans far skrev

Ja du... Du kanske kan stötta Joel genom att bli hans kund när han snyftar sig ut ur huset?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
I salute you.

Tack för att du tog dig tid att läsa, blev lite långt men blir så upprörd över det orättvisa synsättet en del har. Man upphöjer Pedram till skyarna och kör kamapanj över att han ska stanna som begått övergrepp på sovande och redlösa kvinnor "INNE I HUSET" framför kamerorna. Tanja uttryckte samma obekvämlighet som Emelie flera gånger.

Dompa begår ett misstag med Emelie och får en kraftfull varning samt lynchmobben på Insta på sig "OCH" en notis i nöjesbladet?

Helt otroligt och nu ska Pedram prisas och hedras genom att låta honom fortsätta i BB?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Trist... jag missade gårdagen/natten. Bröt han ihop i natt igen?
Ja det gjorde han
2021-04-25, 22:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Det var ingen som skrek .in på Joels insta så ser du vad pappan skrev.... några inlägg neråt

Aha ok tack ska kolla..hörde något häromdagen om att Joel var ledsen över att någon skrikit något på utegården så blandade ihop det.
2021-04-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Exakt! Har hellre kvar mergim som ju faktiskt varit ganska kul de sista dagarna. Pedram sitter ju bara tyst och funderar vad han ska säga för att det ska låta rätt när han ska förklara saker..
Nä jag hade helst velat ha ut pedram denna gång!

Hitler var också mycket lugnare sista veckan. Vi kanske borde låtit honom vara....
NEJ. Mergim måste ut!!!
2021-04-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det lär stämma. Att gaphalsen fått 58 röster visar hur stor hans släkt och bekantskapskrets är. Säkert har Julia röstat 2 ggr. Kanske flera har röstat dubbelt och då är det hälften, alltså 29 st pers. Sen kan några tryckt fel då dom trodde att den på bilden skulle röstas ut. Att en normal människa vill ha kvar skriket finns inte på kartan. Imorgon Mergin, då åker du ut med huvudet före!
Julia ber sina följare rösta kvar Pedram.
2021-04-25, 22:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Hitler var också mycket lugnare sista veckan. Vi kanske borde låtit honom vara....
NEJ. Mergim måste ut!!!

That escalated quickly!
2021-04-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
lite trist med joel tycker jag han har ju som inte gjort någon nåt ont.Känns ju lite läskigt om det stämmer att hans skitfarsa sätter sig i bilen och kör ut för att stå utanför och skrika. Frikyrklig alban låter ju inte helt stabilt
STOR anledning att bli kvar i huset, inte vilja ut...
2021-04-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
That escalated quickly!

2021-04-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Men sa Joel verkligen att han ska lämna på tisdag?

Jag uppfattade det som att han sa typ
"Jag hade tänkt att lämna nu på tisdag"

Och då blev det censur och när det kom tillbaka tyckte jag han sa något i stil med
"men jag är bara kvar för att"

Och sen censur igen. Jag kommer inte ihåg ordagrant vad han sa men min uppfattning var att han hade tänkt att lämna men kommer ändå vara kvar av någon anledning som man inte fick höra.

Ingen annan som uppfattade det så?
Man hörde lite för lite för att veta säkert, jag uppfattade det han sa som att det kunde tolkas både som föregående och kommande tisdag. Men iom att han låg och laddade att berätta det hela för Emelie (han bad henne stanna i rummet och sen tog han typ mod till sig och berättade) så tycker jag det mer lutar åt kommande tisdag.

Hoppas dock inte, eller att han ändrar sig till dess, tycker att Joel behövs i huset. Han och Simon var en riktig bra kombo i tv-showen tex.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-25 kl. 23:25.
2021-04-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Julia ber sina följare rösta kvar Pedram.

Jag har röstat kvar Pedram

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in