Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Du är en intellektuell idiot om du hela tiden argumenterar att alla vi delar varandras upplevelser & påståenden. Jag har argumenterat om alla de saker du nämner men inte fan har jag sagt att jag är utsatt för hälften av det. Du kanske är intellektuellt hindrad eller oärlig om du konstant drar en kam över alla som är "utsatt" speciellt när vi påstår att oärlig information finns ute. I ditt fall ska du sluta tro på allt som skrivs samtidigt så ska du inte tro att alla "utsatta" delar samma erfarenheter & påståenden. Det är på högstadienivå men du driver på idioti med "alla ni".. Alltså fatta för en gångs skull att människor upplever saker olika baserat på exempelvis trossystem & förutfattade meningar - vi försöker hitta kärnan i det hela. Uppfattningen ändras också över tid. Dessutom ska du inte vara så säker på att alla som skriver här är de enda som finns. Jag läste ett halv år i tråden innan jag blev medlem. Jag tror att de flesta utsatta aldrig når till den punkt att de finns online på forum eftersom de lär sig inte att det kallas för "Gang Stalking" & blir ointresserade av att delta i forum på grund av konstanta diskussioner om mental hälsa & att det är påhitt eller inte riktigt. Logiska felslut baseras på korrekt logik men byggt på falsk eller fel information (datapunkter) - ni måste läsa på om ämnet & verkligen ha ingående information om varje utsatt för att dra en slutsats baserat på korrekt data. Tyvärr så är jag inte beredd att gå publik med min livshistoria & identitet - därför är du här helt i onödan där dina ytliga slutsatser inte leder någonstans annat än att skrämma bort andra utsatta från att delta i diskussionen. I slutändan så ska du läsa på om ämnet ifall du vill att vi ska ta dig & dina argument med slutsatser seriöst.
Det där är ett i bästa fall dåligt svar.
Du pratar om ’logiska felslut’.
Nej DU har inte påstått att du utsätts för alla dessa metoder. Men du är ju bara en av er påstått gängförföljda.
Vilka objektivt logiska resonemang skulle leda till att just det du säger är sant, medan en annan av någon anledning har fel om det den upplever?
Man drar inte en kam över alla, men däremot drar alla över en kam. Jag tycker att det ni säger er uppleva är mer eller mindre sannolikt, med kraftig övervikt för det mer osannolika.
Prat om fjärrsända röster är mer osannolikt än Illuminati, men bara något.
Jag tror du inte vill berätta om dina upplevelser för att du trots allt inser att de blir så långsökta att de är lätta att avfärda.