2021-04-25, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian är en sån JÄVLA tönt!!! Hoppas fan han får äta en harakiri nu. Förbannade jävla nolla

Nämen han är en sån som universum alltid behandlar med silkesvantar. Han kommer få en timmes massage och lyxmiddag.
2021-04-25, 12:06
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men vänta nu - klippa cigarretter och bestämma mammas kläder? Det har jag missat! När sa hon det? Hur i hela friden kan man vilja berätta det? (Hon kanske ljög om det?) 😁

Det var ett tag sen när hon satt och berättade vilken skitunge hon var och drog en massa exempel och de här fastnade hos mig. Hon klippte cig flera gånger dessutom men berättade inte om det som att hon skämdes eller så utan som att det är kul.
2021-04-25, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack

Men det kanske stämmer?

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är lite oklart. Han blev lika ledsen i förrgår och har sen länge haft sina nattliga poolstirrarsessioner. Han vill inte säga vad det är i tv men vissa saker har sipprat ut. Han verkar ångra att han i början ska ha berättat att han tagit betalt för sex, sugardaddy- stuk antar jag. Han ska ha hört folk skrika in saker till honom på utegården (inget jag hört själv men det har skrivits i tråden) . Han mår jättedålig när det blir gapiga bråk som antagligen väcker minnen.

Jag tror att han blivit medveten om att han gått över gränsen med mycket i huset och kanske börjar oroa sig för konsekvenser när han kommer ut. Mina egna spekulationer.

Blaisen, är detta något du hört med egna öron? Trodde det var solklart scam-info. Men då förstår jag om han har ångest. Joel behöver hjälp, inte 100 kameror som kablar hans elände.
2021-04-25, 12:07
Medlem
DET FINNS INGET KRÄKMEDEL i alkoholdrycker och det spelar ingen roll om man blandar. Det är alkoholen i sig som gör att man blir bakis. På riktigt!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Är det normalt att ”vuxna” människor dricker läsk till frukost/lunch?

Näe men tycker du verkligen att dessa beter sig vuxet?
Avstängd
Vad är det för jävla apa som sitter o käkar direkt ut kastrullen
2021-04-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det var ett tag sen när hon satt och berättade vilken skitunge hon var och drog en massa exempel och de här fastnade hos mig. Hon klippte cig flera gånger dessutom men berättade inte om det som att hon skämdes eller så utan som att det är kul.

Pinsamt! Mycket pinsamt! Inte vett att skämmas heller. 🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Han räckte iaf upp handen, Mergim gjorde det inte men sa ”jag är modig men jag törs inte”.

Ja fast igår sa han att han ville slå både Martin och sami rekord på harakiri korven. Dom hade föra året ätit 1 halv sa Mergim då skulle han peddi slå det om han fick chansen även om han mår dåligt av den. Så blir de det idag lär han ligga som en toffel hela dagen och tycka synd om han själv .

Mergim kanske är snäll sen och ger han sin offer kofta som han säger han måste ha med ibland . Nån stickad jävla kofta
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos ser ut som om någon har kört henne i en biltvätt sådär en åtta gånger.
2021-04-25, 12:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Men det kanske stämmer?

Blaisen, är detta något du hört med egna öron? Trodde det var solklart scam-info. Men då förstår jag om han har ångest. Joel behöver hjälp, inte 100 kameror som kablar hans elände.

Ja, just det hörde jag men jag uppfattade det inte som att han var regelrätt prostituerad utan mer så som vissa tjejer gör när de vill dryga ut kassan, därav min sugardaddy-kommentar. Sen var det nog en stor del självdestruktivitet i det också med tanke på hur förbjudet homosexualitet är i hans kretsar.
2021-04-25, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja fast igår sa han att han ville slå både Martin och sami rekord på harakiri korven. Dom hade föra året ätit 1 halv sa Mergim då skulle han peddi slå det om han fick chansen även om han mår dåligt av den. Så blir de det idag lär han ligga som en toffel hela dagen och tycka synd om han själv .

Mergim kanske är snäll sen och ger han sin offer kofta som han säger han måste ha med ibland . Nån stickad jävla kofta

Heja heja 😁
2021-04-25, 12:11
Medlem
Får Madde laga sin egen mat under tiden alla andra äter bara för att hon äter veg?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in