2021-04-25, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MangaFragor
Å fan, vilka tider om dagen talar vi då? Kan tänka mig, men börjar fan bli värt å sälja stoltheten känner jag

Hur kommer ni undan skatten? Utländska konton? Hur får ni in pengarna på användbart konto i Sverige?

Ja jo jag sparar gärna staten de pengarna.

Jo meddelanden är kul, skrev mycket på tinder förut å finna brudar. Skrevs ju som fan, kan man få betalt för det är det ju fint, men vad fan å skriva med massa män...

Skriv vilken tid du vill, för mig är det vanligtvis kö konstant, 99% av tiden i alla fall.

Utländska konton etc, finns många sätt att slippa undan sån skit, sätt inte in pengarna på svenskt konto i alla fall.

För mig är det sjukt roligt, jag finner stort nöje i att garva åt dessa dampiga gubbar som blir förbannade varje gång "tjejen" tackar nej till möte, haha.
2021-04-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Skriv vilken tid du vill, för mig är det vanligtvis kö konstant, 99% av tiden i alla fall.

Utländska konton etc, finns många sätt att slippa undan sån skit, sätt inte in pengarna på svenskt konto i alla fall.

För mig är det sjukt roligt, jag finner stort nöje i att garva åt dessa dampiga gubbar som blir förbannade varje gång "tjejen" tackar nej till möte, haha.

Vem betalar detta å vem tjänar på detta? Blir gubbarna medlemmar mot pris, å sedan får man en del av det baserat på hur mycket man skriver?

Hur handlar ni i Sverige då?
2021-04-25, 20:27
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Vem betalar detta å vem tjänar på detta? Blir gubbarna medlemmar mot pris, å sedan får man en del av det baserat på hur mycket man skriver?

Hur handlar ni i Sverige då?

Sök i tråden, finns hur mycket info som helst.
2021-04-25, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
Sök i tråden, finns hur mycket info som helst.

Trodde ni var chattoperatörer å gärna chattade?
2021-04-25, 20:39
Medlem
Citat:

Hosta upp stålarna så svarar vi på hur många frågor som helst, gullet.
2021-04-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0ll0nb0rre
Hosta upp stålarna så svarar vi på hur många frågor som helst, gullet.

Haha så intresserad är jag inte. Tacksam för de svar hittills men inte så intresserad att gå igenom 8500 inlägg som mer liknar en chatt å så mycket skit. Ögnat genom slumpmässiga sidor å får ändå känslan av att ca 90% är skit.
2021-04-25, 20:47
Medlem
Bbobis avatar
Citat:

Vi chattar väl inte gratis?

Du kan ju ta semester till något land där det är enkelt att öppna konto sen när det passar så du har ett utländskt konto som inte skatteverket rår på. Annars typ bitsafe då.
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-25 kl. 20:49.
2021-04-25, 20:50
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:

För pengar. Detta är lunchrummet och du bara snubblar in helt sonika.

Citat:
Haha så intresserad är jag inte. Tacksam för de svar hittills men inte så intresserad att gå igenom 8500 inlägg som mer liknar en chatt å så mycket skit. Ögnat genom slumpmässiga sidor å får ändå känslan av att ca 90% är skit.

Jag menar det finns en sökfunktion? Verkar som du varit med på FB ett tag ändå? Finns mycket guldklimpar bland skiten om man vet vad man ska söka efter. Men antingen så är man intresserad och tar reda på det man ska eller så är man inte det och stör inte folk på deras rast.
2021-04-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Vi chattar väl inte gratis?

Du kan ju ta semester till något land där det är enkelt att öppna konto sen när det passar så du har ett utländskt konto som inte skatteverket rår på. Annars typ bitsafe då.

Nej, det köper jag.

Mest nyfiken, men visst fan lockar pengarna om det ni säger stämmer. Hur kommer ni i kontakt med dessa? CC å allt som sägs, företaget ifråga lr?

