2021-04-25, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Och Dem stoppar ju inte rep försök att hitta valfusk om rep bara följer dom uppsatta anständiga och oberoende regler som finns. Så jag är relativt lugn i min övertygelsa att storskaligt valfusk inte förekommit.
.

Samma här. Jag vill mest hänga kvar i tråden och läsa Nixters bortförklaringar och /eller se honom undvika att förklara när feg oundvikliga sker.
Inget valfusk kommer att hittas som får någon domare att vilja döma bort eller ogiltigförklara vissa röster.

Sen undrar jag ifall Frankfurt servern har hittats. Det ska tydligen ha blivit en shootout mellan q veteraner och CIA gällande servern
2021-04-25, 11:52
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Jag lyssnade på nyheterna och uppläsaren sa att Arizonas största tidning förvägras tillträde. Den enda som tagit sig in är en walraffande reporter och Hon beskrev att det pågår ett kaos där inne.

Journalister var/är tvungna att anmäla sig att frivilligjobba i sextimmarskift samt lämna tre referenser. Ingen får filma/uppdatera. Och nu kommer ingen direkt in
It was announced on Wednesday that reporters would have to sign up as observers and work 30 hours to cover the audit. That was later changed to a single six-hour shift, but reporters were not allowed to bring notepads or take pictures. Mr Bennett argued that the arena where the audit is taking place doesn’t have enough space to hold reporters as well. The arena has 14,870 seats.

“We had hours of conversation about how are we going to keep cameras from zooming in on ballots and all kinds of stuff. We just came to the conclusion the best way to allow reporters is to let them be in the observer corps and write your story right afterwards,” Mr Bennett said, according to Pinal Central.

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/arizona-election-ballots-journalist-access-b1836935.html
2021-04-25, 12:13
Medlem
Citat:
Jag lyssnade på nyheterna och uppläsaren sa att Arizonas största tidning förvägras tillträde. Den enda som tagit sig in är en walraffande reporter och Hon beskrev att det pågår ett kaos där inne.
Så nu tror du på hörsägen? Du kan ju kolla själv här, live.

https://azaudit.org/

Var är kaoset?
2021-04-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Hörsägen? Det har hållits presskonferenser och intervjuer där det framkommer att personerna som utför auditen inte kan svara på enkla frågor. Dokument finns publicerade som visar att ingen är kvalificerad för arbetet. Innan valsedlarna och maskinerna anlände lovade senaten att allt skulle gå till på rätt sätt. Det har det inte gjort. Att ingen hindrade reportrar att gå runt där valsedlarna fanns finns det videobevis på. Nu finns det dock ingen möjlighet för journalister att rapportera eftersom det bara är OANN som har fri tillgång till lokalen helt villkorslöst (till skillnad från andra medier). Inte riktigt "den mest övervakade granskning någonsin".

Allting är minutiöst övervakat, live streamat , plus kameror vid varje bord.

Se själv här: https://azaudit.org/

Ansvariga som utreder minsta lilla incident. Miljontals människor som sitter och kollar live och rapporterar. Det är tillgängligt för ALLA.

Du har fått fel information. Antagligen för att din källa är oseriös.
2021-04-25, 12:22
Medlem
Citat:
Valsedlarna anlände i torsdags

Nej, demokraterna försökte stoppa leveransen. Valsedlarna kom först igår.

Dom har bara precis börjat granskningen....................

Ni låter er luras av etablissemanget som vill stoppa detta för att inte själva bli avslöjade. Men det kommer inte lyckas denna gång, granskningen är MINUTIÖST upplagd. Visst, incidenter kan inträffa, det är ändå människor som utför detta, men ALLT utreds och ALLT blir dokumenterat och går att spåra via live-streamen, så alla falska beskyllningar kommer att kunna avslås, med BEVIS.

Den här gången kommer ni inte undan med falska rykten.
2021-04-25, 12:24
Medlem
Citat:
Konstaterat organiserat valfusk kan och skall man inte blunda för. Fast inget är som väntans tider och än har inget hänt som ifrågasätter valutgången.
Och Dem stoppar ju inte rep försök att hitta valfusk om rep bara följer dom uppsatta anständiga och oberoende regler som finns. Så jag är relativt lugn i min övertygelsa att storskaligt valfusk inte förekommit.
Däremot är dom flesta valkännare överens om att rep nu är på gränsen till eget försök till valfusk genom att ifrågasätta och skapa tvivel in absurdum. Ett näst intill diktatorisk angrepp på demokratin och politiskt kanske kopierat rätt av från ryssen.
Och Reps. ihärdiga försök att försvaga USA:s konstitution visar ju på att den där illröda maga-kepsen man tog fram inför valet idag nog mer får ses som en typisk förlorarkombination av 4 bokstäver.
Poängen är att du anfört att Dem INTE fuskat, men det finns ju bevisligen konstaterade fall. Man kan liksom inte förneka fakta och ha kvar sin trovärdighet.
2021-04-25, 12:26
Bannlyst
Citat:
Journalister var/är tvungna att anmäla sig att frivilligjobba i sextimmarskift samt lämna tre referenser. Ingen får filma/uppdatera. Och nu kommer ingen direkt in
It was announced on Wednesday that reporters would have to sign up as observers and work 30 hours to cover the audit. That was later changed to a single six-hour shift, but reporters were not allowed to bring notepads or take pictures. Mr Bennett argued that the arena where the audit is taking place doesn’t have enough space to hold reporters as well. The arena has 14,870 seats.

