2021-04-25, 22:38
Medlem
deadfisheyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Käften... beroende på vad hans far skrev

Du menar givetvis hans ex-far. Tur att Joel kan försörja sig själv.
2021-04-25, 22:38
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tanja behöver inte Pedram. De hade lite kuttrasju med varandra, that`s it. Snarare förstörde han väl mer för henne där , om du vet vad jag menar? Tess åkte väl också ut pga Pedrams äckelbeteende för att han pressade henne så jävligt och sen blev det henne folk irriterade sig på. Själv klarade han sig och försvann från tittarnas minnen.

Fyfan säger jag och sen sitter folk på Insta och spyr galla över Dompa som "EN GÅNG" gått över gränsen och han ska ut. Nu gör man allt för att Pedram ska stanna som betett sig sju tusen resor värre än Dompa? Dubbelmoral! Han smög sig på Tess när hon sov, han höll på med Tanja i poolen "TROTS" att hon sa ifrån exakt som Emelie, att det kändes bedrövligt och var obekväm då hennes pappa och familj tittade men han fortsatte ändå? Hon berättade dessutom för Mergim att hon får blackouts och inte kommer ihåg vad som händ

Nu sitter människor på Insta och säger att Pedram ska stanna, varför? Jag fattar inte!! Ska vi belöna hans tidigare beteende genom att blunda för det och se fram emot att se nästa jävla vredesutbrott och härskarteknik ytterligare?

Jag fattar att många här tror att han är bra för Tanja och Simon men nej det tror jag inte och även om de sitter nominerade så är det vi som bestämmer. Deras öde hänger verkligen inte på Pedram. Alla tänker olika men jag har mina val klara och jag tänker inte stå bakom hans skumma framfart i huset genom att rösta kvar honom.

Vi som såg liven alla de tillfällen Pedram förödmjukat Tess och Tanja vet vad vi har sett och det spelar ingen roll hur lång tid som gått för det är lika vidrigt och bara under all kritik att han slapp undan att ta ansvar för sitt snuskiga beteende.
I salute you.
2021-04-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon, Tanja eller Madde måste vinna immunitetstävling nästa vecka.. Det vore fasen mardrömmen om de sitter mot varandra nästa måndag. Risken finns att det blir så för att de tre är de enda folk vågar nominera eftersom alla andra bölar och hotar folk om de får poäng på sig. Plus Dompa, men han kanske åker imorgon.

Ja Madde kommer sitta nominerad alltid tills hon åker ut och hon lär åka om hon sitter mot dom, ev kan klara sig mot Dompa.
Synd gillar henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
"Mammagruppen" på facebook hörde samma angående att Joel lämnar på tisdag. För er som undrar.
Han kommer inte lämna ///mammahjärtat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Åh ja. Gick runt i huset. Satt vid poolen och grät. Hade i princip en ångestattack. Han mådde verkligen skit.
Det var illa fredagsnatten med... För lite sömn blir det också, som grädde på moset, att vara uppe och ha ångestattack på nätterna...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Troligen blir det väl ändå Mergim som åker, väl?

Ja och jag blir skitglad men om jag ser utifrån tidigare saker som har hänt så skulle det kännas som en moralisk avlastning om Pedram åkte imorgon. Jag tänker på hur han betett sig mot andra vad gäller respekt, hänsyn och förnuft vid tillfällen där han helt struntat i dessa viktiga aspekter när det kommer till Tess och Tanja. Deras röster är lika viktiga som Emelies.

Därför vill jag ha ut Pedram för jag stör mig på dubbelmoralen om Dompa hit och Dompa dit, visst han gjorde ett fel men Pedram har gjort flera.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Det var illa fredagsnatten med... För lite sömn blir det också, som grädde på moset, att vara uppe och ha ångestattack på nätterna...
Ja. Stackaren.
2021-04-25, 22:40
Medlem
lite trist med joel tycker jag han har ju som inte gjort någon nåt ont.Känns ju lite läskigt om det stämmer att hans skitfarsa sätter sig i bilen och kör ut för att stå utanför och skrika. Frikyrklig alban låter ju inte helt stabilt
2021-04-25, 22:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Julia röstar Pedram i denna. Iaf enligt hjärtat på instabilden vem man räddar.
Okidock. Då är det väl det andra alternativet vilket var att folk tror att personen ska röstas ut. Sen har han väl några släktingar som vill dela miljonen med honom och kanske några som han hotat. -Om ni inte rostat på maj så kommer jag att...bla blabala....
2021-04-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Måste jag gissa så har det med att göra när Joel kom ut som bög via sms till sin pappa.

Pappan skrev något om att Joel tar död på pappans hjärta, Joel är inte hans son, han känner inte Joel. Osv, kan vara en tolkning därifrån och fått smeknamnet främling. Bara gissar, smset ska finnas publicerad på Joels Instagram.

Gick in på han insta, satan. De där kan sätta sina spår ordentligt förstår ja.. Stod farsan utanför då och skrek nått ? De e nått prat om i tråden att nån skrikit nått till Joel.

Joel, Tanja, Simon är annars mina finalister
2021-04-25, 22:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Produktionen förstår inte konceptet med Big Brother. Ägarna av konceptet borde straffa Tv4 med höga böter.

Faktiskt!
2021-04-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadfisheyes
Du menar givetvis hans ex-far. Tur att Joel kan försörja sig själv.
Om du är human så gå in på Joels instagram ... och se vad hans far skrev

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in