Citat:
Ursprungligen postat av
nudelfan
Just den här sadismen från produktionen har inte heller högt underhållningsvärde hos mig heller. Förstår att det måste vara svårt att hitta på hårda straff som samtidigt är underhållande. Eller nä, det gör jag nog inte.
De kan ju ge straff som att deltagarna bara får prata med ord som börjar på vokaler eller vad som helst. När det ger så pass allvarliga fysiska biverkningar så läkare (?) kan behöva tillkallas har det ju passerat en gräns.
Ja det är sadism.. Det håller jag med om. Inte alla klarar av stark mat pga diverse hälsoskäl. Att tvingas äta något som gör att man spyr, blöder och jag vet inte vad är inte roligt att titta på. Inte roligt straff Dompa fick heller med att bara äta ärtsoppa i flera dagar. De är inte direkt bra på idéer på produktionen.
Störde mig också igår på hur de gjorde narr nästan av när Joel mådde dåligt. Började spela någon snyftmusik när han var i poolrummet för att sedan skifta kamerorna och klippa mellan vad han gjort under sin ångestrunda. Tvättat, plockat burkar mm.. Det var som att dom nästan ville göra det till något kul att han bröt ihop.