Citat:
Ursprungligen postat av
Velum
Jag började läsa på Flashback runt 2005 och ständigt har det slagits larm i I&I om att invandrarna kommer bli majoritet och ta över år 20XX.
Länge trodde jag på det här själv men har på senare år insett att sanningen kanske inte är så enkel. Jag ursäktar för en möjligen lite rörig trådstart men jag har länge tänkt starta denna tråd då jag vill gärna belysa ett annat perspektiv än det vanliga skräckscenariot som gärna målas upp i högerkretsar.
1. Invandrarna må skita ut ungar på industriell skala till skillnad från svenskar - men å andra sidan verkar inte invandrare vara särskilt bra att ta hand om sina barn. Ungarna jävlas och stökar och blir i många fall inte särskilt lyckade som vuxna. Självklart finns det undantag, men faktum är att invandrare, år 2021, fortfarande är andra klassens invånare i det här landet; de har inget stort inflytande på majoritetssamhället.
Svenska föräldrar har färre barn men lägger mycket mer tid och engagerar sig för deras framtid.
2. Många invandrare lever, som Flashbacks skribenter har rapporterat om i åratal, på bidrag. Invandrare från Afrika och Mellanöstern är på det stora hela en ekonomiskt svag grupp. I hela västvärlden håller vi den här gruppen migranter vid liv artificiellt.
Klarar verkligen dessa människor av att överleva i våra länder när bidragen väl sinar? Svenskar är fredsskadade och förslappade sedan andra världskriget, men på samma sätt tror jag att bidragsberoende invandrare blir extremt förslappade när pengarna regnar in på kontot varje månad - klarar verkligen dessa människor att kriga för sin överlevnad om pengaflödet försvinner?
Det är oerhört naivt att tro att konsumtionen och inflödet av skattepengar ska fortsätta i all evigheters evighet - förr eller senare kommer ett eller flera krig, kanske rentav ett världskrig. (Jag hade hoppats att Corona-viruset skulle vara lite farligare av denna anledning)
3. Kan verkligen somalier, irakier, syrier, iranier, judar och diverse kebabingenjörer samarbeta och ta över Sverige eller västvärlden? De klarar ju inte ens av att samarbeta i sina egna homogena skitländer. Även om svenskarna skulle bli 20% av befolkningen skulle vi ändå vara högst upp i hierarkin; när rätt förutsättningar fanns klarade vita svenskar av att gå från ett fattigt jordbrukssamhälle till en högteknologisk välfärdsstat på egentligen bara några årtionden. Det skulle ta somalier flera tusen år att göra denna resa, om de nu någonsin skulle klara av det.
Framtiden kommer att bli farlig och vi måste förbereda oss på väldigt dåliga saker. Men ärligt talat, kan invandrarna verkligen ta över?
Islam är den faktor som kommer ena olika grupper av invandrare. Vi ser redan nu hur allt fler muslimer tar sig in i Sveriges olika system. Allt från att äga bilbesiktningsstationer till att infiltrera partier och media poster, Nämndemän, domare, läkare, Jurister, Kommunledningar, landsting, fackliga organisationer mm
Nästan 50% av befolkningen har invandrarbakgrund eller minst en förälder född i ett annat land.
"Vanliga" Svenskar dör av fort nu. Speciellt i Corona (med all säkerhet planerat till viss del då det passar nuvarande politiks agenda väl). Samtidigt fylls det på med i huvudsak personer som har Islam som religion. Övertagandet märks med alla små steg som tas för att få Islam "rumsrent" och något fint och efterlängtat i Sverige.
Moske'er byggs, fler och fler källarmoske'er startar upp ute i förorterna, "poliser" bevakar kvinnor ute i förorterna och rapporterar om de bryter mot Islams lagar ex. med att inte bära slöja eller går ensamma utan manlig anhörig. Månggifte lagarna lättas upp, Barnäktenskapen löses inte upp eller bestraffas. Omskärelse döljs men utförs i landet och åker någon dit så blir det oftast inte några straff.
Det vurmas för att slöja skall anses normalt, myndigheterna ignorerar invandrares brott mot kvinnor med samma ursprung. Våldtäkter mot den inhemska befolkningen förringas och förövarna undkommer straff helt väldigt ofta eller får löjligt låga straff.
Polisen vågar inte ge sig in och påverka klanernas makt ute i förorterna de får styra sina minisamhällen helt utanför det Svenska samhället och växer sig starkare för var dag..
Så JA Sverige kan tas över och har till vissa delar redan förlorat mark till Islamism och Allah..