2021-04-25, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Blir så jäkla sur alltså.. Om de inte hade visat någons uppläsning, fine. Men när de väljer bort just hennes så.. Ja vad ska man säga

Å varför skulle Nardos läsa upp de andras brev??? Tyckte om Maddisons reaktion, hon lät Tanja läsa för det behövdes en västgöte.
2021-04-25, 21:56
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Emelie 481
Pedram 359
Dennis 196
Mergim 58

Hoppas att det stämmer så Mergim får lämna

hoppas också på det..
2021-04-25, 21:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Övriga tog ju en Max två bollar. Det var ju inte så att han åt en liten middag utan då tryckte han i sig tre portioner med pasta/köttfärssås. Sedan minst två bröd med köttfärs och ost. Det är så intressant att titta på honom och hans beteende kring mat.
Tror han åt 4 mackor. En av dem var en dubbelmacka, dvs två hela runda med köttfärs i mellan. Sedan två enkla. Samtliga hade ust och TJOCKT lager köttfärssås.
2021-04-25, 21:58
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi kan inte vara säkra dock och jag tänker utifrån gruppen där inne. Vad händer om Mergim och Dompa åker, ja de blir lite ledsna och skålar och sen blir allt som vanligt igen med fest?

Vad händer om Pedram lämnar imorgon?

Det kommer att utlösa starka reaktioner kring nomineringen sist och det kommer bli skuldkänslor och diskussioner.

AD förlorar sin största trygghet i huset som också funkat som en länk till Tanja, Judith förlorar sin man och bästa polare och Nardos förlorar sin brusha som hon dessutom förrådde genom att nominera honom?

Det kommer garanterat ändra på allt!

Jag tror tyvärr inte det blir som du tror, däremot lär det bli Nardovision de luxe med oavbrutet fokus på henne när hon gråter och gråter att det är hennes fel yada yada timme ut och timme in.
Emelie kommer spekulera att nu kan de plocka s1 en efter en. Nardos har Joel, Emelie, Adrian och Mergim, Tanja och Judith har bara varandra, Simon känns som att han kan drifta men jag hoppas att han står med s1
Adrian har Dompa, Nardos och Madde, garanterat.
2021-04-25, 21:58
Medlem
Mouchinos avatar
Jag skulle önska att både Mergim och Pedram åkte imorgon för de är ändå så lika varandra beteenemässigt så egentligen spelar det ingen roll!

Jag vill att det händer något i huset då det börjar bli långtråkigt.
Är trött på att AD använder Pedram som en säkerhet och vem blir han om brushan åker ut imorgon?

Den trion Judith, Pedram och AD, även Nardos är jag så trött på och därför skulle man vlija ändra på det genom att få väck en av dem. Tror vi begår ett stort misstag om vi inte tar denna chans att få ut Pedram.

Senast igår vädjade ju AD att få komma med i Nardos och Joels lilla grej, "Ååhh tack att ni välkomnar mig till att få vara era närmsta"

Just därför ska vi ta bort en av hans närmsta.
2021-04-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja visst de tillförde mycket till huset och var unga i sinnet .Men alla tävlingar är ju utformade för de som är yngre och mer eller mindre vältränade

Ja tyvärr. Å Katti lyckades inte briljera i andra tävlingar heller, trodde t ex att hon skulle naila den med mat och karta... men icke.
2021-04-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Emelie 481
Pedram 359
Dennis 196
Mergim 58

Hoppas att det stämmer så Mergim får lämna
Brukar dessa mätningar stämma? Indikerar ju att väldigt få lägger röster på Mergim
2021-04-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag tror tyvärr inte det blir som du tror, däremot lär det bli Nardovision de luxe med oavbrutet fokus på henne när hon gråter och gråter att det är hennes fel yada yada timme ut och timme in.
Emelie kommer spekulera att nu kan de plocka s1 en efter en. Nardos har Joel, Emelie, Adrian och Mergim, Tanja och Judith har bara varandra, Simon känns som att han kan drifta men jag hoppas att han står med s1
Adrian har Dompa, Nardos och Madde, garanterat.

Emelie har ju slutat spekulera (säger hon). 🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tror han åt 4 mackor. En av dem var en dubbelmacka, dvs två hela runda med köttfärs i mellan. Sedan två enkla. Samtliga hade ust och TJOCKT lager köttfärssås.
Herre min skapelse! Han är som ett stort svart hål när det kommer till mat.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Luis var ju som en 70-åring i kroppen och katti är ju nära en halv fot i graven hon med.Tänk dig de två som rekryter det kunde väl ha tagit med någon som var över 40 utan att behöva CPAP och blodtrycksmedicin

Jag vet, de kanske får tänka till liiite mer. Förutsättningar att klara någorlunda fysiska tävlingar bör finnas där.
2021-04-25, 22:02
Medlem
Mouchinos avatar
Jag tror Simon och Tanja är omtyckta av alla i huset och de som verkligen har haft tvivel på de två är ju just AD och Nardos. Alltså, vad ska Pedram göra åt det mer än att de delar rum.? Hans närmaste bor ju i rosa!! Förutom Judith då.
2021-04-25, 22:02
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det gäller passa på när det är gratis

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in