2021-04-25, 21:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Så starka är inte fs att de kan vända en hel röstning, mergim är överlägsen sist

Vi kan inte vara säkra dock och jag tänker utifrån gruppen där inne. Vad händer om Mergim och Dompa åker, ja de blir lite ledsna och skålar och sen blir allt som vanligt igen med fest?

Vad händer om Pedram lämnar imorgon?

Det kommer att utlösa starka reaktioner kring nomineringen sist och det kommer bli skuldkänslor och diskussioner.

AD förlorar sin största trygghet i huset som också funkat som en länk till Tanja, Judith förlorar sin man och bästa polare och Nardos förlorar sin brusha som hon dessutom förrådde genom att nominera honom?

Det kommer garanterat ändra på allt!
2021-04-25, 21:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller inte med alls. Anser Mergim vara ett mycket större "hot" än Peddie. Just att Peddie är nära Juddan och Tanja gör att han är värd mer "levande än död" för mig just nu. Hoppas och tror verkligen att Mergim åker.

Precis, en i rosa måste ut nu!
2021-04-25, 21:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Man börjar ju undra med tanke på mängden gan trycker i sig. Nu är han inne på boll tre. Vi får se hur det slutar, men nu filmar de inte längre fatet så det är svårt att se.
Han kanske är hetsätare och går på muggen för att spy? Snubben är ju underlig hela han och det skulle inte förvåna. Han verkar ju säga att han ska gå in och skita ofta. Kanske att han spyr upp intagen och ljuger om det först nämnda? Kan ju också ta mycket tid att skita ut så mycket föda så det är svårt att veta vilket som är rätt. Nånstans måste det ju ta vägen i alla fall.
2021-04-25, 21:39
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ajdå kan du sleva smör med osthyveln då?Det funkar det med har jag lärt mig nu

Funkar nog bara om du använder osthyvLEN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ajdå kan du sleva smör med osthyveln då?Det funkar det med har jag lärt mig nu
Jag ska testa det tricket nu. Har ju precis lärt mig att det är ett effektivt sätt att bre smör på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
du har rätt, fast blir nog ingen nästa säsong för mig om:
1) Fyran håller i det eller
2) Om de castar lika dåligt med influensers, folk som redan är kända osv. Vill ha mer åldersmix.
Luis var ju som en 70-åring i kroppen och katti är ju nära en halv fot i graven hon med.Tänk dig de två som rekryter det kunde väl ha tagit med någon som var över 40 utan att behöva CPAP och blodtrycksmedicin
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Håller helt med, vill verkligen att Pedram ska åka och dynamiken i gruppen kommer bli lite annorlunda och till det bättre.
Dynamiken i gruppen skulle bli så mycket bättre utan mergim. Är rätt tröttsamt hur han hela tiden jämför med förra året. Man kan tro att Emilie oxå var med förra året
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt beteende. Det blir bara värre och värre där inne. Dock blev jag så sjukt sugen på nybakade tekakor men mycket smör ost och gurka. Eller med UUUUST kanske jag ska skriva. Uuust uuust uuust!

Haha i morse när jag gjorde frukost började jag garva när jag tog fram usten, jag sa ”ust” högt för mig själv. BB framkallar djup- och långtgående förändringar. 😂
2021-04-25, 21:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Dilaektelen

Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu får fan Judith sluta upp med att säga "det ena med det tredje".
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller inte med alls. Anser Mergim vara ett mycket större "hot" än Peddie. Just att Peddie är nära Juddan och Tanja gör att han är värd mer "levande än död" för mig just nu. Hoppas och tror verkligen att Mergim åker.

Om man vill sabba för Judith eller Nardos och AD då är Pedram det solklara valet men vi har olika tänk kring detta.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi kan inte vara säkra dock och jag tänker utifrån gruppen där inne. Vad händer om Mergim och Dompa åker, ja de blir lite ledsna och skålar och sen blir allt som vanligt igen med fest?

Vad händer om Pedram lämnar imorgon?

Det kommer att utlösa starka reaktioner kring nomineringen sist och det kommer bli skuldkänslor och diskussioner.

AD förlorar sin största trygghet i huset som också funkat som en länk till Tanja, Judith förlorar sin man och bästa polare och Nardos förlorar sin brusha som hon dessutom förrådde genom att nominera honom?

Det kommer garanterat ändra på allt!
Solklart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in