2021-04-25, 22:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var ju lite samma sak med Jasmine förra året. Åt så sjukt mycket, särskilt på kvällen/natten. Men var smal som ett streck.

BB borde väl säga ifrån om någon spyr upp maten. Nu tar han sig en till boll!!

Enligt hans syster äter han ännu mer utanför huset. Frukost är gårdagens middag, rester antar jag, det är helt sjukt,
2021-04-25, 22:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Har alla skåningar detta talfel som emelie har?
Inte Adrian iaf (visst fan är han också från Skåne?) man hör ju vad han säger utan problem, men dom gutturala lätena som Emelie kväker ur sig KAN ju inte klassificeras som svenska helt enkelt?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-25 kl. 22:22.
2021-04-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ingen verkar ha sett/hört om Empas och Dompas nattliga aktivitet.
Ja dom pussades...nån blev irriterad på slaget och Dennis gick ut garvandes
2021-04-25, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi kan inte vara säkra dock och jag tänker utifrån gruppen där inne. Vad händer om Mergim och Dompa åker, ja de blir lite ledsna och skålar och sen blir allt som vanligt igen med fest?

Vad händer om Pedram lämnar imorgon?

Det kommer att utlösa starka reaktioner kring nomineringen sist och det kommer bli skuldkänslor och diskussioner.

AD förlorar sin största trygghet i huset som också funkat som en länk till Tanja, Judith förlorar sin man och bästa polare och Nardos förlorar sin brusha som hon dessutom förrådde genom att nominera honom?

Det kommer garanterat ändra på allt!

Exakt så!
2021-04-25, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Brukar dessa mätningar stämma? Indikerar ju att väldigt få lägger röster på Mergim

Dom andra gångerna har det nog stämt ganska så bra men frågan är om många taktikröstar denna gång. Det är svårt att säga men jag hoppas Pedram får stanna. Det kan inte ryka en till från turkosa utan det måste bli en rosa som lämna imorgon.
Medlem
xrlpyts avatar
Nu ringde väl Nardos familj till produktionen..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Inte Adrian iaf (visst fan är han också från Skåne?) man ju vad han säger utan problem, men dom gutturala lätena som Emelie kväker ur sig KAN ju inte klassificeras som svenska helt enkelt?

Reservdanska! (Förlåt mina skånska vänner men det är inte alltid helt lätt att begripa) 😂
2021-04-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Brukar dessa mätningar stämma? Indikerar ju att väldigt få lägger röster på Mergim

Ja det brukar stämma rätt så bra. Men frågan är om många taktikröstar denna gång. Svårt att veta men jag hoppas att en från rosa lämnar
2021-04-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag vet, de kanske får tänka till liiite mer. Förutsättningar att klara någorlunda fysiska tävlingar bör finnas där.
Men som katti sa. Hade man vunnit på tävlingar skulle man bara ta in tävlingsmänniskor.Javisst man kan vinna immunitet men det är ändå vi som bestämmer
2021-04-25, 22:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag tror tyvärr inte det blir som du tror, däremot lär det bli Nardovision de luxe med oavbrutet fokus på henne när hon gråter och gråter att det är hennes fel yada yada timme ut och timme in.
Emelie kommer spekulera att nu kan de plocka s1 en efter en. Nardos har Joel, Emelie, Adrian och Mergim, Tanja och Judith har bara varandra, Simon känns som att han kan drifta men jag hoppas att han står med s1
Adrian har Dompa, Nardos och Madde, garanterat.

Tror AD har fler och Tanja är nog en av dom och Pedram dessutom eftsom han jobbar hårt på att samla ihop de som ska hålla hans rygg sen. Han har även Mergim.

Ja det blir väl så att Pedram blir kvar men tyvärr kommer väl ingen våga nominera honom efter detta med sin skrämseltaktik.
2021-04-25, 22:09
Medlem
Citat:
Jag tror Simon och Tanja är omtyckta av alla i huset och de som verkligen har haft tvivel på de två är ju just AD och Nardos. Alltså, vad ska Pedram göra åt det mer än att de delar rum.? Hans närmaste bor ju i rosa!! Förutom Judith då.

Han kommer inte lägga några poäng på dom iaf. Dennis gör det ju redan på Simon och Ragatan kommer väl snart spekulera sönder så hon också kommer göra det. Därför vill jag ha kvar Pedram
2021-04-25, 22:09
Medlem
Citat:
Jag skulle önska att både Mergim och Pedram åkte imorgon för de är ändå så lika varandra beteenemässigt så egentligen spelar det ingen roll!

Jag vill att det händer något i huset då det börjar bli långtråkigt.
Är trött på att AD använder Pedram som en säkerhet och vem blir han om brushan åker ut imorgon?

Den trion Judith, Pedram och AD, även Nardos är jag så trött på och därför skulle man vlija ändra på det genom att få väck en av dem. Tror vi begår ett stort misstag om vi inte tar denna chans att få ut Pedram.

Senast igår vädjade ju AD att få komma med i Nardos och Joels lilla grej, "Ååhh tack att ni välkomnar mig till att få vara era närmsta"

Just därför ska vi ta bort en av hans närmsta.

Du tänker helt rätt. För att rubba både Nardos och Adrians psyke måste Pedram åka. Hur kan folk här inte fatta det?

Att folk röstar kvar Pedram för han kan hjälpa Tanja till final? Hon klarar sig oavsett. Fattar fan inte hur folk tänker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in