“We had hours of conversation about how are we going to keep cameras from zooming in on ballots and all kinds of stuff. We just came to the conclusion the best way to allow reporters is to let them be in the observer corps and write your story right afterwards,” Mr Bennett said, according to Pinal Central.

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/arizona-election-ballots-journalist-access-b1836935.html

Just det. Denna intervju hörde jag. Reportrarna jobbade som undercover valarbetare. Men fick sparken när hon började rapportera oegentligheter såsom den om pennorna
2021-04-25, 12:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Nej, demokraterna försökte stoppa leveransen. Valsedlarna kom först igår.

Dom har bara precis börjat granskningen....................

Ni låter er luras av etablissemanget som vill stoppa detta för att inte själva bli avslöjade. Men det kommer inte lyckas denna gång, granskningen är MINUTIÖST upplagd. Visst, incidenter kan inträffa, det är ändå människor som utför detta, men ALLT utreds och ALLT blir dokumenterat och går att spåra via live-streamen, så alla falska beskyllningar kommer att kunna avslås, med BEVIS.

Den här gången kommer ni inte undan med falska rykten.

Christina Bobb och hela etablissemanget OANN sprider alltså lögner!
HAPPENING NOW: Ballots are getting delivered for the AZ 2020 election audit. https://t.co/unBnk4pQzT
22 apr. 21
https://twitter.com/christina_bobb/status/1385266889526374405?s=19
2021-04-25, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

Ni låter er luras av etablissemanget som vill stoppa detta för att inte själva bli avslöjade. Men det kommer inte lyckas denna gång, granskningen är MINUTIÖST upplagd.
Har du någonsin funderat på varför du är ensam om dessa tankar?

Är det etablissemanget som har hjärntvättat oss övriga till att inte se valfusk överallt runtom eller kan det bero på något annat?
2021-04-25, 13:33
Medlem
Citat:
Samma här. Jag vill mest hänga kvar i tråden och läsa Nixters bortförklaringar och /eller se honom undvika att förklara när feg oundvikliga sker.
Inget valfusk kommer att hittas som får någon domare att vilja döma bort eller ogiltigförklara vissa röster.

Sen undrar jag ifall Frankfurt servern har hittats. Det ska tydligen ha blivit en shootout mellan q veteraner och CIA gällande servern
Ajajaj, att nämna den där servern i Tyskland är att trampa på redan ömma tår. Men det är just sådan befängda konspirationsteorier (var det inte t.om pangpang och dödsoffer också) som gör mig lugn i min och andras uppfattning om att organiserat valfusk inte förekommit. Får säga som S. Powell ju faktiskt sa som försvar om att så många trodde på hennes ord att verkar mina uttalande för bra för att vara sanna så är det för att det är ren politisk bluff och båg taktik förstod ni inte det era hönshjärnor. Ja eller ungefär så.
2021-04-25, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ajajaj, att nämna den där servern i Tyskland är att trampa på redan ömma tår. Men det är just sådan befängda konspirationsteorier (var det inte t.om pangpang och dödsoffer också) som gör mig lugn i min och andras uppfattning om att organiserat valfusk inte förekommit. Får säga som S. Powell ju faktiskt sa som försvar om att så många trodde på hennes ord att verkar mina uttalande för bra för att vara sanna så är det för att det är ren politisk bluff och båg taktik förstod ni inte det era hönshjärnor. Ja eller ungefär så.

Haha. Under en midnattsräd ställde några q patrioter till med en shootout och dödade cia agenter. Sedan återtog de servern ifrån cias händer.
Lin Wood och Sidney Powell gjorde en stor sak av detta vill jag minnas.
Nixter försvann i samma veva.

Sidney formulerade det i stort sett så som du beskriver

Ingen kan rimligen tro på mina påståenden. Jag kan inte ställas till svars för de konsekvenser jag orsakat för Dominion. Jag kan inte rå för att mina följare är korkade
2021-04-25, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Poängen är att du anfört att Dem INTE fuskat, men det finns ju bevisligen konstaterade fall. Man kan liksom inte förneka fakta och ha kvar sin trovärdighet.
Jodå både rep och dem kan frestas att fuska men det går inte att göra det i stor organiserad operation över flera av USA:s delstater utan att hållbara bevis för det i så fall skulle komma fram förr eller senare. Därför har inget storskaligt fusk som ev kunnat ändra utgången av valet skett.
För hade så skett hade fusket ju tidigt varit framlagt inför domare med tunga trovärdiga hållbara bevis som skulle fått rättssystemet att agera pronto. Så att typ stå framför en porrbutik och skrika valfusk var ju knappast konstruktivt milt sagt.
Och att tro är ju att inte veta och tron hur stark den än är ändrar inte valutgången även om man nu hittar avvikelser.
Och inte överraskande, nu verkar ju även denna rösträkning i Arizona redan ha fått en en tvivelaktig stämpel på sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in