2021-04-25, 21:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag reagerade exakt lika! Jag såg inte liven så jag ville se just den scenen. Ruttet!

Blir så jäkla sur alltså.. Om de inte hade visat någons uppläsning, fine. Men när de väljer bort just hennes så.. Ja vad ska man säga
Medlem
Hur röstas det här? Vem lämnar imorrn enligt fb?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu går han all in på fatet. Det ligger kvar hos honom och har inte flyttats runt till övriga på minst 20 min.
Övriga tog ju en Max två bollar. Det var ju inte så att han åt en liten middag utan då tryckte han i sig tre portioner med pasta/köttfärssås. Sedan minst två bröd med köttfärs och ost. Det är så intressant att titta på honom och hans beteende kring mat.
Medlem
ziggarillens avatar
Halkade in där på tv4play och det var gratistimme för att titta på deltagarna. Hur någon kan pröjsa för att titta på detta sömnpiller är konstigt. Dom satt och snackade om skit och Tanja låg med sina solkiga strumpor och hade foten på Judits muff. Adrian sa inte ett enda ord och sen var det långa utlägg om hur dom sket. Är väldigt nöjd med att titta på TV-avsnitten vilket kan vara jobbigt nog.

Adrian tror jag har nåt handikapp och det var väl därför han stoppade in ballen i fågelburen. Jättekonstig människa och Madde kommer få en chock sen när hon förstår vilken underlig bög hon sprungit efter. Kan ge PTS som håller i livet ut. Har 2 senaste avsnitten inspelade så det ska bli spännande och jag hoppas att dom klippt ihop så dom rör på sig. Längtar till i morgon när dom säger att Emilie röstades fram som säker av oss tittare och sen att gaphalsbögen försvinner ut genom dörren. Hoppas att aldrig mer behöva höra hans obehagliga vrål och kraxande.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-25 kl. 21:54.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag vet faktiskt inte om det kom med.. ligger efter lite med avsnitten :P Ska försöka klämma de jag inte sätt innan sovdags. Men ja..produktionen arbetar fult på många olika sätt.

+1000000000
2021-04-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Glömmer aldrig Jassa förra året
https://imgur.com/a/uEox76J
Jag vet! Skrev ju tidigare att hon fan vad k nivå med Adrian. När det kom till nattmat och sötsaker var hon helt sinnessjuk!
2021-04-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Jag har lagt två röster på Dennis och håller alla tummar och tår för att Mergim får lämna
2021-04-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert

Emelie 481
Pedram 359
Dennis 196
Mergim 58

Hoppas att det stämmer så Mergim får lämna
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur många här har Judith, Nardos och AD som favoriter? Om inte favorit så kör vi på att få väck Pedram.
Mergim kommer inte vara kvar ¨så länge till ändå.
Peddot fick tre röster av mig (fast röstnings-fingret nästan började Peddo-skaka av självförakt) enbart för att det gynnar Tanja och Simon mer i längden.
Dompa som jag gillar betydligt mer fick bara en ynka röst av samma anledning, och för att han jämt röstar på Simon samt tyvärr blivit Emelies lilla bitch alldeles för ofta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Och jag kom på mig själv nyss när jag stod i köket att säga en del ord högt på det sättet som emelie och Mergim säger "fågelen" "sadelen" "cykelen".

Fast jag sa också ett eget ord, KNIVELEN (kniv)

*asg*

Å himla bra ord, knivelen! (Kan nästan höra det sägas med Emelies röst)! Skicka in som förslag på nyord! 😂😂😂
2021-04-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Sant! Fast både Luis och Katti var härliga personligheter. Jag är helt säker att deras närvaro satte en positiv prägel på gruppen. Bra med blandade åldrar och de som är lite äldre måste ändå vara ung i sinnet.
ja visst de tillförde mycket till huset och var unga i sinnet .Men alla tävlingar är ju utformade för de som är yngre och mer eller mindre vältränade
2021-04-25, 21:55
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Peddot fick tre röster av mig (fast röstnings-fingret nästan började Peddo-skaka av självförakt) enbart för att det gynnar Tanja och Simon mer i längden.
Dompa som jag gillar betydligt mer fick bara en ynka röst av samma anledning, och för att han jämt röstar på Simon samt tyvärr blivit Emelies lilla bitch alldeles för ofta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in