2021-04-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Joel berättade att han har ont i snoppen, och har binda på sig för att han blöder ur röven.
Simon berättade att han också blöder ur röven.
Sedan blev det censur.

Antar att de sade "Detta är Big Brother! Tala inte om produktionen!"

Sjukt att skicka in så stark mat att de spyr och blöder av det...

Just den här sadismen från produktionen har inte heller högt underhållningsvärde hos mig heller. Förstår att det måste vara svårt att hitta på hårda straff som samtidigt är underhållande. Eller nä, det gör jag nog inte.

De kan ju ge straff som att deltagarna bara får prata med ord som börjar på vokaler eller vad som helst. När det ger så pass allvarliga fysiska biverkningar så läkare (?) kan behöva tillkallas har det ju passerat en gräns.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Inte en chans vi får ut henne imorgon tyvärr.
Mergim och Dennis om det blir två
Jag tror inte heller det. Men hoppet finns
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt beteende. Det blir bara värre och värre där inne. Dock blev jag så sjukt sugen på nybakade tekakor men mycket smör ost och gurka. Eller med UUUUST kanske jag ska skriva. Uuust uuust uuust!
ja jag med man kanske ska ta sig en tekopp och ust smörgås
2021-04-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Verkar som han och Nardos “tränat” innan, därav deras sena ankomst. Konstigt att inget av det visades...🧐

Njuter av varje sekund vissa är borta från DC

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Inte alls förvånad. Han vill ha det så matigt som möjligt. UUUST!

Ust ust ust annars får jag UNT!
2021-04-25, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja jag med man kanske ska ta sig en tekopp och ust smörgås
Jag insåg precis att jag har slut på ust. Man skulle nästan kunna tro att Adrian har länsat mitt kylskåp.
2021-04-25, 21:25
Medlem
Mouchinos avatar
Jag vet att många vill ha ut Mergim, inklusive mig själv "men" han är inget större hot och han är inte så nära någon egentligen medan Pedram är den egenutnämde familjeherren.

Stämningen kommer att ändras och relationerna sättas på sin spets och åker Pedram imorgon så kommer det bli som att hans fru Judith och syskonen AD och Nardos tappat nallen!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Låt oss hoppas att Adrian är med nästa år
Pullar-Jullan och Mergim är i alla fall säkra återvändande kort.. Han kommer tillbaka med ännu bredare arsle som åldrats med värdighet..
Medlem
Nu ger sig Adrian på chokladbollarna. Blir väl 10-15 stycken han kommer att trycka i sig.
Medlem
basiss avatar
Nu försökte AD få Dennis ta en chokladboll..

Ja, slug är räven

Och skadeglad
Elak
Vidrig
Osv
2021-04-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vad jag vet har inte Pedram IBS eller någon annan tarmsjukdom sedan innan. Det är skillnaden.
Jag är så jävla trött på tjatet om hans ibs!! Jag har haft det sen jag var liten så vet hur det känns men allas mage reagerar på så stark mat. Det är fan inte mer synd om Simon, förvarar verkligen inte peddot, skulle aldrig göra det men jävligt trött på ibstjatet. För om det är så jävla synd om Simon för ibs så ska han sluta omedelbart med alkohol för det är typ det värsta för en ibsmage men hör han fan inte klaga när han dricker. Då är det fan inga problem, det finns ju fler saker som påverkar ibs men alkohol är verkligen bland det värsta så då får han förfan sluta med det om det är så jävla synd om han för att han har ibs!!
2021-04-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nu försökte AD få Dennis ta en chokladboll..

Ja, slug är räven

Och skadeglad
Elak
Vidrig
Osv

Japp allt det där är han!! Tänk om generalerna gjort så mot honom under militärveckan med hans mössa, då hade han sprungit och lipat
2021-04-25, 21:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Just den här sadismen från produktionen har inte heller högt underhållningsvärde hos mig heller. Förstår att det måste vara svårt att hitta på hårda straff som samtidigt är underhållande. Eller nä, det gör jag nog inte.

De kan ju ge straff som att deltagarna bara får prata med ord som börjar på vokaler eller vad som helst. När det ger så pass allvarliga fysiska biverkningar så läkare (?) kan behöva tillkallas har det ju passerat en gräns.

Ja det är sadism.. Det håller jag med om. Inte alla klarar av stark mat pga diverse hälsoskäl. Att tvingas äta något som gör att man spyr, blöder och jag vet inte vad är inte roligt att titta på. Inte roligt straff Dompa fick heller med att bara äta ärtsoppa i flera dagar. De är inte direkt bra på idéer på produktionen.

Störde mig också igår på hur de gjorde narr nästan av när Joel mådde dåligt. Började spela någon snyftmusik när han var i poolrummet för att sedan skifta kamerorna och klippa mellan vad han gjort under sin ångestrunda. Tvättat, plockat burkar mm.. Det var som att dom nästan ville göra det till något kul att han bröt ihop.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in