2021-04-26, 20:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Exakt det jag menat!

+1

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han kommer bli nominerad och han kommer åka. Finns ingen som är rädd för Peddie i det huset.

Hoppas verkligen du har rätt.. Han blir ju obehaglig som bara den när han blir mörk i blicken och börjar köra härskarteknik.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej vi hade chansen nu men nu ska han hedras med hjärtan på Insta och för vad? Folk glömmer alldeles för lätt. Hans ego tål inte att ifrågasättas för då kommer den här mörka gestalten fram gång på gång.

Ja jag fattar inte heller.. Om man tänker tillbaka på hur han behandlat Tess och Tanja.. och hur har betedde sig mot Emelie (nej jag håller inte Emelie heller men...) så inser man att det nog är hög tid för honom att få lämna..Tydligen verkar inte de som röstar tycka det. Eller vi får väl se. Men insta+fb omröstningarna ser inte lovande ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Ja otroligt synd. Hur kan folk inte fatta detta; orkar inte!

Ja.. nu blir det svårt att bli av med honom tror jag. Hoppas på motsatsen dock.
2021-04-26, 20:15
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Judith: Det räcker inte till alla, de som sitter löst ska ha först
Nardos: Fyller sitt glas i smyg under bänken

Hon som alltid tänker på alla, hon som aldrig mer skulle dricka

hahahaha..
2021-04-26, 20:15
Medlem
Blir en intressant måndagsfinal. Ser fram emot Filips domstol, har knappt kollat i veckan så har inte så mycket koll förutom på att Emelie flippat och ljuger så det är det enda jag vet är på tapeten.

Önskar att dom börjar släppa båda givna ettor och tvåor från nomineringarna. Dom behöver inte ha med hela predikandet det räcker med att dom klipper lite.
2021-04-26, 20:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fördelen är ju att då får Tanja mer kameratid och mer tid i avsnitten!

Ja just det.. Hmm inget ont som inte har något gott med sig antar jag
2021-04-26, 20:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vad jag noterat. Dock med info från innan bb om narcos, hon har jobbat med vänner till mig på hemtjänst. Hon ÄR faktiskt den i huset som gått ftån klarhet till klarhet och utvecklats till det bättre. I dag är hon i mina ögon 180°, inte 360 ännu dock. Men utvecklats mest i huset. TANJA självklar vinnare, därefter Simon. Precis som narcos, utvecklats utan att förlora sitt adhd-jag som lockar fram skratt i oss alla, och kunna visa sitt mörker utan förbehåll som han kämpar med. RESTEN:ut. 🤔

Word! Håller med i allt och passar på att ge dig ❤❤❤ för det du skrev i tidigare i lägg.

Go Tanja och Simon!
2021-04-26, 20:17
Medlem
GangBangTanjas avatar
Big Brother kommer inte ens med på Sjuans tittarsiffror för måndagsfinalen den här veckan
Mord och inga visor har som vanligt högre siffror med 89 000. Vi börjar bli allt mer sällsynta.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooddays10
Håller med, kan väl ha att höra med att dom ”bondade” nån kväll när Nardos berättade om någon operation (vissa flashbackare tror könsstymptning) så kan ha med det och göra också!

Ahaa.. det missade jag helt. Inte jätteaktiv på liven längre eftersom det är Nardos-show 90% :P
Medlem
Jag förstår mig verkligen inte på dagens mode.
Slog igång liven och trodde jag av misstag satt på Bevvan från sent 90-tal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Som en person som tagit jävligt mycket kuk i röven i sina dagar. Gärna betalande gubbars kuk.
Shitsherlock...🧐
2021-04-26, 20:18
Medlem
Citat:
Fördelen är ju att då får Tanja mer kameratid och mer tid i avsnitten!
Det man förlorar på gungorna drar man in på karusellerna
Obehaglig sanning 😜
2021-04-26, 20:18
Medlem
Citat:
Word! Håller med i allt och passar på att ge dig ❤❤❤ för det du skrev i tidigare i lägg.

Go Tanja och Simon!
2021-04-26, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"Sexig men inte sexuell", eller hur var det..?
Hahah alltså... jag förstår ingenting.

Har deras husstylist godkänt det? Isf borde hon få kicken från alla potentiellt framtida jobb DIRR för det där ser förj..- inte så fint ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in