Citat:
Ursprungligen postat av
MangaFragor
Nej, det köper jag.
Mest nyfiken, men visst fan lockar pengarna om det ni säger stämmer. Hur kommer ni i kontakt med dessa? CC å allt som sägs, företaget ifråga lr?
Jo synd bara att det är ett offentligt diskussionsforum där slumpmässigt folk kommer in.
Gammalt konto, men blivit aktivt senaste månaderna å som mitt namn, MångaFrågor så skapar jag mest trådar i tid och otid. Sökfunktionen för mig har använts väldigt begränsat. Men visst, jag har ögnat som sagt men det är bra jävla låg nivå för att vara diskussion.
Går väl å hävda, men samtidigt så, hur intresserad måste man vara för att få svar? Jag kollade nya inlägg å fann denna tråd av ren slump. Hade inte ens räknat med att skriva men ville ha svar å nu sitter man här.
Google is King (or Queen).
Nu jävlas jag bara, lugna sig.
Det beror på vem du får svar av. Vissa svarar inte, vissa jävlas, vissa svarar gärna, så beror på hur länge du orkar vänta antar jag, eller PM:a nån I guess, vet inte hur etiketten är med det på FB?
Är det jag menar med att det är lunchrummet, verkar mest som folk är här när det går trögt i chatten eller så, för att lasta av sinnet och så vidare? Vi är ändå fellow arbetskamrater, skönt med likasinnade, så det är vad tråden har blivit mer eller mindre. Så slinker nån in helt sonika som du ibland. ^^
Jo, kollade in dig direkt, Reddit vana. En del intressanta trådar minst sagt.