Citat:
Ursprungligen postat av blablablablabla1
För pengar. Detta är lunchrummet och du bara snubblar in helt sonika.

Jag menar det finns en sökfunktion? Verkar som du varit med på FB ett tag ändå? Finns mycket guldklimpar bland skiten om man vet vad man ska söka efter. Men antingen så är man intresserad och tar reda på det man ska eller så är man inte det och stör inte folk på deras rast.

Jo synd bara att det är ett offentligt diskussionsforum där slumpmässigt folk kommer in.

Gammalt konto, men blivit aktivt senaste månaderna å som mitt namn, MångaFrågor så skapar jag mest trådar i tid och otid. Sökfunktionen för mig har använts väldigt begränsat. Men visst, jag har ögnat som sagt men det är bra jävla låg nivå för att vara diskussion.

Går väl å hävda, men samtidigt så, hur intresserad måste man vara för att få svar? Jag kollade nya inlägg å fann denna tråd av ren slump. Hade inte ens räknat med att skriva men ville ha svar å nu sitter man här.
2021-04-25, 21:07
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Hahá....! Du har ingen aning om vilka krafter vi har på denna tråd. Vilka personen du handskas med. Visste du att mannen som äger denna koncern i Amsterdam, jag har jobbat för honom, han är mångmiljonär, och är helt anonym. Så du hade ändå inte hanterat och klarat av hela denna bransch, se så, love and kisses på din rotborste
2021-04-25, 21:19
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Å fan, vilka tider om dagen talar vi då? Kan tänka mig, men börjar fan bli värt å sälja stoltheten känner jag

Hur kommer ni undan skatten? Utländska konton? Hur får ni in pengarna på användbart konto i Sverige?

Ja jo jag sparar gärna staten de pengarna.

Jo meddelanden är kul, skrev mycket på tinder förut å finna brudar. Skrevs ju som fan, kan man få betalt för det är det ju fint, men vad fan å skriva med massa män...
Tycker absolut att du ska köra. Garanterat många skratt och lite kul måste det väl ändå vara för er grabbar att se hur era bröder bönar och ber för en dejt?
Perfekt sysselsättning om du ska hålla dig lite undan också.
2021-04-25, 21:23
Medlem
blablablablabla1s avatar
Citat:
Nej, det köper jag.

Mest nyfiken, men visst fan lockar pengarna om det ni säger stämmer. Hur kommer ni i kontakt med dessa? CC å allt som sägs, företaget ifråga lr?

Jo synd bara att det är ett offentligt diskussionsforum där slumpmässigt folk kommer in.

Gammalt konto, men blivit aktivt senaste månaderna å som mitt namn, MångaFrågor så skapar jag mest trådar i tid och otid. Sökfunktionen för mig har använts väldigt begränsat. Men visst, jag har ögnat som sagt men det är bra jävla låg nivå för att vara diskussion.

Går väl å hävda, men samtidigt så, hur intresserad måste man vara för att få svar? Jag kollade nya inlägg å fann denna tråd av ren slump. Hade inte ens räknat med att skriva men ville ha svar å nu sitter man här.

Google is King (or Queen).

Nu jävlas jag bara, lugna sig.

Det beror på vem du får svar av. Vissa svarar inte, vissa jävlas, vissa svarar gärna, så beror på hur länge du orkar vänta antar jag, eller PM:a nån I guess, vet inte hur etiketten är med det på FB?

Är det jag menar med att det är lunchrummet, verkar mest som folk är här när det går trögt i chatten eller så, för att lasta av sinnet och så vidare? Vi är ändå fellow arbetskamrater, skönt med likasinnade, så det är vad tråden har blivit mer eller mindre. Så slinker nån in helt sonika som du ibland. ^^

Jo, kollade in dig direkt, Reddit vana. En del intressanta trådar minst sagt.
Senast redigerad av blablablablabla1 2021-04-25 kl. 21:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in