2021-04-25, 22:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tanja gillar ju alla. Inte ens säkert att hon nominerar Nardos igen efter deras snack igår. Tanja har säkert reagerat på att Nardos ifrågasatt hennes positivitet på ett negativt sä - vilket Nardos erkände när de fick breven hemifrån, och därför sett henne som längst ifrån sig själv. Inga konstigheter egentligen.

Simon och Joel kommer nog fortsätta nominera Mergim OM han blir kvar. Kanske även Tanja skulle kunna göra det.

Jaja, vi får se, jag röstar inte alls - tror jag - för jag mår fysiskt illa av tanken på att rösta på Pedram när det ändå verkar som att han kommer klara sig. Men ska jag röst på någon blir det Pedram. Tyvärr.

Ja man ska göra det som känns rätt såklart. Jag kommer inte att rösta till Pedrams fördel för hur det än gagnar de andra så kan jag inte låta bli att gå tillbaka i tiden och då blir jag ännu mer övertygad om att han ska ut. Han har gått över gränsen så många gånger men har klarat sig tillräckligt länge.
2021-04-25, 22:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Ja Madde kommer sitta nominerad alltid tills hon åker ut och hon lär åka om hon sitter mot dom, ev kan klara sig mot Dompa.
Synd gillar henne

Ja jag också.. Madde är min trea nu efter Tanja och Simon. Men de är så snälla så folk röstar på dem varje vecka för att de inte tar illa upp..
2021-04-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad gjorde han igår?
var väldigt ledsen med en massa gråtattacker
2021-04-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag också.. Madde är min trea nu efter Tanja och Simon. Men de är så snälla så folk röstar på dem varje vecka för att de inte tar illa upp..

Precis så är det vi får supporta henne så mkt vi kan men annars har jag också Tanja som 1 och Simon 2a
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och jag blir skitglad men om jag ser utifrån tidigare saker som har hänt så skulle det kännas som en moralisk avlastning om Pedram åkte imorgon. Jag tänker på hur han betett sig mot andra vad gäller respekt, hänsyn och förnuft vid tillfällen där han helt struntat i dessa viktiga aspekter när det kommer till Tess och Tanja. Deras röster är lika viktiga som Emelies.

Därför vill jag ha ut Pedram för jag stör mig på dubbelmoralen om Dompa hit och Dompa dit, visst han gjorde ett fel men Pedram har gjort flera.

Exakt! Har hellre kvar mergim som ju faktiskt varit ganska kul de sista dagarna. Pedram sitter ju bara tyst och funderar vad han ska säga för att det ska låta rätt när han ska förklara saker..
Nä jag hade helst velat ha ut pedram denna gång!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Dom är bara ute efter arvet 😂😂😂
Jag vet inte ens hur man gör ett nytt inlägg
2021-04-25, 22:45
Medlem
lillaflippens avatar
Men sa Joel verkligen att han ska lämna på tisdag?

Jag uppfattade det som att han sa typ
"Jag hade tänkt att lämna nu på tisdag"

Och då blev det censur och när det kom tillbaka tyckte jag han sa något i stil med
"men jag är bara kvar för att"

Och sen censur igen. Jag kommer inte ihåg ordagrant vad han sa men min uppfattning var att han hade tänkt att lämna men kommer ändå vara kvar av någon anledning som man inte fick höra.

Ingen annan som uppfattade det så?
2021-04-25, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vad var det de som ropade in på utegården sa till Joel egentligen..? Något om hans pappa? Jag är förvirrad.
Det var ingen som skrek .in på Joels insta så ser du vad pappan skrev.... några inlägg neråt
2021-04-25, 22:47
Medlem
Citat:
Dom är bara ute efter arvet 😂😂😂
ja du får passa dig där så de inte skickar in dig på hemmet med god man under tiden du lever livet i bb-huset
2021-04-25, 22:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja behöver inte Pedram. De hade lite kuttrasju med varandra, that`s it. Snarare förstörde han väl mer för henne där , om du vet vad jag menar? Tess åkte väl också ut pga Pedrams äckelbeteende för att han pressade henne så jävligt och sen blev det henne folk irriterade sig på. Själv klarade han sig och försvann från tittarnas minnen.

Fyfan säger jag och sen sitter folk på Insta och spyr galla över Dompa som "EN GÅNG" gått över gränsen och han ska ut. Nu gör man allt för att Pedram ska stanna som betett sig sju tusen resor värre än Dompa? Dubbelmoral! Han smög sig på Tess när hon sov, han höll på med Tanja i poolen "TROTS" att hon sa ifrån exakt som Emelie, att det kändes bedrövligt och var obekväm då hennes pappa och familj tittade men han fortsatte ändå? Hon berättade dessutom för Mergim att hon får blackouts och inte kommer ihåg vad som händ

Nu sitter människor på Insta och säger att Pedram ska stanna, varför? Jag fattar inte!! Ska vi belöna hans tidigare beteende genom att blunda för det och se fram emot att se nästa jävla vredesutbrott och härskarteknik ytterligare?

Jag fattar att många här tror att han är bra för Tanja och Simon men nej det tror jag inte och även om de sitter nominerade så är det vi som bestämmer. Deras öde hänger verkligen inte på Pedram. Alla tänker olika men jag har mina val klara och jag tänker inte stå bakom hans skumma framfart i huset genom att rösta kvar honom.

Vi som såg liven alla de tillfällen Pedram förödmjukat Tess och Tanja vet vad vi har sett och det spelar ingen roll hur lång tid som gått för det är lika vidrigt och bara under all kritik att han slapp undan att ta ansvar för sitt snuskiga beteende.
Nja, håller inte riktigt med där.

Om du tänker rums-krig är Pedram "the warrior" bra att ha, helt enkelt som en simpel röstläggare. En nyttig idiot.
Strength by numbers!

Om dom i rosa rummet hänger löst varje måndag, blir dom ju tillintetgjorda. 🙂

Men visst, sen mot slutet fyller ju Peddot ingen som helst funktion och då röstar vi ju bara ut ynkryggen helt enkelt.
2021-04-25, 22:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jo tjena... hon kommer fortsätta spekulera när hon åkt ut

Hon har redan spekulerat massor, inte just om spelet som så men hjulet idag t.ex. Spelspekulationer drar igång på tisdag om inte redan måndag kväll
2021-04-25, 22:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Jag vet inte ens hur man gör ett nytt inlägg
Tryck bara på "svara" knappen längst ner till vänster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in