2021-04-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, just det hörde jag men jag uppfattade det inte som att han var regelrätt prostituerad utan mer så som vissa tjejer gör när de vill dryga ut kassan, därav min sugardaddy-kommentar. Sen var det nog en stor del självdestruktivitet i det också med tanke på hur förbjudet homosexualitet är i hans kretsar.

Jag har inte hört Joel säga att han varit ledsen pga det, men jag minns i början när han och Nardos blockade Simon och Steph varje natt i soffan som små barnungar.

Då en natt berättade Joel att han sålt bilder på sig själv till en kille i England. Kravet var att han skulle fota sex bilder om dagen, fyra dagar i rad, på sin kuk i olika lägen. Sen skulle han få betalt när alla dagar hade gått och killen hade fått alla bilder. Han blev givetvis lurad och fick aldrig några pengar.

Är säkert sånt här som kommer ikapp han nu, det var väl ”fränt” att berätta det i början, nu - not so much.
Senast redigerad av Hurtbullen10 2021-04-25 kl. 12:37.
2021-04-25, 12:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
WTF! 😳

Var det på riktigt!?n
Trodde bara det var ett vidrigt skämt/påhopp?

Ja, nu blev jag osäker... Kollade några sidor på banningar och h*n var inte med . Kanske var som du skriver.
2021-04-25, 12:37
Medlem
Citat:
Ja, nu blev jag osäker... Kollade några sidor på banningar och h*n var inte med . Kanske var som du skriver.

Det stämmer https://www.flashback.org/p71481850#p71481850
2021-04-25, 12:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag har inte hört han säga att han varit ledsen pga det, men jag minns i början när han och Nardos blockade Simon och Steph varje natt i soffan som små barnungar.

Då en natt berättade Joel att han sålt bilder på sig själv till en kille i England. Kravet var att han skulle fota sex bilder om dagen, fyra dagar i rad, på sin kuk i olika lägen. Sen skulle han få betalt när alla dagar hade gått och killen hade fått alla bilder. Han blev givetvis lurad och fick aldrig några pengar.

Är säkert sånt här som kommer ikapp han nu, det var väl ”fränt” att berätta det i början, nu - not so much.

Just det! Den gången också men han har pratat om det i köket också till flera, men också i början. Ja, det börjar nog göra det, så vi får hoppas att Nalle Puh tittar in för hans sätt att glo i poolen ensam på nätterna är riktigt obehagligt.
2021-04-25, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fyfan vad vidrigt.
2021-04-25, 12:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Tack! Men ingen färsk avstängning...
2021-04-25, 12:43
Medlem
Intressant det här med D och E.
D tycks ha fallit med hull och hår för E trots att hon ofta surar, har etiketten "bitter", "inte vill göra saker"
(som han tycker är kul) och det är "drama" stup i ett.
Han håller ett öga på var hon är, redo att gå dit om hon behöver.
Många andra deltagare har varit lite försiktiga med att släppa fram känslor men inte han, fullt flöde direkt,
samtidigt som han säger att de nog inte kommer ha något på utsidan, att de är olika.
Någon skrev att han skulle/ville/kunde hjälpa henne att få jobb i Sthlm.
Kände D till henne innan för hur kunde han falla så fort och blivit så fast vid E?
Hur kom det sig att han kom in i huset? Var det för E?
När D intevjuades med tittarfrågor sa han något i stil med att han funderade på att gå ut, att det inte var så kul i huset längre
och då kan man ju fundera över om han garderar sig, för om E åker, väljer han då att gå ut?
2021-04-25, 12:46
Medlem
Citat:
Ja, just det hörde jag men jag uppfattade det inte som att han var regelrätt prostituerad utan mer så som vissa tjejer gör när de vill dryga ut kassan, därav min sugardaddy-kommentar. Sen var det nog en stor del självdestruktivitet i det också med tanke på hur förbjudet homosexualitet är i hans kretsar.

Tack för klargörandet, det uppskattas.

Jag tror också på det självdestruktiva och att han förnekat sig själv och att det lett in i ett mörker. Tråkigt att han är så pass ung också, kan bara föreställa mig hans tonår. Som sagt, hoppas han får hjälp snarast.
2021-04-25, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
D tycks ha fallit med hull och hår för E trots att hon ofta surar, har etiketten "bitter", "inte vill göra saker"
Många andra deltagare har varit lite försiktiga med att släppa fram känslor men inte han, fullt flöde direkt,
samtidigt som han säger att de nog inte kommer ha något på utsidan, att de är olika.
Kände D till henne innan för hur kunde han falla så fort och blivit så fast vid E?
När D intevjuades med tittarfrågor sa han något i stil med att han funderade på att gå ut, att det inte var så kul i huset längre
och då kan man ju fundera över om han garderar sig, för om E åker, väljer han då att gå ut?

Han sa igår att det han tyckte var nice med att få komma tillbaka var att få spendera en vecka till med Emelie. Uppenbart att ”det är bara skoj och mys” är mer seriöst när de pratar själva. Efter ”bråket” igår var det inte skojkyssar direkt...
2021-04-25, 12:54
Medlem
Nu pratade dom om produktionen i huset det brukar dom väl få varning för. Du får inte prata om produktionen.
2021-04-25, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Dom båda har sagt att dom vill inte träffas utanför huset. Så det liknar mer röstfiske från Emelies sida.
2021-04-25, 13:00
Medlem
Nardos gurglar av skratt, själv hade jag spytt upp en kravatt av att ha två svin i form av Mergim och Adrian i sängen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in